Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Viestejä
10,903
Meikäläisellä vain neljä pojoa tänään. Pitää saada rentous takaisin, ettei tule turhaan puristettua veikkausmailaa. Konkarin selkä jälleen karkaamassa, mutta huomenna KoVe vs. Leka -matsista 3 - 1 veikkauksella meikäläinen aloittaa jälleen nousunsa.
 
Viestejä
160
Eka kuukausikisakin on sitten käyty. Tai olihan avausviikonloppu jo syyskuun puolella, mutta ottelumäärä oli kuitenkin sen verran pieni, ettei sen jälkeen vielä fanfaareita soiteltu.

Lokakuun kuukauden tietäjä on nimimerkki jepjep 72 pisteellä. 32 kohteesta vain viisi hutia ja peräti 18 täyspottia. Onnittelut!

Kakkossija meni jakoon kolmen nimimerkin kesken kaksi pistettä voittajaa heikommalla tuloksella. Tirripaistin ja harrastelijan veikkaukset osuivat allekirjoittaneen kanssa tasatahtiin lokakuun aikana.

Kokonaistilanteessa kun syyskuun ottelutkin lasketaan mukaan, harrastelija on kärjessä. Pisteen päässä seuraa Jani Nieminen kintereillään lilika2 ja ToLe71. Kymmenen pisteen tuntumassa on vielä 28 nimimerkkiä, joten alkumatkassahan tässä vielä ollaan. Viime kauden ylivoimainen voittaja nimimerkki passista on pitänyt alkukaudesta matalaa profiilia, mutta hiipinyt kuitenkin pikkuhiljaa kohti kärkeä ja majailee nyt kahdeksannella sijalla.
 
Viestejä
432
Slowhand kirjoitti: Eka kuukausikisakin on sitten käyty. Tai olihan avausviikonloppu jo syyskuun puolella, mutta ottelumäärä oli kuitenkin sen verran pieni, ettei sen jälkeen vielä fanfaareita soiteltu.

Lokakuun kuukauden tietäjä on nimimerkki jepjep 72 pisteellä. 32 kohteesta vain viisi hutia ja peräti 18 täyspottia. Onnittelut!

Kakkossija meni jakoon kolmen nimimerkin kesken kaksi pistettä voittajaa heikommalla tuloksella. Tirripaistin ja harrastelijan veikkaukset osuivat allekirjoittaneen kanssa tasatahtiin lokakuun aikana.

Kokonaistilanteessa kun syyskuun ottelutkin lasketaan mukaan, harrastelija on kärjessä. Pisteen päässä seuraa Jani Nieminen kintereillään lilika2 ja ToLe71. Kymmenen pisteen tuntumassa on vielä 28 nimimerkkiä, joten alkumatkassahan tässä vielä ollaan. Viime kauden ylivoimainen voittaja nimimerkki passista on pitänyt alkukaudesta matalaa profiilia, mutta hiipinyt kuitenkin pikkuhiljaa kohti kärkeä ja majailee nyt kahdeksannella sijalla.
Tuurillahan ne laivatkin seilaa mutta silti aijon keittää nyt oikein hyvät espressot tämän kunniaksi :)
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa. :)

toinen asia mitä olen toitottanut että on se jäsen kova
:pinch:
Huomenta, varajäsen. :p
Mennäänkö naimisiin? :lol:

huomenta huomenta. kiitos kosinnasta, mutta ... :)

mitä siitä tulee jos kissa ja koira kohtaa. mieluumin vaikka empk vaikka sekin tuntuisi pahalta :kiss: 1
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa. :)

toinen asia mitä olen toitottanut että on se jäsen kova
:pinch:
Huomenta, varajäsen. :p
Mennäänkö naimisiin? :lol:

huomenta huomenta. kiitos kosinnasta, mutta ... :)

mitä siitä tulee jos kissa ja koira kohtaa. mieluumin vaikka empk vaikka sekin tuntuisi pahalta :kiss: 1
No nyt sentään annoin varajäsenelle yhden lisäpisteen, kun annoin erän särkille. Nollille oli tarkoitus pelata, mutten muistanut käydä muuttamassa. Seliseli siis. Toisaalta tikrut-valepa-pelin avauskuusikon nähtyäni kävin heti muuttamassa pelin 2-3 1-3 sijaan. Osui ja upposi. Myönnän, että olen aiemminkin tehnyt kerran saman oikean kolmen pisteen liikkeen, kun olen nähnyt avauskuusikot. Että niin tiukille tämä menee näköjään ettei edes tuuriin voi luottaa, vaan pitää kytätä jo noita avausrostereita.
 
Viestejä
10,903
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa. :)

toinen asia mitä olen toitottanut että on se jäsen kova
:pinch:
Huomenta, varajäsen. :p
Mennäänkö naimisiin? :lol:

huomenta huomenta. kiitos kosinnasta, mutta ... :)

mitä siitä tulee jos kissa ja koira kohtaa. mieluumin vaikka empk vaikka sekin tuntuisi pahalta :kiss: 1

Tässähän on jo aistittavissa varajäsenen myötäsukaisuutta persoonaani kohtaan. Tyylilajista riippuen moni haluaakin, että elämässä välillä tuntuu pahalta.

Tänään en paljoa avausrostereita ehdi katsomaan vaan peukut pystyyn ja tavoitteena ottaa tänään kuusi pojoa.
 
Viestejä
367
No niin, Kove on murskannut minut täysin, eikä pisteitä ole paljon herunut. Joten jatketaan sijoilla ja ynnä muut :lol: :whistle: :p
 
Viestejä
916
Hmmmmmmm...... Leka aiheuttanut jäsenelle hsi-liigassa neljä nollatulosta. Muut joukkueet yhteensä viisi nollatulosta. Mjammjam. Mitenkähän tuohon Lekaan nyt oikein suhtautuisi?
 
Viestejä
10,903
Sakke kirjoitti: Meikäläinen on, kahden todellisen lentopallohenkilön muodostamassa motissa. Sijalla ym.
Äijähän huohottaa niskaan. Kympin sakista ja Konkarista enää yhdeksän pojoa jäljessä. Tässä voi kauden päätteeksi vielä olla keulilla kuten KoVekin.
 
Viestejä
55
:cheer: Takaisin etusivulle! Sijoitus itseasiassa kuudes ja vain viisi pistettä kärjestä. :woohoo:

Kyllä KoVeen luottaminen kannattaa. B)
 
Viestejä
432
Jallu-Cola kirjoitti: Nyt pientä riskinottoa: :whistle:

veikkaus 3-1 Särkille :woohoo:
Ei oo edes riski vaan aika lähellä totuutta ! Itse laitoin 3-1 lakoille ja en kerenny perumaan ja vaihtamaan sitä toisin päin. :(

Särkät ottaa ekan voiton tänään !
 
Viestejä
1,504
jepjep kirjoitti:
Jallu-Cola sanoi:
Nyt pientä riskinottoa: :whistle:

veikkaus 3-1 Särkille :woohoo:
Ei oo edes riski vaan aika lähellä totuutta ! Itse laitoin 3-1 lakoille ja en kerenny perumaan ja vaihtamaan sitä toisin päin. :(

Särkät ottaa ekan voiton tänään !
1-3 veikattu ja sillä tule pisteet. :)
 
Viestejä
1,766
jepjep kirjoitti:
Jallu-Cola sanoi:
Nyt pientä riskinottoa: :whistle:

veikkaus 3-1 Särkille :woohoo:
Ei oo edes riski vaan aika lähellä totuutta ! Itse laitoin 3-1 lakoille ja en kerenny perumaan ja vaihtamaan sitä toisin päin. :(

Särkät ottaa ekan voiton tänään !
Kaurton Markuksen täytyisi olla tikissä, jos Lakkapään mieli pärjätä.
Ekassa erässä ei ollut.
 
Viestejä
432
Konkari kirjoitti:
jepjep sanoi:
Jallu-Cola sanoi:
Nyt pientä riskinottoa: :whistle:

veikkaus 3-1 Särkille :woohoo:
Ei oo edes riski vaan aika lähellä totuutta ! Itse laitoin 3-1 lakoille ja en kerenny perumaan ja vaihtamaan sitä toisin päin. :(

Särkät ottaa ekan voiton tänään !
1-3 veikattu ja sillä tule pisteet. :)
Se on hyvä pinnat kotiin sitten noilla :)
 
Viestejä
10,903
Konkari kirjoitti:
jepjep sanoi:
Jallu-Cola sanoi:
Nyt pientä riskinottoa: :whistle:

veikkaus 3-1 Särkille :woohoo:
Ei oo edes riski vaan aika lähellä totuutta ! Itse laitoin 3-1 lakoille ja en kerenny perumaan ja vaihtamaan sitä toisin päin. :(

Särkät ottaa ekan voiton tänään !
1-3 veikattu ja sillä tule pisteet. :)
Toivotaan Konkarille menestystä veikkauksellaan. Itse tein tuon saman veikkauksen aikanaan, mutta lähdin sitten sitä muuttamaan. Syy läpeensä yksinkertainen ja toki veikkauksen muutokseen oli kaksi syytä. Vahvistunut Shailenin poppoo ja halu rynniä hiljalleen Konkarin rinnalle veikkaustilastoissa.
 
Viestejä
432
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Konkari sanoi:
jepjep sanoi:
Jallu-Cola sanoi:
Nyt pientä riskinottoa: :whistle:

veikkaus 3-1 Särkille :woohoo:
Ei oo edes riski vaan aika lähellä totuutta ! Itse laitoin 3-1 lakoille ja en kerenny perumaan ja vaihtamaan sitä toisin päin. :(

Särkät ottaa ekan voiton tänään !
1-3 veikattu ja sillä tule pisteet. :)
Toivotaan Konkarille menestystä veikkauksellaan. Itse tein tuon saman veikkauksen aikanaan, mutta lähdin sitten sitä muuttamaan. Syy läpeensä yksinkertainen ja toki veikkauksen muutokseen oli kaksi syytä. Vahvistunut Shailenin poppoo ja halu rynniä hiljalleen Konkarin rinnalle veikkaustilastoissa.
Sama täällä. Veikkasin sillon asiat oli vielä toisin, mutta nythän asiat näyttää menevän niin kuin tuli veikattua eli kohta saan sannoo, että onneks ei pystyny muuttamaan veikkausta :D Tuuri sen kun jatkuu...... :D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös