Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Viestejä
432
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
mikko laurell sanoi:
Hei! Pelihän on vielä kesken.
Särkät voittaa 3-2 ja vihreetä mulle :cheer:

Tämä minullakin tavoitteena. Kohta selviää.

Hahahahah.... On se hurjaa :))) Jotenkin ei ees haittaa vaikka oma veikkaus meni mönkään 33-31 ASENNETTA !!!!
 
Viestejä
1,533
mikko laurell kirjoitti: Hei! Pelihän on vielä kesken.
Särkät voittaa 3-2 ja vihreetä mulle :cheer:

Son ny sitte kaikki tai ei mitään!

Moneltakohan Särkkien salivuoro päättyy Merenojan koululla? Pikaerä eessä..... :)
 
Viestejä
10,915
jepjep kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
mikko laurell sanoi:
Hei! Pelihän on vielä kesken.
Särkät voittaa 3-2 ja vihreetä mulle :cheer:

Tämä minullakin tavoitteena. Kohta selviää.

Hahahahah.... On se hurjaa :))) Jotenkin ei ees haittaa vaikka oma veikkaus meni mönkään 33-31 ASENNETTA !!!!

Tässä toivo vielä elää kolmesta pisteestä. Shailenilla ylimääräistä pelissä, kun hänen mestaruuteen valmentamansa joukkue vastassa. Nortsa tosin silloin oli rosterissa.
 
Viestejä
1,504
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
jepjep sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
mikko laurell sanoi:
Hei! Pelihän on vielä kesken.
Särkät voittaa 3-2 ja vihreetä mulle :cheer:

Tämä minullakin tavoitteena. Kohta selviää.

Hahahahah.... On se hurjaa :))) Jotenkin ei ees haittaa vaikka oma veikkaus meni mönkään 33-31 ASENNETTA !!!!

Tässä toivo vielä elää kolmesta pisteestä. Shailenilla ylimääräistä pelissä, kun hänen mestaruuteen valmentamansa joukkue vastassa. Nortsa tosin silloin oli rosterissa.
Tiukkaa oli ja pitkä matsi.
 
Viestejä
72

Tervehdys kilpasiskot !

Tänään kolme pojoa lakkariin.Helppoa kuin lumen luonti ja 3-2 lakkapäille.
Hyvät herrat ! Ei se tähän jäänyt.Huomenna ETTA-SAMPO ja pisteet jaossa itse kullekin veikkaajalle.Tietäjät ovat erikseen.
Tosiasiassa - arvasin vain lopputuloksen -OIKEIN ! Ei sen ihmeellisempää.


TIRRIPAISTI
 
Viestejä
916
Tasaiseen taaperrukseen tulee loppuviikosta varmasti eroja. Leka on ollut tosi haasteellinen porukka pelattavaksi ainakin itselle ja Jukin tulon myötä vaan haasteellistuu. Enkä tuota Koveakaan osaa pelata, ainakaan oikein, paitsi kerran Tampereella.
 
Viestejä
3,074
Yritin vähän nosta listalla mutta ei ihan jaksanut Särkät ottaa voittoa..riskillä pelasin voittoa Särkille.
loppuviikostakin tulee vaikeata..Leka varmaan parantaa entisestään uuden tulokkaan myötä.
 
Viestejä
3,450
jäsen kirjoitti: Tasaiseen taaperrukseen tulee loppuviikosta varmasti eroja. Leka on ollut tosi haasteellinen porukka pelattavaksi ainakin itselle ja Jukin tulon myötä vaan haasteellistuu. Enkä tuota Koveakaan osaa pelata, ainakaan oikein, paitsi kerran Tampereella.
tai sitten ei tule ;)
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
Tasaiseen taaperrukseen tulee loppuviikosta varmasti eroja. Leka on ollut tosi haasteellinen porukka pelattavaksi ainakin itselle ja Jukin tulon myötä vaan haasteellistuu. Enkä tuota Koveakaan osaa pelata, ainakaan oikein, paitsi kerran Tampereella.
tai sitten ei tule ;)
MITÄÄ!!!

Onko tuo jonkinlainen haaste?
Ihan selvästi nyt kaikki peliin, että varajäsen säilyy 30 parhaan sakissa.
 
Viestejä
98
Tirripaisti kirjoitti:

Tervehdys kilpasiskot !

Tänään kolme pojoa lakkariin.Helppoa kuin lumen luonti ja 3-2 lakkapäille.
Hyvät herrat ! Ei se tähän jäänyt.Huomenna ETTA-SAMPO ja pisteet jaossa itse kullekin veikkaajalle.Tietäjät ovat erikseen.
Tosiasiassa - arvasin vain lopputuloksen -OIKEIN ! Ei sen ihmeellisempää.


TIRRIPAISTI
Hienoo, että Lirripaistikin on siirtyny asialinjalle ja veikkaa tuloksen vihdoinkin oikein. :evil:
 
Viestejä
10,915
jäsen kirjoitti: Tasaiseen taaperrukseen tulee loppuviikosta varmasti eroja. Leka on ollut tosi haasteellinen porukka pelattavaksi ainakin itselle ja Jukin tulon myötä vaan haasteellistuu. Enkä tuota Koveakaan osaa pelata, ainakaan oikein, paitsi kerran Tampereella.

KoVe on ollut minulle helppo ja tuonut mukavasti pisteitä. Rovaniemellä ja Raahessa KoVe voittaa 1 - 3. Todella kinkkiset ovat nuo Lekan kohtaamiset Hurrikaanin ja Loimun. Laitoin ne jo valmiiksi Lekan tappioiksi, mutta olisiko Jukka Lehtonen sateentekijä? Toki kaveri vain keskari eikä ole kuitenkaan Hämähäkkimies, mutta, mutta, mutta........?
 
Viestejä
916
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
Tasaiseen taaperrukseen tulee loppuviikosta varmasti eroja. Leka on ollut tosi haasteellinen porukka pelattavaksi ainakin itselle ja Jukin tulon myötä vaan haasteellistuu. Enkä tuota Koveakaan osaa pelata, ainakaan oikein, paitsi kerran Tampereella.
tai sitten ei tule ;)
MITÄÄ!!!

Onko tuo jonkinlainen haaste?
Ihan selvästi nyt kaikki peliin, että varajäsen säilyy 30 parhaan sakissa.
Nyt on kova haaste yrittää pelata siten, että varajäsen pysyisi kannoilla. Siis niinkuin ikäänkuin kantapäillä, tai edes liepeillä, ei kolmen sadan metrin päässä takavasemmalla alhaalla penkan takana puskassa piilossa puun takana.
 
Viestejä
3,074
tunta ennen pelin alkua muutin Etta-Sampo pelin 3-2 desta 2-3 ei pitäisi näköjään mennä muuttelemaan "tarkaan mietttyjä" tuloksia enää uudelleen ja suunta on nyt jyrkästi alaspäin listalla.
 
Viestejä
1,504
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Konkari sanoi:
jepjep sanoi:
Jallu-Cola sanoi:
Nyt pientä riskinottoa: :whistle:

veikkaus 3-1 Särkille :woohoo:
Ei oo edes riski vaan aika lähellä totuutta ! Itse laitoin 3-1 lakoille ja en kerenny perumaan ja vaihtamaan sitä toisin päin. :(

Särkät ottaa ekan voiton tänään !
1-3 veikattu ja sillä tule pisteet. :)
Toivotaan Konkarille menestystä veikkauksellaan. Itse tein tuon saman veikkauksen aikanaan, mutta lähdin sitten sitä muuttamaan. Syy läpeensä yksinkertainen ja toki veikkauksen muutokseen oli kaksi syytä. Vahvistunut Shailenin poppoo ja halu rynniä hiljalleen Konkarin rinnalle veikkaustilastoissa.
EMPK lähestyy kärkeä. 24-tuumaisella näytöllä ei tarvitse hiiren rullaa pyöräyttää sarjataulukkosivulla kuin kerran, niin EMPK näkyy jo alalaidassa. :)
 
Viestejä
55
Ei menny tämän viikon ekat veikkaukset putkeen = 0p. :( ja sijoitus putos juuri kahdenkympin ulkopuolelle. Kuukausikisassa pudotus vielä rajumpi 1=>50 :whistle:

No, vkl matseissa KoVe on aina varma ja muut sitten tsäkällä kotiin. :cheer:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös