Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Viestejä
10,915
spede kirjoitti: tunta ennen pelin alkua muutin Etta-Sampo pelin 3-2 desta 2-3 ei pitäisi näköjään mennä muuttelemaan "tarkaan mietttyjä" tuloksia enää uudelleen ja suunta on nyt jyrkästi alaspäin listalla.

Minäkin tässä pähkäilen ennen Lehtosen liittymisen uutisointia tehtyjä veikkauksiani, jossa laitoin voittajiksi Lekan viikonlopun vastustajista niin Hurrikaanin kuin Loimun. Kai se on parempi vain antaa olla ja katsoa mitä huominen sekä sunnuntai tuo tullessaan. Lehtonen toki kova luu, mutta onhan siellä ne Lekan muutkin pelaajat. Ja KoVen kohtaamisesta jäi Lekasta kovin valju kuva. Huomenna vielä Petteri Penttinen vanhassa kotiluolassaan, joten sekin tuo kapellimestarin otteisiin varmaankin ylimääräistä painetta.
 
Viestejä
149
Missähän mahtaa Särkät pelata Sunnuntain ottelun kun lakkpää pelaa ottelunsa klo17.00 Rovanimellä ja Särkkien ottelu on merkattu pelattavaksi klo17.30 Rovanimellä?
 
Viestejä
3,074
Hienosti menee molemmat ottelut pieleen..Koven ja Lekan peleistä ei ole juuri pisteitä herunut eikä niitä tullut nytkään, pitäisiköhän systeemiä muuttaa.
 
Viestejä
432
Minulla puolestaan Hurrikaani toi täydet pinnat mutta Kove muistutti, että voi tapahtua mitä tahansa ja aiheutti minulle valkosen raidan hyvään sarjaan Mrrr...
Ei haittaa, näillä mennään :)
 
Viestejä
74
No oho ,sain täydet pinnat tänään . Muistin väärin että oisin vaihtanu lekan voittamaan kun jukka tuli kehiin mutta olinki laittanu 3-2 hurrikaanille.
 
Viestejä
10,915
Konkari tulee selkä edellä vastaan ja on enää kahdeksan pojon päässä. Kuukausikisassa Konkari on jo takanani. Se että Spede on sarjataulukossa takanani lähentelee jo uutispommia. Tässähän täytyy valmistautua näissäkin karkeloissa keväällä finaaleihin ;).
 
Viestejä
302
Valkoinen raita sen kuin levenee. Oli se hyvä, että pitkään puntaroituani vaihdoin Hurrikaanin 3-2 Lekan 2-3:een. Lakkojen voittoa en myöskään nähnyt. No, kohtapa ollaan niillä sijoilla, että ei tarvii veikata verenmaku suussa. :p
 
Viestejä
916
jäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
Tasaiseen taaperrukseen tulee loppuviikosta varmasti eroja. Leka on ollut tosi haasteellinen porukka pelattavaksi ainakin itselle ja Jukin tulon myötä vaan haasteellistuu. Enkä tuota Koveakaan osaa pelata, ainakaan oikein, paitsi kerran Tampereella.
tai sitten ei tule ;)
MITÄÄ!!!

Onko tuo jonkinlainen haaste?
Ihan selvästi nyt kaikki peliin, että varajäsen säilyy 30 parhaan sakissa.
Nyt on kova haaste yrittää pelata siten, että varajäsen pysyisi kannoilla. Siis niinkuin ikäänkuin kantapäillä, tai edes liepeillä, ei kolmen sadan metrin päässä takavasemmalla alhaalla penkan takana puskassa piilossa puun takana.
Varajäsen taistelee!! Edelleen 20 parhaan joukossa!

Keep on fighting!
 
Viestejä
916
??? ja minä kun luulin pelanneeni huonosti ???

varajäsen...

.......

.......

.... 22.
 
Viestejä
4,747
Oho. Oon tehnyt aikamoisen nousun viimeisten päivien aikana. Ja ikinä missään ollut koskaan ykkösenä. Nyt kuukauikisan piikkipaikka. Niin ja Team-PUM johtaa omaa 2-sarjalohkoaan. :)
 
Viestejä
10,915
Onnittelut Sakelle ja Niemisen Janille. Konkari enää viiden pojon päässä. Eikä tuon Janikaan ole kuin 18 pisteen päässä, joten vielä en heitä pyyhettä kehään. KoVen vieraskiertue pikkuisen kuritti pistepussiani, mutta jännityskeskiviikkona palataan jälleen taisteluun.
 
Viestejä
3,450
jäsen kirjoitti: ??? ja minä kun luulin pelanneeni huonosti ???

varajäsen...

.......

.......

.... 22.
on se jäsen kova. :)

Taitaa purkautua puolen vuosikymmenen altavastaisuus noissa kirjoitteluissa. No noin minäkin varmaan tekisin ;)

Jäsen karannut ja empk hönkii niskaan. Eipä tunnu hyvältä :angry:

Mestaruussarjan joukkueet pelaa väärin
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
??? ja minä kun luulin pelanneeni huonosti ???

varajäsen...

.......

.......

.... 22.
on se jäsen kova. :)

Taitaa purkautua puolen vuosikymmenen altavastaisuus noissa kirjoitteluissa. No noin minäkin varmaan tekisin ;)

Jäsen karannut ja empk hönkii niskaan. Eipä tunnu hyvältä :angry:

Mestaruussarjan joukkueet pelaa väärin

Purkautua on hyvä sana!

Pitää juhlia kun on juhlan aihetta.
Itse asiassa olen jaetulla 2. tilalla.
Printscreen ja seinälle!

Ikävä totuushan on se, että eroa varajäseneen on vain 9 pojoa eli kolme 3-0 tappiota.
 
Viestejä
10,915
Oma mahdollisuuteni pieneen kiriin on keskiviikkona. Loimun lauantain TV-pelin jälkeen moni laittaa varmasti Lumon kohtaamisen Raision suuntaan. Meikäläinen jatkaa valitsemallaan tiellä eli KoVelle menee tämäkin kohtaaminen. Äijät nousee Feeniks-linnun lailla lentoon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös