Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Viestejä
302
Jostain syystä oli jäänyt veikkaamatta/kirjautumatta eilinen helppo kolmonen. Tuli sillä annettua 10-15 sijaa tasoitusta :p
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
jäsen jatkaa top 10:ssä !!!!

on se kova ;)
on on :)
Älä nyt jätä minua, niinkuin minä jätin sinut viime kaudella ihan ypöyksin kympin sakkiin!!!
silloin pelattiin ihan muista sijoista kuin top 10 ;)

nyt rosteri muuttunut ja tullut pari harmittavaa 3-2 tappiota.

eipä selitellä vaan todetaan on se jäsen kova :pinch:
 
Viestejä
1,504
Tämän päivän haastavin kohde HSI-liigassa on 29.10. pelattava Särkät-Lakkapää-ottelu. Suorastaan hankala. :)
 
Viestejä
1,766
jepjep kirjoitti:
Konkari sanoi:
Tämän päivän haastavin kohde HSI-liigassa on 29.10. pelattava Särkät-Lakkapää-ottelu. Suorastaan hankala. :)
3-0 Särkille vois olla kova juttu :)
Tännään varmaan ko. ottelun tulos on jotain 0-0.
3-0 Särkille voisi toteutua(minun mielestäni), jos Lakkapää luovuttaa.
Mutta palataan keskiviikkona 5.11. veikkaukseen ja tulokseen.

Muuten: Pitäiskö nyt jättää se veikkaus omiin veikkauksiin vai poistaa ja palata sitten jankohdan koittaessa uudelleen??
 
Viestejä
10,903
Meikäläinen nousee kuin koho pohjasta. Sija nyt 44. ja matkaa kympin sakkiin enää seitsemän pojoa. Konkarin selkä näkyy jo kahdeksan pisteen päässä. Korson Veto vs. Leka Volley 3 - 1. Saa peesata.
 
Viestejä
432
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Meikäläinen nousee kuin koho pohjasta. Sija nyt 44. ja matkaa kympin sakkiin enää seitsemän pojoa. Konkarin selkä näkyy jo kahdeksan pisteen päässä. Korson Veto vs. Leka Volley 3 - 1. Saa peesata.

Ja niin kun mietin pitkään KoVelle 3-0 mutta joku ihme vimma sai vääntämään numerot 3-2 KoVelle !!! :(
Loistava voitto ja kuitenkin voittoveikkaus toi kk-kisan piikkipaikan ja sijotusta etin pitkään mutta se oli noussu jo 11 sijalle :D
Lähdössä oli sija 69 :D
 
Viestejä
3,067
Meillä on eukon kanssa todella kriisipalaverin paikka nyt, veikkaukset eivät nyt millään osu..täytynee rueta unohtamaan tunteella veikkaus.
 
Viestejä
916
Järkyttävää sössimistä varajäseneltä. Ainoa myönteinen asia on se, että jäsen sössii yhtä karmeasti. Ja sijoitus vaan nousee?!?
 
Viestejä
916
jaahans. taas nuo valkut yrittää sotkea meidän pelejä. Sir hoooogendooorn istuu penkillä ja Elvis hakkurina. Mäkinen yypee. Yritä siinä sitten pelata hsi-liigaa.
 
Viestejä
10,903
Minäkin yritin tänään ahneuksissani pelata oikein. Ei mennyt Tiikereille 3 - 2. Ei. Voihan tikkaripeli.
 
Viestejä
916
duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
 
Viestejä
432
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Minäkin yritin tänään ahneuksissani pelata oikein. Ei mennyt Tiikereille 3 - 2. Ei. Voihan tikkaripeli.
Kehveli kun napsahti just kohilleen :D kk-kisan ylivoima :D ja TOP 10:n sisällä :D
Naatitaan vielä kun voi :D
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti: duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa. :)

toinen asia mitä olen toitottanut että on se jäsen kova
:pinch:
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa. :)

toinen asia mitä olen toitottanut että on se jäsen kova
:pinch:
Huomenta, varajäsen. :p
Mennäänkö naimisiin? :lol:
 
Viestejä
1,766
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
duoda duoda. Eikös me yritetty varajäsenen kanssa sopia, että kaveria ei jätetä? Täällä top-5 on hiukan yksinäistä, varajäsen jossain tuolla alhalla, jossain kaukana, pelottaa...
minä en jäsenen kanssa sovi mitään en nyt ja en jatkossa. :)

toinen asia mitä olen toitottanut että on se jäsen kova
:pinch:
Huomenta, varajäsen. :p
Mennäänkö naimisiin? :lol:
En ihan tiedä sekoiliko viesteissä ja järjestyksessä joku palvelin?

Mutta: Olishan se hienoa: Jäsenen ja Varajäsenen liitto. Minkä tason liitto?
Onko se siten LENTOliitto vai avo- vai avio- vai liitto noista pisteitä, että myötä- ja vastamäessä jakaisitte pisteet?

Minä ajattelin jo ehdotella tarjouksia vaikkapa lentopallodaameilta, mutta huomasin yllättäen vuosikymmenien jälkeen, että naimisissa ollaan ja olen.
Tosin nyt juuri 1 vrk oli kaikenlaisen siivouksen ja pesujen jälkeen naimasormukset kateissa. Onneksi mussukka löysi-kiitos vaimo.

Mutta ei jätetä. Siis kaveria. Ei jätetä ystävyyttä. Ei lentistä. Ei. hupia eikä jännitystä.
Syödään joskus: KUR-Pitsa!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös