Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Viestejä
916
Koko kauden varajäsenen yläpuolella, ja reilusti, ei ole kertaakaan mahduttu samalle kymmenluvulle.

jäsen 13
varajäsen 23
 
Viestejä
1,527
Pitäis keksiä joku herrasmiesääntö, että joukkueet pelais vähän enemmän niin, niin kuin minä veikkaan. Muista viis...
 
Viestejä
4,718
mikko laurell kirjoitti: Pitäis keksiä joku herrasmiesääntö, että joukkueet pelais vähän enemmän niin, niin kuin minä veikkaan. Muista viis...
Onneksi palstalaiset ovat herrasmiehia tai rouvasnaisia.
 
Viestejä
10,895
Konkari kirjoitti:
Sakke sanoi:
Hip hei. Sijalla ynnämuut, Heti EMPK:n peesissä. Turvallinen paikka.
Minä olen kakkosena, vaikka olen veikannut häntäpään Korsoa aina voittajaksi. :)

Konkari varmaankin tuntee jo meikäläisen hengityksen niskassaan. Sama taktiikka mullakin veikata Korsoa, mutta meni ihan turhaan sähläämään ja veikkaamaan Loimua pienessä Upihuumassani. Mutta täältä tullaan vielä.
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti: Koko kauden varajäsenen yläpuolella, ja reilusti, ei ole kertaakaan mahduttu samalle kymmenluvulle.

jäsen 13
varajäsen 23
Fakta on ettei taaskaan jäsenen kirjoitukset pidä paikkansa :) :woohoo: :lol:
 
Viestejä
3,448
en tiedä oisko tämä pitänyt laittaa ilahduttaa palstalle

20. jäsen 21 8 8 40

eikä kärestä kuin 5 pojoa jäljessä :woohoo:
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: en tiedä oisko tämä pitänyt laittaa ilahduttaa palstalle

20. jäsen 21 8 8 40

eikä kärestä kuin 5 pojoa jäljessä :woohoo:
varajäsen muuntelee totuutta käyttäen eri konteksteja kuin eräs tunnettu entinen lentopalloliiton työntekijä......
 
Viestejä
3,448
varajäsen kirjoitti: en tiedä oisko tämä pitänyt laittaa ilahduttaa palstalle

20. jäsen 21 8 8 40

eikä kärestä kuin 5 pojoa jäljessä :woohoo:
jäsen tietää että Isku vie ja Kove vikisee (ja kärki ei tiedä sitä!!) ja silti tänä aamuna jäsen 20 ja viisi pojoa kärjestä :woohoo: :woohoo: :woohoo:

eli ei taida pisteet päivittyä?
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
en tiedä oisko tämä pitänyt laittaa ilahduttaa palstalle

20. jäsen 21 8 8 40

eikä kärestä kuin 5 pojoa jäljessä :woohoo:
jäsen tietää että Isku vie ja Kove vikisee (ja kärki ei tiedä sitä!!) ja silti tänä aamuna jäsen 20 ja viisi pojoa kärjestä :woohoo: :woohoo: :woohoo:

eli ei taida pisteet päivittyä?
jäsen: sija 9
varajäsen: sija 12.

Taistelu on hurjaa, mutta rehellistä.
 
Viestejä
3,027
Minun tämä kausi alkanut molli voittoisesti..eilenkin molemmat ottelut pieleen..tänään vähän riskillä pelaillasn.
 
Viestejä
3,448
ja viime vuoden ylivoimainen voittaja on tavallisten kuolevaisten joukossa :)

tieto taitaa olla meneen talven lumija :whistle:
 
Viestejä
4,718
Juuh! Veikkailussa ollaan väärässä suunnassa, kuin keskisäikähtelijä keskimäärin. :silly:
 
Viestejä
10,895
Joskus meikäläinenkin löytää heinäkasasta neulan. Tänään molemmat oikein. Perjantaina EuroJackpot vetämään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös