Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Koko kauden varajäsenen yläpuolella, ja reilusti, ei ole kertaakaan mahduttu samalle kymmenluvulle.

jäsen 13
varajäsen 23

mikko laurell kirjoitti: Pitäis keksiä joku herrasmiesääntö, että joukkueet pelais vähän enemmän niin, niin kuin minä veikkaan. Muista viis...
Onneksi palstalaiset ovat herrasmiehia tai rouvasnaisia.

Konkari kirjoitti:
Sakke sanoi:
Hip hei. Sijalla ynnämuut, Heti EMPK:n peesissä. Turvallinen paikka.
Minä olen kakkosena, vaikka olen veikannut häntäpään Korsoa aina voittajaksi. :)

Konkari varmaankin tuntee jo meikäläisen hengityksen niskassaan. Sama taktiikka mullakin veikata Korsoa, mutta meni ihan turhaan sähläämään ja veikkaamaan Loimua pienessä Upihuumassani. Mutta täältä tullaan vielä.

jäsen kirjoitti: Koko kauden varajäsenen yläpuolella, ja reilusti, ei ole kertaakaan mahduttu samalle kymmenluvulle.

jäsen 13
varajäsen 23
Fakta on ettei taaskaan jäsenen kirjoitukset pidä paikkansa :) :woohoo: :lol:

en tiedä oisko tämä pitänyt laittaa ilahduttaa palstalle

20. jäsen 21 8 8 40

eikä kärestä kuin 5 pojoa jäljessä :woohoo:

varajäsen kirjoitti: en tiedä oisko tämä pitänyt laittaa ilahduttaa palstalle

20. jäsen 21 8 8 40

varajäsen muuntelee totuutta käyttäen eri konteksteja kuin eräs tunnettu entinen lentopalloliiton työntekijä......

varajäsen kirjoitti: en tiedä oisko tämä pitänyt laittaa ilahduttaa palstalle

20. jäsen 21 8 8 40

jäsen tietää että Isku vie ja Kove vikisee (ja kärki ei tiedä sitä!!) ja silti tänä aamuna jäsen 20 ja viisi pojoa kärjestä :woohoo: :woohoo: :woohoo:

eli ei taida pisteet päivittyä?

varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
en tiedä oisko tämä pitänyt laittaa ilahduttaa palstalle

20. jäsen 21 8 8 40

jäsen tietää että Isku vie ja Kove vikisee (ja kärki ei tiedä sitä!!) ja silti tänä aamuna jäsen 20 ja viisi pojoa kärjestä :woohoo: :woohoo: :woohoo:

eli ei taida pisteet päivittyä?
jäsen: sija 9
varajäsen: sija 12.

Taistelu on hurjaa, mutta rehellistä.

Minun tämä kausi alkanut molli voittoisesti..eilenkin molemmat ottelut pieleen..tänään vähän riskillä pelaillasn.

ja viime vuoden ylivoimainen voittaja on tavallisten kuolevaisten joukossa :)

tieto taitaa olla meneen talven lumija :whistle:

Juuh! Veikkailussa ollaan väärässä suunnassa, kuin keskisäikähtelijä keskimäärin. :silly:

Joskus meikäläinenkin löytää heinäkasasta neulan. Tänään molemmat oikein. Perjantaina EuroJackpot vetämään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin