Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Viestejä
6
Viimeset 4 pelii täysin oikee ja sitä ennen 3 pelii pisteillä, eli viimesestä 7 pelistä pojoja ja nousua sellasen 20 sijaa sinä aikana. Ei huonosti ensi kertaa mukana olevalta. Nousu jatkuu ;)
 
Viestejä
10,895
totaka86 kirjoitti: Viimeset 4 pelii täysin oikee ja sitä ennen 3 pelii pisteillä, eli viimesestä 7 pelistä pojoja ja nousua sellasen 20 sijaa sinä aikana. Ei huonosti ensi kertaa mukana olevalta. Nousu jatkuu ;)

Onnittelu totaka86:lle. Meikäläinen on yksitoista pojoa sua perässä ja saanut vain kolme viimeisintä matsia oikein. Yksi palstamme ehkä kovimmista tietäjäneroistakin, Konkari, on vielä hajuetäisyydellä - kymmenen pisteen päässä.
 
Viestejä
916
Viestejä
10,895
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Meikäläisen loppukiri ei ole vielä alkanut ;).
Tänään ei mennyt ihan putkeen. Pitää olla EMPK "taktiikassa".
Vaihda taktiikkaa. Tai putkea.
helppo siellä pullistella kun koko ajan pysyy top 10: ssä :pinch:
vieläkin :angry:
Hahaa, putosit kymmenenneksi!

Minulle tuo kymmenes sija olisi onnen täyttymys.
 
Viestejä
916
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Meikäläisen loppukiri ei ole vielä alkanut ;).
Tänään ei mennyt ihan putkeen. Pitää olla EMPK "taktiikassa".
Vaihda taktiikkaa. Tai putkea.
helppo siellä pullistella kun koko ajan pysyy top 10: ssä :pinch:
vieläkin :angry:
Hahaa, putosit kymmenenneksi!

Minulle tuo kymmenes sija olisi onnen täyttymys.
Joo, mutta huipulta on vain yksi suunta. Vahvoista takaa-ajo- ja tarkkailuasemista voi aina helpommin nousta huipulle.
 
Viestejä
916
Se vähän nypittää kun katsoo noita varajäsenen veikkauksia, ihan liikaa on samoja veikkauksia kuin itsehenkilölläni ja samoja voittajia ja häviäjiä.
Kun Loimu voitti Hurrikaanin 3-2, heitin lapasta viisi kertaa, kumpi tuon pelin vie ja sitten keikutin sen hurrien eduksi. No eikö mitä varajäsen oli summassa veikannut saman tuloksen, muun muassa.
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti: Se vähän nypittää kun katsoo noita varajäsenen veikkauksia, ihan liikaa on samoja veikkauksia kuin itsehenkilölläni ja samoja voittajia ja häviäjiä.
Kun Loimu voitti Hurrikaanin 3-2, heitin lapasta viisi kertaa, kumpi tuon pelin vie ja sitten keikutin sen hurrien eduksi. No eikö mitä varajäsen oli summassa veikannut saman tuloksen, muun muassa.
Niin ja hurrikaani johti viimeistä 8-4. No sitten ois ollut tää kisa jäsenten välinen :) ja miten ne on sitten päättyneet :whistle:

Mutta tänä vuonna jäsen on kova (tai sitten ei), ja koko ajan 10 joukossa.
 
Viestejä
10,895
Oma nousu on vielä maltillisen ongenkohon nousua. Konkari toki vielä yhdentoista pojon päässä, mutta kaikki on vielä mahdollista. Jopa vajoamiseni.

Jäsen ja varajäsen ovat muodostamassa ns.HSI-liigan hampurilaisen, jonka väliin ei näytä mahtuvan edes ohutta lehtipihviä.
 
Viestejä
432
Jussi Juonio kirjoitti:
Hilima sanoi:
Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erää :)
Ja minua ketuttaa kun Riento ei vieny viidettä erää :(

Heti tippu listalla :( kk:sakin vasta kolomas tämän takia :(
 
Viestejä
72
TIRRIPAISTI - KÄRKEEN !

LOKAKUU 2014,KUUKAUSIKISA

TILANNE 28.10.2014 kello 18.30

1.Tirripaisti 26 13 11 61


TIRRIPAISTI
 
Viestejä
10,895
jepjep kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Hilima sanoi:
Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erää :)
Ja minua ketuttaa kun Riento ei vieny viidettä erää :(

Heti tippu listalla :( kk:sakin vasta kolomas tämän takia :(
Mua ei harmita. Täysi potti tänään ja nyt ollaan jo kohta hengittämässä Konkarin niskavilloja. Varajäsenkin enää seitsemän pojoa edellä. Tulevan viikon suurin kysymysmerkkini on tällä hetkellä Särkkien ja Lakkapään kohtaaminen. No eiköhän tuo oikea tulos valon lailla laskeudu silmieni eteen. Otan hyviä vinkkejä vastaan.
 
Viestejä
432
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
jepjep sanoi:
Jussi Juonio sanoi:
Hilima sanoi:
Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erää :)
Ja minua ketuttaa kun Riento ei vieny viidettä erää :(

Heti tippu listalla :( kk:sakin vasta kolomas tämän takia :(
Mua ei harmita. Täysi potti tänään ja nyt ollaan jo kohta hengittämässä Konkarin niskavilloja. Varajäsenkin enää seitsemän pojoa edellä. Tulevan viikon suurin kysymysmerkkini on tällä hetkellä Särkkien ja Lakkapään kohtaaminen. No eiköhän tuo oikea tulos valon lailla laskeudu silmieni eteen. Otan hyviä vinkkejä vastaan.
Vielä kun Lakkapäät häviää Särkille nii mennee veikkaukset pieleen monella mutta puolestaan jos veikkais 3-0 särkille vois olla ainoo voittaja tai ainakin vähän niitä olis :) sillo pompsahtas monta sijaa ylemmäksi kun on niin tiukkaa.
Mutta jos särkät voittaa nii alkaa lakkapäillä tapahtua !!!
Ei Orpokaan montaa häviötä kestä ennää kun alkaa tapahtua ! Hups lipsahti!
 
Viestejä
10,895
jepjep kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
jepjep sanoi:
Jussi Juonio sanoi:
Hilima sanoi:
Riento mokoma kun hävisi neljännen erän. Muutoin olis ollu viikonlopun saldo 17/18. :angry:
Minua taas harmittaa, ettei Isku vienyt sitä pitkää toista erää :)
Ja minua ketuttaa kun Riento ei vieny viidettä erää :(

Heti tippu listalla :( kk:sakin vasta kolomas tämän takia :(
Mua ei harmita. Täysi potti tänään ja nyt ollaan jo kohta hengittämässä Konkarin niskavilloja. Varajäsenkin enää seitsemän pojoa edellä. Tulevan viikon suurin kysymysmerkkini on tällä hetkellä Särkkien ja Lakkapään kohtaaminen. No eiköhän tuo oikea tulos valon lailla laskeudu silmieni eteen. Otan hyviä vinkkejä vastaan.
Vielä kun Lakkapäät häviää Särkille nii mennee veikkaukset pieleen monella mutta puolestaan jos veikkais 3-0 särkille vois olla ainoo voittaja tai ainakin vähän niitä olis :) sillo pompsahtas monta sijaa ylemmäksi kun on niin tiukkaa.
Mutta jos särkät voittaa nii alkaa lakkapäillä tapahtua !!!
Ei Orpokaan montaa häviötä kestä ennää kun alkaa tapahtua ! Hups lipsahti!
LiigaSärkät vs. Lakkapää on todellakin harvinaisen vaikea kohde veikattavaksi. Shailen vielä kertonut ison kalan tulosta ja onko tuo jytkyhauki rantautunut jo keskiviikon peliin. Onko jollakin tietoa Lakkapään aussipassarin kohtalosta. Onko äijä kunnossa jo keskiviikkona. Toki sitä ennen vääntävät vielä Kokkolassa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös