Verkkovirhe

HSI-liiga 2013-2014

Viestejä
3,446
Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
 
Viestejä
2,543
varajäsen kirjoitti: Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
Aivan täysin omaa luokkansa on varmaan tottunut iskemään hyvästä passista :cheer:
 
Viestejä
10,895
Jussi Juonio kirjoitti:
varajäsen sanoi:
Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
Aivan täysin omaa luokkansa on varmaan tottunut iskemään hyvästä passista :cheer:

Kova jässikkä on passista. Meikäläinen on suoranainen statisti hänen rinnalla. Passista nimimerkin kannattaa kokeilla myös metsästystä. Tuskin tarvitsisi olla kauan passissa, kun hirvi tai jänöjussi kävelisi piipun päähän ja pyytäisi Animalian valtakirjalla lupaa saada tulla ammutuksi.
 
Viestejä
1,766
Jussi Juonio kirjoitti:
varajäsen sanoi:
Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
Aivan täysin omaa luokkansa on varmaan tottunut iskemään hyvästä passista :cheer:
Olin tuossa syssymmällä appiukon kanssa taas hirvimetällä: Hyvin tuli tulosta, kun laakastiin hirvikivääri passista.
Rategia on sitä, että tähätään - ja sitten laakastaan.
Niin lentopallossa kuin myös hirvimetsällä: Passista!

Onnea kaikille veikkaajille - ja olkoon veikkausten myötä tulokset suotuisia.
 
Viestejä
160
varajäsen kirjoitti: Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
Jäätävää on tosiaan ollut passistan meno. Ylivoimaa voisi havainnollistaa vaikka laittamalla nimimerkit "mittanauhalle" kukin pistemääränsä kohdalle.

197 passista
196
195
194
193
192
191
190
189
188
187
186
185
184
183
182
181 kristian
180 Slowhand
179 Makelia, varajäsen, Karhu
178 jappe
177 rike, korkmaz
176 motors, TöröTarpinen, Alpo, Volmari Kuulapää
175 spede, Jussi Juonio, lilika2, metriheikki
174 Sakke, Vuosaaren_Viikinki, Masama
173 jäsen, Juze
172 Jansku, Jani Nieminen
171 sotn, mikko laurell
170 ralo, valkun akka, ^Andy^, jepjep, vvs
169 ponteva, Taimela
168
167
166 nousupateri, topa
165 koukkupolvi
164
163 Konkari, Hilima
162 514
161 yes, slarpa
160 noppa
159 harrastelija, marttaku
158
157
156 Lelumies
155
154 litu, Juicy Fruit
153 Annikamainen kurittomuus, Joe Hoss
152 Viänänen
 
Viestejä
289
Täällä koneen takana ihan punastelee tuollaista kehujen määrää...kunpa tässä ei vielä ennen runkosarjan loppua joutuisi toteamaan "niin häipyy mainen kunnia".

En muuten ole veikannut koskaan rahasta. Parhaat passit saa seurailemalla joukkueiden pelejä. Haasteellisin veikattava on ollut Etta. Mukavampaa kuin saada itse pisteitä ovat yllätykset, vaikkakin 0 pojoa itselle - viime kierroksella sen aiheutti Sampo Lakkapää-voitollaan. Lisäksi ongelmia aiheuttavat yllättävät muutokset (loukkaantumiset) joukkueissa.

On muuten mielenkiintoista myös millaisen lisän matkat ja otteluruuhka ja valmentajien peluutusratkaisut tuovat varsinkin Tiikerien ja Valepan peleihin lähipäivinä!

Onneksi HSI-liigalaiset pelaavat sopivasti ristiin. Enhän ollut joulukuun ja vielä vähemmän tämän kuun tilastoissa laisinkaan kärjessä. Tasaisuus on valttia. Ja EMPK:lle! Itsekin veikkailet huvittuneena fanittaen - sehän ei tietysti sovi, jos täällä HSI-listoilla meinaa keikkua. Mutta hauskaa se on sekä itsellesi että meille muille.
 
Viestejä
10,895
Ihan vaan Slowhandille tiedoksi, että nimimerkki EMPK:n mitta nauhalla mitattuna on 196 cm. Toki hyväksyn täällä kyykyssä Sloukkarin vertauskuvallisen kielen mittanauhasta. Täytyy odottaa uuden örkkielokuvan kuvauksia, jos vaikka siellä tarvittaisiin kääpiöitä, joiden mitta on 120 cm ;).
 
Viestejä
720
se on sillä lailla että jos täällä veikkailee sytämmellä niin pipariksi menee,olen huomannut :whistle:
 
Viestejä
160
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ihan vaan Slowhandille tiedoksi, että nimimerkki EMPK:n mitta nauhalla mitattuna on 196 cm. Toki hyväksyn täällä kyykyssä Sloukkarin vertauskuvallisen kielen mittanauhasta. Täytyy odottaa uuden örkkielokuvan kuvauksia, jos vaikka siellä tarvittaisiin kääpiöitä, joiden mitta on 120 cm ;).
Pienessä kumarassa ollaan vielä täälläkin. ;) Eiköhän runkosarjan loppuun mennessä pääse jo Eikkakin ruotonsa oikaisemaan. Sarjataulukon hännillä oli sen verran satunnaisveikkaajia, että päätin rajata mukaan vain TOP 50. Siinä jäi sitten vakiveikkaajiakin tiskin taakse piiloon kyykkimään.
 
Viestejä
10,895
mikko laurell kirjoitti: Kahdeksan pisteen ilta! Kitos! :woohoo:

Vain kahdeksan pojoa meikäläisellekin. Konkarin selkä näkyy jo. Jotenkin tuntuu että tuo tietäjävelho alkaa sakata. Kuukausikisassa tämä veijari on jäänyt takamatkalle. Oisko tietäjän hermo pettänyt ja hän olisi sittenkin veikannut Hurrikaanille ;). Pakko toki myöntää, että varsinaisessa kisassa olen vielä neljäkymmentä pojoa jäljessä.
 
Viestejä
10,895
Tänään kahdesta matsista vain kuusi pistettä. Huomenna loppukirini kannalta mielenkiintoinen veikkauskohde. Tiikerit eli raidallinen nisäkäs, joka syö antilooppeja eli on raaka, tunteeton eläin vs. Korson Veto. Olen veikannut ottelun päättyväksi Korsolle 3 - 2. Tiedän, että joitain tuo veikkaukseni saattaa hämmentää, mutta se saattaa olla myös isokin avain loppukirini vauhdin kasvamiseen ;).
 
Viestejä
302
Näkeekö Slowhand tai admin, mitä olen veikannut Saimaa-Etta, tai mitähän sille on tapahtunut? Ei näy mulla veikatuissa eikä avoimissa. Viisieräistä siihen meinasin,mutta en muista kumminko päin.
 
Viestejä
720
on siellä taas tuullu tai oikeimmin myrkynny huipulla kun putos viikonlopun kahdeksannelta sijalta nr.21 mutta onhan se ventti :cheer:
 
Viestejä
160
Hilima kirjoitti: Näkeekö Slowhand tai admin, mitä olen veikannut Saimaa-Etta, tai mitähän sille on tapahtunut? Ei näy mulla veikatuissa eikä avoimissa. Viisieräistä siihen meinasin,mutta en muista kumminko päin.
Itse näen veikkauksista vain sen, minkä kaikki muutkin. Valitettavasti näitä veikkausten häviämisiä on raportoitu aikaisemminkin. Vuosaaren Viikingiltä taisi hävitä kokonaisen viikonlopun veikkaukset syksyllä ja jäseneltä viime kaudella myöskin ainakin yksi veikkaus. Näissä tapauksissa ei adminkaan ole pystynyt järjestelmästä löytämään mitään jälkeä tehdyistä veikkauksista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös