Verkkovirhe

HSI-liiga 2013-2014

Viestejä
3,448
Slowhand kirjoitti:
Hilima sanoi:
Näkeekö Slowhand tai admin, mitä olen veikannut Saimaa-Etta, tai mitähän sille on tapahtunut? Ei näy mulla veikatuissa eikä avoimissa. Viisieräistä siihen meinasin,mutta en muista kumminko päin.
Itse näen veikkauksista vain sen, minkä kaikki muutkin. Valitettavasti näitä veikkausten häviämisiä on raportoitu aikaisemminkin. Vuosaaren Viikingiltä taisi hävitä kokonaisen viikonlopun veikkaukset syksyllä ja jäseneltä viime kaudella myöskin ainakin yksi veikkaus. Näissä tapauksissa ei adminkaan ole pystynyt järjestelmästä löytämään mitään jälkeä tehdyistä veikkauksista.
eikös tuo viimevuoden juttu ollut ettei jäsen ollut ottanut nappia vai oliko se jäänyt painamatta :)? Muuten kisa on taas siinä kohdin menossa, että jäsen ilmoittaa allekirjoittaneelle: "tuosta ei ole kuin suunta yks eli alamäki :)"
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
Slowhand sanoi:
Hilima sanoi:
Näkeekö Slowhand tai admin, mitä olen veikannut Saimaa-Etta, tai mitähän sille on tapahtunut? Ei näy mulla veikatuissa eikä avoimissa. Viisieräistä siihen meinasin,mutta en muista kumminko päin.
Itse näen veikkauksista vain sen, minkä kaikki muutkin. Valitettavasti näitä veikkausten häviämisiä on raportoitu aikaisemminkin. Vuosaaren Viikingiltä taisi hävitä kokonaisen viikonlopun veikkaukset syksyllä ja jäseneltä viime kaudella myöskin ainakin yksi veikkaus. Näissä tapauksissa ei adminkaan ole pystynyt järjestelmästä löytämään mitään jälkeä tehdyistä veikkauksista.
eikös tuo viimevuoden juttu ollut ettei jäsen ollut ottanut nappia vai oliko se jäänyt painamatta :)? Muuten kisa on taas siinä kohdin menossa, että jäsen ilmoittaa allekirjoittaneelle: "tuosta ei ole kuin suunta yks eli alamäki :)"
Bingo. Passista et saa kuitenkaan kiinni, oletko aieminkaan...
 
Viestejä
916
No nyt ainakin varajäsenen vihreä liito katkesi.
 
Viestejä
10,895
Meikäläisen hyvin alkanut loppukiri on hyytymässä telineisiin. Vetoan kuitenkin Slowhandiin, että kun seuraavan kerran vertaat meitä veikkaajia mitta-asteikolla ja passista on niissä jossakin King Kongin mitoissa, niin muista tätä meikäläisen maanmatosta muistuttavaa kyykyssä kykkivää kääpiötä.
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
No nyt ainakin varajäsenen vihreä liito katkesi.
no jäsen ratsasti taas lakkapää kortilla :) No korjataan tänään Oulussa pistetilit himaan :). Oletko paikalla?
Huomenta.

Aina minä jossain olen paikalla. Nytkin.
 
Viestejä
1,529
Jussi Juonio kirjoitti: No ei, ei menny nappiin tämänpäiväiset pelitkään 7 pojoo vaan :angry:
Älä ole noin vaatimaton, Jussi! :)

Nousu mitalikolmikkoon sarjataulukossa on kova saavutus.

Ei muuta kuin, että iske passista kiinni! ;)
 
Viestejä
289
Kyllä täältä vielä noustaan! Täytyy tunnustaa että alamäki, ylämäki, alamäki... Harmi kun joukkyeet eivät pelaa niin kuin odotan. Taitaa olla yllätys niille itselleenkin. Vain neljä pojoa...Onnittelut Jussi Juoniolle!
 
Viestejä
2,548
mikko laurell kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
No ei, ei menny nappiin tämänpäiväiset pelitkään 7 pojoo vaan :angry:
Älä ole noin vaatimaton, Jussi! :)

Nousu mitalikolmikkoon sarjataulukossa on kova saavutus.

Ei muuta kuin, että iske passista kiinni! ;)
Kiitos kannustuksesta Mikko, mutta kaukana on kovin on kaukana Passistan selkä, enpä usko, että häntä kukaan näillä lumilla tavoittaa.
Onhan se kuitenkin kiva kisata noista himmeämmistä mitaleista :)
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
No nyt ainakin varajäsenen vihreä liito katkesi.
no jäsen ratsasti taas lakkapää kortilla :) No korjataan tänään Oulussa pistetilit himaan :). Oletko paikalla?
Hihhii, arvasin, että varajäsen menee samaan miinaan kuten itsekin Lakkapään kanssa. Varajäsen ei uskaltanut ottaa riskiä, että pelaisi Ettaa, kun tiesi, että minä kuitenkin pelaan Lakkoja, joten olisin Lakkojen voitolla imaissut itseni varajäsenen iholle.

Oletus oli, että Lakat olisivat vielä tulessa Oulussa, mutta liekeissä oli vain Etta.
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
No nyt ainakin varajäsenen vihreä liito katkesi.
no jäsen ratsasti taas lakkapää kortilla :) No korjataan tänään Oulussa pistetilit himaan :). Oletko paikalla?
Hihhii, arvasin, että varajäsen menee samaan miinaan kuten itsekin Lakkapään kanssa. Varajäsen ei uskaltanut ottaa riskiä, että pelaisi Ettaa, kun tiesi, että minä kuitenkin pelaan Lakkoja, joten olisin Lakkojen voitolla imaissut itseni varajäsenen iholle.

Oletus oli, että Lakat olisivat vielä tulessa Oulussa, mutta liekeissä oli vain Etta.
No on se kiva, että jäsen saa onnistumisen iloja kun tuo oma veikkaus ei toimi :)

Silti ollaan kakkonen ja piste kiinni passista ja piste eroa tuota surullisenkuuluisaa jäsentä :) (joka vielä tänä vuonna jaksaa roikkua mukana)

Mutta jäsentä lainaen tästä ei pääse kuin alaspäin :) . Jäseneltä on vaan jäänyt huomaamatta kirjoituksissa, että sinne on noustu joskus :pinch: .
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
No nyt ainakin varajäsenen vihreä liito katkesi.
no jäsen ratsasti taas lakkapää kortilla :) No korjataan tänään Oulussa pistetilit himaan :). Oletko paikalla?
Hihhii, arvasin, että varajäsen menee samaan miinaan kuten itsekin Lakkapään kanssa. Varajäsen ei uskaltanut ottaa riskiä, että pelaisi Ettaa, kun tiesi, että minä kuitenkin pelaan Lakkoja, joten olisin Lakkojen voitolla imaissut itseni varajäsenen iholle.

Oletus oli, että Lakat olisivat vielä tulessa Oulussa, mutta liekeissä oli vain Etta.
No on se kiva, että jäsen saa onnistumisen iloja kun tuo oma veikkaus ei toimi :)

Silti ollaan kakkonen ja piste kiinni passista ja piste eroa tuota surullisenkuuluisaa jäsentä :) (joka vielä tänä vuonna jaksaa roikkua mukana)

Mutta jäsentä lainaen tästä ei pääse kuin alaspäin :) . Jäseneltä on vaan jäänyt huomaamatta kirjoituksissa, että sinne on noustu joskus :pinch: .
Pelkää sinä vaan siellä häviämistä, minä nautin voittamisesta.
Loistavista takaa-ajoasemista eteenpäin!!!
 
Viestejä
10,895
Slowhandin on kohta perustettava oma jäsentenvälinen kisa ;). Laskeutukaa tänne kääpiön mitoille, niin se kummasti rauhoittaa.
 
Viestejä
3,448
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Slowhandin on kohta perustettava oma jäsentenvälinen kisa ;). Laskeutukaa tänne kääpiön mitoille, niin se kummasti rauhoittaa.
Kyllä tähän kisaan sopii myös JÄSENET EMPK, passista, Slowhand ym (ja joka sisältää myös jäsenen) :)

Pohjilmaltaan tässä on jatkuva varan nokittelu kisassa (katsokaa kisa historia muilta vuosilta), joka varsinaista ottaa pannuun. Jos joskus jäsen voittaisi allekirjoittaneen sitä muisteltais myös 2020 luvulla :)
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Slowhandin on kohta perustettava oma jäsentenvälinen kisa ;). Laskeutukaa tänne kääpiön mitoille, niin se kummasti rauhoittaa.
Kyllä tähän kisaan sopii myös JÄSENET EMPK, passista, Slowhand ym (ja joka sisältää myös jäsenen) :)

Pohjilmaltaan tässä on jatkuva varan nokittelu kisassa (katsokaa kisa historia muilta vuosilta), joka varsinaista ottaa pannuun. Jos joskus jäsen voittaisi allekirjoittaneen sitä muisteltais myös 2020 luvulla :)
No vihdoin tulisi uutinen, joka ylittäisi myös maikkarin lentisuutisointikynnyksen, jäsenelle oma tositv, tvkisavisa ja huikea tuoterepertuaari: ota jäsen, et aja, öö, ni no jotain tuollaista kuitenkin
 
Viestejä
160
Tammikuun kuukausikisan voitti sotn 54 pisteellä. Hän oli kärkikolmikossa jo toista kuukautta peräkkäin. Hopeaa otti Vuosaaren_Viikinki (53) ja pronssia varajäsen (52). Onnittelut koko kolmikolle!

Kokonaiskisassa passistan johto on kasvanut jo 17 pisteeseen. Muuten kisa on todella tasainen. Esimerkiksi sijoilla 6-17 on kaksitoista nimimerkkiä pisteen sisällä.
 
Viestejä
1,504
Jäi taas viikonlopulta yksi matsi pois veikkauksista, vaikka olen mielestäni kaikkia veikannut. No hätä. Einomies mahtuu vielä juuri ja juuri samalle ruudulle (1920 x 1200 px) normaaliasetuksilla. :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös