Verkkovirhe

HSI-liiga 2013-2014

Viestejä
160
Slowhand kirjoitti: VaLePa-Riento-pelin veikkaukset nollautuivat ilmeisesti järjestelmävirheen takia.
Admin teki tarvittavat muutokset, ja nyt otteluaikoja pystyy muuttamaan aiheuttamatta vastaavanlaista veikkausten pyyhkiytymistä. Ongelman ei siis pitäisi enää toistua.
 
Viestejä
10,895
Konkarin selkä näkyy jo - toki kolmenkymmenenyhdeksän pisteen päässä. Joulukuun kuukausikisassa olen tätä tietäjävelhoa edellä. Olen toki veikannut joulukuussa yhtä ottelua enemmän, mutta tässä kisassa ei tyylipisteitä jaeta. Seuraava tavoitteeni on varsinaisessa kisassa ohittaa nimimerkki Jaana haurekattilassa.
 
Viestejä
1,529
Hei! Mää oon ohittanut Jussi Juonion pinnalla kuukausikisassa! :woohoo:

Tätä pitää juhlia! :cheer:

Vaan kokonaiskisassa Jussi porskuttaaaaaa valovuoden edellä. Ei taida saada kiinni! :(
 
Viestejä
2,548
mikko laurell kirjoitti: Hei! Mää oon ohittanut Jussi Juonion pinnalla kuukausikisassa! :woohoo:

Tätä pitää juhlia! :cheer:

Vaan kokonaiskisassa Jussi porskuttaaaaaa valovuoden edellä. Ei taida saada kiinni! :(
Hittolainen alko minun ote vähän lipsua, olin jo kakkosena kuukausikisassa :)
 
Viestejä
160
Joulukuun kuukausikisan vei VSalminen suvereeniin tyyliin - 20 kohteesta 48 pistettä ja vain yksi huti. Kakkossijan jakoivat 46 pisteellä sotn ja kristian. Onnittelut! Kokonaiskisassa passista jatkaa voittokulkuaan jo kymmenen pisteen erolla toiseksi nousseeseen kristianiin. Muuten joukko on vielä tiiviissä nipussa. Kevätkausi näyttää, ottaako pääjoukko karkulaisen kiinni vai eteneekö passista vääjäämättömästi kohti HSI-liigan voittoa.
 
Viestejä
4,922
Nyt kannattaa olla taas tarkkana siirrettävien pelien suhteen ettei jää veikkaamatta. Ainakin Valepan ja Tiikereiden eurokiireet siirtää pelejä melko paljon ja ensi keskiviikoksi 8.1.2014 merkattu Sampo-Isku on siirtynyt pelattavaksi su 12.1.2014 klo 16
 
Viestejä
3,448
taas pitää olla maha kippurassa miten jäsen hoitaa homman. 8 pistettä sain kokoon. Tieto oli, että tiikerit ja valepa ei ole vielä toipunut MM menestyksestä. Silti VaLePa oli ihan käetön kai :)?
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: taas pitää olla maha kippurassa miten jäsen hoitaa homman. 8 pistettä sain kokoon. Tieto oli, että tiikerit ja valepa ei ole vielä toipunut MM menestyksestä. Silti VaLePa oli ihan käetön kai :)?
Paska. Vain yksi peli osui.
 
Viestejä
10,895
mikko laurell kirjoitti: Meinas tulla 10 pojoo, mutta jäikin vain seitsemään! :p

Näin on nännipihat täällä Tussinkoskellakin. Toki tuon Lakkapään voiton sain aivan kohdilleen. Saimaa Volleyn uskoin yllättävän, mutta SaVo jatkoi joulukuun malliin Medeniksestä huolimatta. En vieläkään saanut kirivaihdetta kunnolla päälle.
 
Viestejä
3,448
Hetkinen ... sijoitus mitä? Edessä vain Slowhand ja pari mahdotonta. Mutta mutta yks veikkaus huti ja sijoitus alle top 10 :( Nyt jäsen tarkkana :)
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: Hetkinen ... sijoitus mitä? Edessä vain Slowhand ja pari mahdotonta. Mutta mutta yks veikkaus huti ja sijoitus alle top 10 :( Nyt jäsen tarkkana :)
Siellä tuntuu paineet kasvavan. Huipulta on vain yksi tie, ja senhän me molemmat tiedämme!
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
Hetkinen ... sijoitus mitä? Edessä vain Slowhand ja pari mahdotonta. Mutta mutta yks veikkaus huti ja sijoitus alle top 10 :( Nyt jäsen tarkkana :)
Siellä tuntuu paineet kasvavan. Huipulta on vain yksi tie, ja senhän me molemmat tiedämme!
Huh kestin ainakin yhden pelin :)
 
Viestejä
10,895
Meikäläinen tammikuun kuukausikisassa pisteen jäljessä varajäsenestä ja kaksi pistettä edellä todellista taituria, Konkaria. Jäsen puolestaan huohottaa kuukausikisassa niskaani. KoVe - Etta koitoksen olen veikannut kaikille tiedoksi 3 - 1. Saa peesata ;).
 
Viestejä
3,448
eikös viimeisessä lakat johtaneet 13-12?

Voi hitsi. Jäsen ja Makelia ois vaan tullut mukana lakkojen voitolla (kärestä katsoen). No olikohan tuo neljäs sija kauden kohokohta ;) ?
 
Viestejä
10,895
varajäsen kirjoitti: eikös viimeisessä lakat johtaneet 13-12?

Voi hitsi. Jäsen ja Makelia ois vaan tullut mukana lakkojen voitolla (kärestä katsoen). No olikohan tuo neljäs sija kauden kohokohta ;) ?

Meikäläinen taisi joulukuun kisassa jopa ohittaa varajäsenen. Tänään KoVen 3 - 1 -voitolla jatketaan hyvin alkanutta loppukiriä. Konkarikin enää 40 pojon päässä koko maratonkisassa.
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: eikös viimeisessä lakat johtaneet 13-12?

Voi hitsi. Jäsen ja Makelia ois vaan tullut mukana lakkojen voitolla (kärestä katsoen). No olikohan tuo neljäs sija kauden kohokohta ;) ?
varajäsen alkaa hyytyä.
nytkin ihan selvästi yritti peesata jäsentä, että pysyisi varmasti edessä, kun arvasi, että varajäsen pelaa lakkojen puolesta. hahaaa. niin tekikin, mutta ensin pistin 2-3 ja sitten muutin, että jos peli menee niin kuin oletin, loimu yllätetään samoin, kuten loimu yllätti valepa. teoria melkein onnistui. 2-7 johtoa ei saa ryssiä. ei.
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
eikös viimeisessä lakat johtaneet 13-12?

Voi hitsi. Jäsen ja Makelia ois vaan tullut mukana lakkojen voitolla (kärestä katsoen). No olikohan tuo neljäs sija kauden kohokohta ;) ?
varajäsen alkaa hyytyä.
nytkin ihan selvästi yritti peesata jäsentä, että pysyisi varmasti edessä, kun arvasi, että varajäsen pelaa lakkojen puolesta. hahaaa. niin tekikin, mutta ensin pistin 2-3 ja sitten muutin, että jos peli menee niin kuin oletin, loimu yllätetään samoin, kuten loimu yllätti valepa. teoria melkein onnistui. 2-7 johtoa ei saa ryssiä. ei.
Minusta se oli hyvä yritys saada kärkeä kiinni. Parempi ennuste kuin ruletissa vihreään nollaan panostaminen. Tulos oli silti sama :pinch:

Vielä(kään) en usko tuohon loimun tuloon suomen kärkeen. Ei se eka kerta ois kun olen väärässä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös