Verkkovirhe

HSI-liiga 2013-2014

Viestejä
3,448
jäsen miten se cat cat lauloi 90 luvulla euroviisuissa? :) vai onko vain minun pisteet päivittyneet? :(
 
Viestejä
2,547
varajäsen kirjoitti: jäsen miten se cat cat lauloi 90 luvulla euroviisuissa? :) vai onko vain minun pisteet päivittyneet? :(
Kyllä munin onpäivittyny kun olen kanssasi tasapisteissä. Kohta olemme jo kärkikymmenikössä.
 
Viestejä
289
Huomio! Slowhand?

Ilmeisesti vaihdoit myös pelin 8.12. Valepa-Riento ajankohdan klo 14. Kuitenkin tässä yhteydessä jo veikkaamani lopputulos oli hävinnyt ts. oli vain veikkaamattomat laatikot, jotka nyt täytin uudelleen. Tarkistin eräältä tuttavalta ja hänelle oli käynyt samoin. Kuitenkin tämän päivän tulokset oli juuri kuten pitää, kun olit muuttanut ajankohdan. Nyt pyytäisin muitakin tarkistamaan tämän yllä olevan pelin ja Slowhandia tarkistamaan, mistä tämä aiheutui vastaisen varalle.
 
Viestejä
2,547
Nuo tämän päivän otteluthan ei vielä ole sarjataulukossa. Minulla näkyvät oikein omissa veikkauksissa. Mitään muutoksia en kyllä niihin tänään tehnytkään.
 
Viestejä
329
passista kirjoitti: Huomio! Slowhand?

Ilmeisesti vaihdoit myös pelin 8.12. Valepa-Riento ajankohdan klo 14. Kuitenkin tässä yhteydessä jo veikkaamani lopputulos oli hävinnyt ts. oli vain veikkaamattomat laatikot, jotka nyt täytin uudelleen. Tarkistin eräältä tuttavalta ja hänelle oli käynyt samoin. Kuitenkin tämän päivän tulokset oli juuri kuten pitää, kun olit muuttanut ajankohdan. Nyt pyytäisin muitakin tarkistamaan tämän yllä olevan pelin ja Slowhandia tarkistamaan, mistä tämä aiheutui vastaisen varalle.
Kiitos "passista" varoituksesta. Myös minun veikkaukseni Valepa-Riento pelistä oli nollautunuta.
Käykää muutkin tarkistamassa veikkauksenne.
 
Viestejä
160
passista kirjoitti: Huomio! Slowhand?

Ilmeisesti vaihdoit myös pelin 8.12. Valepa-Riento ajankohdan klo 14. Kuitenkin tässä yhteydessä jo veikkaamani lopputulos oli hävinnyt ts. oli vain veikkaamattomat laatikot, jotka nyt täytin uudelleen. Tarkistin eräältä tuttavalta ja hänelle oli käynyt samoin. Kuitenkin tämän päivän tulokset oli juuri kuten pitää, kun olit muuttanut ajankohdan. Nyt pyytäisin muitakin tarkistamaan tämän yllä olevan pelin ja Slowhandia tarkistamaan, mistä tämä aiheutui vastaisen varalle.
Jep, vaihdoin myös sen. Ja tosiaan, itseltänikin oli nollautunut sunnuntain ottelun veikkaus - ei kuitenkaan tämänpäiväinen. Täytyypä raportoida adminille tämä mahdollinen bugi. Pakkohan näitä alkamisaikoja on tarvittaessa säätää edellä mainituista syistä. Käykääpä kaikki tarkastamassa, että sunnuntain VaLePa-Riento-matsin veikkaus on tallella.
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: jäsen miten se cat cat lauloi 90 luvulla euroviisuissa? :) vai onko vain minun pisteet päivittyneet? :(
Toisin kuin varajäsen, pidättäydyn uholta, koska se voi kalskahta tuholta.

varajäsenen munkki täysin Tiikereiden varassa eilen.
 
Viestejä
916
varajäsen ei ainakaan tänään saanut irtiottoa jäsenestä.
 
Viestejä
916
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
jäsen miten se cat cat lauloi 90 luvulla euroviisuissa? :) vai onko vain minun pisteet päivittyneet? :(
Toisin kuin varajäsen, pidättäydyn uholta, koska se voi kalskahta tuholta.

varajäsenen munkki täysin Tiikereiden varassa eilen.
HUPSISTA!
 
Viestejä
2
Nyt huomasin, että tuossa valepa-pelissä on jotain häikkää ollut, eikä sitä näy veikatuissa. Onko alkuperäiset veikkaukset jossain, vai onko jäänyt veikkamatta? Mielestäni kaikki oli veikattu hamaan tulevaisuuteen.
 
Viestejä
3,448
varajäsen palannut pikkujouluista ja jäsenen kirjoittelut katsellut. Kai tuossa on jotain tapahtunut, mutta järjestys minusta on tällä hetkellä oikea :)
 
Viestejä
160
Kessu ja Eeli, syy selviää, kun luette tätä viestiketjua vähän pidemmältä passistan 6.12. aamulla kirjoittamasta viestistä lähtien. VaLePa-Riento-pelin veikkaukset nollautuivat ilmeisesti järjestelmävirheen takia. Monen nimimerkin voimin kehotimme kaikkia syöttämään veikkauksensa uudestaan. Suurin osa tämän kehotuksen ehti nähdä, valitettavasti eivät kaikki. :(
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: jäi kovamato 90-luvun Suomen euroviisuista soimaan ;)
Tarkoitus oli ottaa pesäeroa varajäseneen ja luotin jälleen kerran Saimaaseen, ja väärään aikaan taas. Saimaa on kiroukseni.

Van syntyihän tuota pesäeroa kuitenkin!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös