Sama vika Rahikaisellajäsen kirjoitti: Eipä riittänyt luottoa Lakkapäähän tänäään.
3-1 veikkasin, mutta eihän het antaneet erääkään Hurrikaanille.
Sama vika Rahikaisellajäsen kirjoitti: Eipä riittänyt luottoa Lakkapäähän tänäään.
voi hitto vielä jäsenellä mahis 11 pojoon. Minä sain kokoon 10.Jussi Juonio kirjoitti:Sama vika Rahikaisellajäsen sanoi:Eipä riittänyt luottoa Lakkapäähän tänäään.
Kyllä munin onpäivittyny kun olen kanssasi tasapisteissä. Kohta olemme jo kärkikymmenikössä.varajäsen kirjoitti: jäsen miten se cat cat lauloi 90 luvulla euroviisuissa? vai onko vain minun pisteet päivittyneet?
Kiitos "passista" varoituksesta. Myös minun veikkaukseni Valepa-Riento pelistä oli nollautunuta.passista kirjoitti: Huomio! Slowhand?
Ilmeisesti vaihdoit myös pelin 8.12. Valepa-Riento ajankohdan klo 14. Kuitenkin tässä yhteydessä jo veikkaamani lopputulos oli hävinnyt ts. oli vain veikkaamattomat laatikot, jotka nyt täytin uudelleen. Tarkistin eräältä tuttavalta ja hänelle oli käynyt samoin. Kuitenkin tämän päivän tulokset oli juuri kuten pitää, kun olit muuttanut ajankohdan. Nyt pyytäisin muitakin tarkistamaan tämän yllä olevan pelin ja Slowhandia tarkistamaan, mistä tämä aiheutui vastaisen varalle.
Jep, vaihdoin myös sen. Ja tosiaan, itseltänikin oli nollautunut sunnuntain ottelun veikkaus - ei kuitenkaan tämänpäiväinen. Täytyypä raportoida adminille tämä mahdollinen bugi. Pakkohan näitä alkamisaikoja on tarvittaessa säätää edellä mainituista syistä. Käykääpä kaikki tarkastamassa, että sunnuntain VaLePa-Riento-matsin veikkaus on tallella.passista kirjoitti: Huomio! Slowhand?
Ilmeisesti vaihdoit myös pelin 8.12. Valepa-Riento ajankohdan klo 14. Kuitenkin tässä yhteydessä jo veikkaamani lopputulos oli hävinnyt ts. oli vain veikkaamattomat laatikot, jotka nyt täytin uudelleen. Tarkistin eräältä tuttavalta ja hänelle oli käynyt samoin. Kuitenkin tämän päivän tulokset oli juuri kuten pitää, kun olit muuttanut ajankohdan. Nyt pyytäisin muitakin tarkistamaan tämän yllä olevan pelin ja Slowhandia tarkistamaan, mistä tämä aiheutui vastaisen varalle.
Toisin kuin varajäsen, pidättäydyn uholta, koska se voi kalskahta tuholta.varajäsen kirjoitti: jäsen miten se cat cat lauloi 90 luvulla euroviisuissa? vai onko vain minun pisteet päivittyneet?
Hupsista.jäsen kirjoitti: varajäsen ei ainakaan tänään saanut irtiottoa jäsenestä.
HUPSISTA!jäsen kirjoitti:Toisin kuin varajäsen, pidättäydyn uholta, koska se voi kalskahta tuholta.varajäsen sanoi:jäsen miten se cat cat lauloi 90 luvulla euroviisuissa? vai onko vain minun pisteet päivittyneet?
varajäsenen munkki täysin Tiikereiden varassa eilen.
Tarkoitus oli ottaa pesäeroa varajäseneen ja luotin jälleen kerran Saimaaseen, ja väärään aikaan taas. Saimaa on kiroukseni.varajäsen kirjoitti: jäi kovamato 90-luvun Suomen euroviisuista soimaan