Verkkovirhe

HSI-liiga 2013-2014

Viestejä
72
TIRRIPAISTI PAALUPAIKALLA


Sarjataulukko Helmikuu 2014

V = Veikatut ottelut
3 = Oikein veikatut tulokset
2 = Oikein veikattu voittaja
V 3 2
Pisteet
1. Tirripaisti 5 3 2 13

Ja liigajoukkueista PIELAVEDEN SAMPO matkalla paalupaikalle !!

TIRRIPAISTI :evil: :evil:
 
Viestejä
10,895
Konkari kirjoitti: Jäi taas viikonlopulta yksi matsi pois veikkauksista, vaikka olen mielestäni kaikkia veikannut. No hätä. Einomies mahtuu vielä juuri ja juuri samalle ruudulle (1920 x 1200 px) normaaliasetuksilla. :)

Tietäen KoVen tulevan loppukirini ja omat loppukiritaitoni, niin uskoisin Konkarin pyörivän hermostuneena lakanoissaan. Talvi ja veikkaus on vasta alussa. KoVe vs. VaLePa 3 - 2. Saa peesata.
 
Viestejä
3,448
otetaan tääkin taas ramille kun nimimerkki JÄSENET on jättänyt tämän liigan analysoinnin vähemmälle :cheer:
 
Viestejä
10,895
Olisikohan syytä tuoda palstalle nimimerkki varaeinomies. Toki sellaisen palvelunkin voisi perustaa. Varaeinomiespalvelulla voisi olla muutakin käyttöä kaikille asiakkaille, jotka haluavat hämmentäjän käyttöönsä.
 
Viestejä
302
Piti laittamani tähän kiitokset Iskalle vatsatautitwiitistä, sen perusteella lisäsin aamulla Riennolle toisen erän. Nyt vaan ei näy koko veikkausta, kuten ei tuleviakaan vaikka veikattu ajat sitten.
 
Viestejä
289
Ensiksi onnittelut Lakkapäälle joka käänsi ottelun ratkaisevilla 5:nnen erän palloillaan itselleen! Arvokkaat 2 pistettä eri vaivoista kärsivälle joukkueelle.

Itse veikkasin Riennon Lakkapään vaikeuksien vuoksi voittavan 2-3, enkä saanut pisteitä. Joka veikkasi toisin päin sai 3 pistettä. Tämä on "kivulias" paikka veikkaajalle.

Teen esityksen ensi kaudelle, mikäli HSI-liiga jatkaa. Jos joku on veikannut väärin päin ottelun joka päättyy 3-2(siis 2-3) tai tietysti myös päinvastoin, on ansainnut yhden pisteen. Niin lähelle oikeaa tulosta hän on veikannut.

Kilpa HSI-liigassa jatkuu ja tiivistyy runkosarjan lopun häämöttäessä ja joukkueiden kamppaillessa pelaajien sairauksien ja loukkantumisten kanssa. Tänään tuli minullekin HSI-liigassa "takkiin".
 
Viestejä
916
passista kirjoitti: Ensiksi onnittelut Lakkapäälle joka käänsi ottelun ratkaisevilla 5:nnen erän palloillaan itselleen! Arvokkaat 2 pistettä eri vaivoista kärsivälle joukkueelle.

Itse veikkasin Riennon Lakkapään vaikeuksien vuoksi voittavan 2-3, enkä saanut pisteitä. Joka veikkasi toisin päin sai 3 pistettä. Tämä on "kivulias" paikka veikkaajalle.

Teen esityksen ensi kaudelle, mikäli HSI-liiga jatkaa. Jos joku on veikannut väärin päin ottelun joka päättyy 3-2(siis 2-3) tai tietysti myös päinvastoin, on ansainnut yhden pisteen. Niin lähelle oikeaa tulosta hän on veikannut.

Kilpa HSI-liigassa jatkuu ja tiivistyy runkosarjan lopun häämöttäessä ja joukkueiden kamppaillessa pelaajien sairauksien ja loukkantumisten kanssa. Tänään tuli minullekin HSI-liigassa "takkiin".
Tätä samaa esitin jo pari vuotta sitten, mutta varajäsenen painostuksesta on päädytty tähän laskutapaan.
 
Viestejä
289
jäsen kirjoitti:
passista sanoi:
Itse veikkasin Riennon Lakkapään vaikeuksien vuoksi voittavan 2-3, enkä saanut pisteitä. Joka veikkasi toisin päin sai 3 pistettä. Tämä on "kivulias" paikka veikkaajalle.

Teen esityksen ensi kaudelle, mikäli HSI-liiga jatkaa. Jos joku on veikannut väärin päin ottelun joka päättyy 3-2(siis 2-3) tai tietysti myös päinvastoin, on ansainnut yhden pisteen. Niin lähelle oikeaa tulosta hän on veikannut.
Tätä samaa esitin jo pari vuotta sitten, mutta varajäsenen painostuksesta on päädytty tähän laskutapaan.
Pyydän myös muilta HSI-liigaan osallistujilta kommentteja jäsenen kannattamaan ehdotukseeni.

Muussa tapauksessa äänestämme jäsenen kanssa varajäsenen nurin 2-1 tai erotamme hänet HSI-liigasta.Hän kun muutenkin alkaa liikaa lähennellä tämänhetkistä kärkeä ja pääsis jäsenkin eroon peikostaan ;)
 
Viestejä
3,448
Passista nimimerkille vihje nuo jäsenen napit on mennyt taas sekaisin tai se on sekakäyttäjä :p

Mielestäni minä ehdottelin tuollaista joku vuosi sitten. Mielestäni passista nimimerkki eilistä Rollon oli pelin luonnetta lähempänä kuin allekirjoittanut, mutta näillä mennään.

Jäsen on näillä säännöillä saanut aina köniin niin hänelle kaikki uusi kelpaa :)
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: Passista nimimerkille vihje nuo jäsenen napit on mennyt taas sekaisin tai se on sekakäyttäjä :p

Mielestäni minä ehdottelin tuollaista joku vuosi sitten. Mielestäni passista nimimerkki eilistä Rollon oli pelin luonnetta lähempänä kuin allekirjoittanut, mutta näillä mennään.

Jäsen on näillä säännöillä saanut aina köniin niin hänelle kaikki uusi kelpaa :)
Huomenta varavarajäsen!

Taitaa muisti pätkiä, sillä varajäsen oli ainoa, joka halusi loppuskaboihin aina ne parhaat, joiden joukossa itse oli.
 
Viestejä
351
jäsen kirjoitti:
passista sanoi:
Ensiksi onnittelut Lakkapäälle joka käänsi ottelun ratkaisevilla 5:nnen erän palloillaan itselleen! Arvokkaat 2 pistettä eri vaivoista kärsivälle joukkueelle.

Itse veikkasin Riennon Lakkapään vaikeuksien vuoksi voittavan 2-3, enkä saanut pisteitä. Joka veikkasi toisin päin sai 3 pistettä. Tämä on "kivulias" paikka veikkaajalle.

Teen esityksen ensi kaudelle, mikäli HSI-liiga jatkaa. Jos joku on veikannut väärin päin ottelun joka päättyy 3-2(siis 2-3) tai tietysti myös päinvastoin, on ansainnut yhden pisteen. Niin lähelle oikeaa tulosta hän on veikannut.

Kilpa HSI-liigassa jatkuu ja tiivistyy runkosarjan lopun häämöttäessä ja joukkueiden kamppaillessa pelaajien sairauksien ja loukkantumisten kanssa. Tänään tuli minullekin HSI-liigassa "takkiin".
Tätä samaa esitin jo pari vuotta sitten, mutta varajäsenen painostuksesta on päädytty tähän laskutapaan.

Jos veikkaaja veikkaa ottelun voittajan väärin, ei hän ole ansainnut pistettäkään.
PS. Jos pitkävedossa veikkaat voittajan väärin, menee potti sivu suun.
 
Viestejä
351
Esimerkki:
Veikkaat ottelun lopputulokseksi 3-1. Peli päättyy numeroin 3-0, erät 31-29, 28-26, 29-27. Väitän, että veikkaus 3-1 on ollut lähempänä oikeaa veikkausta, kuin viiden erän ottelussa, jossa viides erä 15-6. Pitäisikö saada säälipiste.

Summasummarum...Nykyinen pistelaskusysteemi on hyvä ja oikeudenmukainen.
 
Viestejä
1,529
Vuosaaren_Viikinki kirjoitti: Esimerkki:
Veikkaat ottelun lopputulokseksi 3-1. Peli päättyy numeroin 3-0, erät 31-29, 28-26, 29-27. Väitän, että veikkaus 3-1 on ollut lähempänä oikeaa veikkausta, kuin viiden erän ottelussa, jossa viides erä 15-6. Pitäisikö saada säälipiste.

Summasummarum...Nykyinen pistelaskusysteemi on hyvä ja oikeudenmukainen.
Saivarrellaan sitten:
Peli päättyy numeroin 3-0, erät 31-29, 28-26, 29-27. Väitän, että Tulos 0-3 on lähempäna kuin 3-1 tai 1-3
joe vertaillaan eräpisteitä...
 
Viestejä
351
mikko laurell kirjoitti:
Vuosaaren_Viikinki sanoi:
Esimerkki:
Veikkaat ottelun lopputulokseksi 3-1. Peli päättyy numeroin 3-0, erät 31-29, 28-26, 29-27. Väitän, että veikkaus 3-1 on ollut lähempänä oikeaa veikkausta, kuin viiden erän ottelussa, jossa viides erä 15-6. Pitäisikö saada säälipiste.

Summasummarum...Nykyinen pistelaskusysteemi on hyvä ja oikeudenmukainen.
Saivarrellaan sitten:
Peli päättyy numeroin 3-0, erät 31-29, 28-26, 29-27. Väitän, että Tulos 0-3 on lähempäna kuin 3-1 tai 1-3
joe vertaillaan eräpisteitä...

Mikko!! Ei oo lähempänä. Tulokseen 3-1 ei tarvita kuin yhden tiukan erän kääntyminen toisin päin...0-3 tulos vaatii, että kaikki kolme erää kääntyvät... B) :silly: Mut tää on saivartelua. Pointtini oli kuitenkin se, että jos veikkaat ottelun voittajan väärin, ei kuulu saada pisteitä...edes säälistä.
 
Viestejä
10,895
Nykyinen systeemi on hyvä. Toki Slowhandin mittanauhan mukaan olen kääpiö. Kestän sen kuin Einomies. Ei muuteta hyvää systeemiä. Tämä systeemi on siinä mielessä oikeudenmukainen, että paras veikkaaja = tietäjä voittaa. Minulle ihan sama onko voittaja Konkari, jäsen, varajäsen tai passista. Kestän jopa tilanteen, jossa itse nousen korkeimmalle korokkeelle. Kiitospuheessani muistan ainakin edellä mainittuja nimimerkkejä.
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
Passista nimimerkille vihje nuo jäsenen napit on mennyt taas sekaisin tai se on sekakäyttäjä :p

Mielestäni minä ehdottelin tuollaista joku vuosi sitten. Mielestäni passista nimimerkki eilistä Rollon oli pelin luonnetta lähempänä kuin allekirjoittanut, mutta näillä mennään.

Jäsen on näillä säännöillä saanut aina köniin niin hänelle kaikki uusi kelpaa :)
Huomenta varavarajäsen!

Taitaa muisti pätkiä, sillä varajäsen oli ainoa, joka halusi loppuskaboihin aina ne parhaat, joiden joukossa itse oli.
niin on se vaikea itsensä niistä pudottaa kun on kärjessä/kärjen tuntumassa (sijoilla 1-8 ) :) ollut vuosien mittaan. Mites ne varsinaisen jäsenen sijat ovat olleet?
 
Viestejä
289
Hilima kirjoitti: Veikkaillaan nyt uusiksi tätä päivää, saa nähdä onko niitä vielä illalla olemassa :angry:
Kun Hilima muutat veikkaustasi ja olet painanut veikkaa painiketta, käy vielä kerran läpi ja katso veikkauksesi.
Itse en ole muita virheitä havainnut kuin ne mitkä itse olen tehnyt.

Vielä ehdotukseeni: Jos joukkue häviää tai voittaa pelin 3-2 tai 2-3 lukemin olen edelleen sitä mieltä että tämän toisinpäin veikannut on niin lähellä oikeata, että ansaitsee 1 pisteen.

Vrt. olet veikannut voiton 3-2 ja voitto tuleekin 3-0 tai päinvastoin saat siitä joka tapauksessa 2 pistettä.

Ontuva vertaus: Saahan 3-2 ottelun hävinnytkin joukkue 1 pisteen.

Joka tapauksessa kannatan että 3-2 oikein veikannut saa 3 pistettä. Ja toki olen sitä mieltä että tämä kausi pelataan nykyisillä säännöillä. Mutta miten ensi kauden pistejako ratkaistaan. Onko Slowhand diktaattori, joka tämän ratkaisee? No kävi miten kävi, tilanne on kaikille sama, kun säännöt on tiedossa.

Keskustelu jatkukoon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös