Verkkovirhe

VaLePa 2022-2023

Viestejä
1,501
Niin siis punainen kortti olisi tiennyt pistettä Perpolle ja Upi olisi kentällä jatkanut. Mitä perpo olisi tällä pisteellä tehnyt? Päässyt playoffeihin? 😂 vähän on nyt turhaa kitinää, vaikka olisikin punaisen varmasti ansainnut, mutta ei sillä mihinkään olisi vaikutusta ollut.
 
Viestejä
1,298
Eihän tässä ole nyt mistään muusta kitisty kuin siitä, että miten on mahdollista, että tuollainen teko jää täysin rankaisematta. Käsittämätöntä!
No jos aina vieraanvarainen ja muut huomioonottava Upi 💪 olis etukäteen tiennyt että kortilla olis Valepan vastustajien (kaikkien) ilta pelastettu , olis varmaan käyttäytynyt niiin että kortti olis tullut. Nyt ei ollut kortin "arvoista" suoritusta, ainoastaan suullinen huomautus tuomarilta👍😁
 
Viestejä
544
Juu tää keskustelu ny poistaa taas huomion siitä faktasta että Valepa hävis väärin Tutolle ja nyt sit voitti väärin PerPon. Vekkuli joukkue sikäli 😁
 
Viestejä
1,432
Juu tää keskustelu ny poistaa taas huomion siitä faktasta että Valepa hävis väärin Tutolle ja nyt sit voitti väärin PerPon. Vekkuli joukkue sikäli 😁

Ja tällaiset kommentit osoittaa että VaLePa pelaajineen on kaiken yläpuolella.

Sivulan vastapuolelle kävely näytti katsomosta täysin turhalta ja provosoitumisen syytä en ainakaan itse onnistunut näkemään. Perpon keltainen kortti taisi olla viivytystä+ vaihtonurkassa Jami Törrö pyöri liian lähellä kenttää.
 
Viestejä
4,886
Sivulan vastapuolelle kävely näytti katsomosta täysin turhalta ja provosoitumisen syytä en ainakaan itse onnistunut näkemään.
En puolustele Sivulan tekemisiä enkä ole millään puolella tässä asiassa mutta tämä lause kiteyttää oleellisen. Ei voida tavallisina katsojina tietää mikä tuohon episodiin johti joten siitä spekuloiminen on mielestäni aika turhaa.
 
Viestejä
1,432
En puolustele Sivulan tekemisiä enkä ole millään puolella tässä asiassa mutta tämä lause kiteyttää oleellisen. Ei voida tavallisina katsojina tietää mikä tuohon episodiin johti joten siitä spekuloiminen on mielestäni aika turhaa.

Tämäkin on tietysti totta, mutta toisaalta verkon toisella puolelle meno missään muussa kuin edellämainituissa selkääntaputtelu- tarkoituksissa on aika yksiselitteisesti ollut aiemmin kortin arvoinen suorite. Ja sen verran kyllä näki että missään positiivisessa hengessä sinne ei menty keskustelemaan.
 
Viestejä
58
Taidetaan olla nyt asian ytimessä. Eli miten pelaajaa toimii tilanteessa, jossa ”pannu ei kestä”. Vaihtoehtoja on monia. Lentopallossa ei vastustajan puolelta voi mennä hakemaan toista ns. tanssiin. Siitä seuraa rangaistus. Tai sitten ei…
 
Viestejä
544
Kuinka moni uskoo että Upin pinna paloi ihan niinku tosta vaan ilman mitään syytä. Ne jotka uskoo siihen että Upi on aggressiivinen persoona joka saattaa saada kilareita vaikka keskellä yötä koska on vaan niin vitun aggressiivinen niin kättä ylös. Tässä nyt pääsee koira veräjästä. Nähdään lopputulema, ei syytä. Provosoija sai mitä halusi. Kauanko itketään tätä. Varmaan jotkut vielä ensi kaudellakin ja Upille kusipään hattu loppuiäksi. Niinkö?
 
Viestejä
342
Täysin arvailua., kuten muillakin....

Voihan olla, että Upia vielä syvästi harmitti sen edellisen pelin ottelupallotilanteessa oman syötön söhliminen verkkoon. TuTo yllättävästi ja arvaamatta voitti ja paransi mahdollisuuksiaan jatkoon. PerPon kustannuksellako?

Jospa tuolta Perpon joukkueesta tai katsomosta oli asiaa ihmetelty, tai muistuteltu tai jopa vihjailtu?

PerPo olisi kyllä jatkopelit ansainnut. On ollut kyllä melkoinen muutos pariin menneeseen vuoteen, ja yleisöön menevällä otteella pelannut.
Näin ruudusta katsottuna.
 
Viestejä
418
Onko se Upin syy että korttia ei tullut? Vähän saa sen käsityksen näistä kirjoituksista. Natuselta voisi kans joku asiasta kysellä.
Eipä nyt saada mitään käsityksiä kun näin ei ole sanottu. Ei tietenkään ole Upin vastuulla tuomarien toiminta mutta ihme toimintaa kokeneelta pelurilta ja käyttäytymistä ihan kuin säännöt ei häntä koskisi ja näköjään ei koskekaan
 
Viestejä
843
Säännöistä ote: Vastapuolen kentälle astuminen, kun pallo ei ole enää pelissä, ei ole virhe.

Se mitä muuta tapahtui on oma lukunsa ja siihen en pysty ottamaan kantaa.

Ja minusta Upi ei tässä pelissä katsomoon mennyt huutamaan vaan selostaja (hyvä minusta) puhui käsittääkseni jostain vanhasta tapauksesta kun oli itse ollut katsomossa
 
Viestejä
87
Teki Upi niin tai näin, niin aina kuitenkin väärin tämän palstan mielestä. Tuntuu, että moni mielellään toivoisi Upin epäonnistuvan. Ja kuinka Valepaa arvosteltiin, kun otti Upin joukkueeseen. Ja nyt, kun Upi onkin näyttänyt, että on todellakin jokaisen euron arvoinen ja hirmuisessa kunnossa, niin jokaisesta asiasta nillitetään täällä. En ole koskaan huomannut, että ketään muuta pelaajaa yhtä paljon kritisoidaan ja mollataan, kuin mitä Upia. Toki eilinen vastustajan puolelle meneminen olisi pitänyt jättää tekemättä. Upi on huippupelaaja, joka on tehnyt kovan työn ollakseen tässä pisteessä, mitä nyt on ja todellakin ansainnut paikkanasa. Lisäksi kentän ulkopuolella on huipputyyppi, jolla aina aikaa ihmisille. Mutta näinhän se on, että kateus pitää ansaita.
 
Viestejä
2,081
Ja tällaiset kommentit osoittaa että VaLePa pelaajineen on kaiken yläpuolella.

Sivulan vastapuolelle kävely näytti katsomosta täysin turhalta ja provosoitumisen syytä en ainakaan itse onnistunut näkemään. Perpon keltainen kortti taisi olla viivytystä+ vaihtonurkassa Jami Törrö pyöri liian lähellä kenttää.
Sanotaan nyt vaikka niin, että jos pelaaja käyttäytyy tuolla tavalla niin hänellä ei olisi mitään asiaa vaikkapa maajoukkueeseen. Järki pitää olla mukana kaikissa tilanteissa. Ajatelkaapa tilannetta, että pelaaja menisi kv-pelissä verkon toiselle puolelle: "Hei pojat, minä olen Urpo Sivula. Ettekö te tiedä kuka minä olen? Jättäkää se tuijottelu vähemmälle ettei satu mitään pahempaa".

Toki tuossa oli vielä sen verran tolkkua mukana, ettei tullut tuuppimista tms. Mutta täysin lapselista käyttäytymistä jota ei voi mitenkään puolustella.

Saa nähdä kokoontuuko "erotuomarikerho" asian tiimoilta lausumaan painavan mielipiteensä.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös