Voi kun Areenan lähetyksessä kuva ja ääni menisi yhtäaikaa, tympeetä kun selostaja kertoo etukäteen mitä tulee tapahtumaan!
Se on sitä langatonta yhteyttä!Voi kun Areenan lähetyksessä kuva ja ääni menisi yhtäaikaa, tympeetä kun selostaja kertoo etukäteen mitä tulee tapahtumaan!
Yleensä auttaa kun katkaisee lähetyksen ja aloittaa uudestaan...Voi kun Areenan lähetyksessä kuva ja ääni menisi yhtäaikaa, tympeetä kun selostaja kertoo etukäteen mitä tulee tapahtumaan!
Ääni vaan pois niin ei ongelmia,Yleensä auttaa kun katkaisee lähetyksen ja aloittaa uudestaan...
ei auttanut ja sama vika oli tv 2 lähetyksessä..Yleensä auttaa kun katkaisee lähetyksen ja aloittaa uudestaan...
Näkyykö MM -kisoja mistään tuutista
Thanks for watching EuroVolleyTV. | ||||||
€ 15.99 Paid | ||||||
|
Hups, laitoin vahingossa väärän hintatiedon tuonne ... Eli minulla on molemmat EuroVolleyTV ja Volleyballworld.TV tilattuna, ja tuo Volleyballworld.TV näyttääkin tulleen tilattua viimesyksyn vuositarjouksella heiltä ... Joten tuo 16€ per 3kk koskee tuota EuroVolleyTV'tä ei Volleyballworld.TV'tä .. Pahoitteluni tästä virheellisestä tiedosta .. Volleyballworld.TV vuosihinta on 74,99€ ja kk hinta on 7,99€, eli ei oo kallisSamaa mieltä Taustaduunarin kanssa tuosta Volleyballworld.TV'stä. Kaikki MM ottelut näkyvät sieltä, niinkuin muutkin ottelut ja turnaukset kuten Taustaduunari tuossa yllä kertoikin . Kuvan laatu on erittäin hyvä, samoin kuin lähes kaikki selostajat ovat todella hyviä, eli kaikenkaikkiaaan erinomainen hankinta. Esim iPhonelle ja myös Apple TV'lle löytyy Apple storesta appi, eli saa katsella suoraan isolta TV'ltä HD laatuisena (Samoin näyttää löytyvän myös Google storesta), lisäksi katsella voi myös PC'n tai Läppärin selaimella tuon alla olevan URL'n kautta (Mökillä kun ei ole telkkua, niin Läppärillä noita matseja katselen)
Alla olevasta linkistä pääsee helposti tilaamaan ja sitten myös katselemaan matseja
Itse olen valinnut 3kk tilausoption, joka tekee 16€, eli vuodessa 64€ (Sen voi lopettaa aina 3kk jälkeen, jos niin haluaa)
Tässä vielä kopio viimeisimmästä maksusta:
Thanks for watching EuroVolleyTV. € 15.99 Paid
Asset Title: EuroVolley TV
Date: 2022-Jul-8 15:44:59 UTC
Subscription plan: 3 month for 15.99 EUR
Additional fees Total € 15.99
Volleyball TV:stä ei ilmeisesti näy MM kisojen mitaliotteluita. Välierät näkyy replayna muttei loppuotteluja.Samaa mieltä Taustaduunarin kanssa tuosta Volleyballworld.TV'stä. Kaikki MM ottelut näkyvät sieltä, niinkuin muutkin ottelut ja turnaukset kuten Taustaduunari tuossa yllä kertoikin . Kuvan laatu on erittäin hyvä, samoin kuin lähes kaikki selostajat ovat todella hyviä, eli kaikenkaikkiaaan erinomainen hankinta. Esim iPhonelle ja myös Apple TV'lle löytyy Apple storesta appi, eli saa katsella suoraan isolta TV'ltä HD laatuisena (Samoin näyttää löytyvän myös Google storesta), lisäksi katsella voi myös PC'n tai Läppärin selaimella tuon alla olevan URL'n kautta (Mökillä kun ei ole telkkua, niin Läppärillä noita matseja katselen)
Alla olevasta linkistä pääsee helposti tilaamaan ja sitten myös katselemaan matseja
Itse olen valinnut 3kk tilausoption, joka tekee 16€, eli vuodessa 64€ (Sen voi lopettaa aina 3kk jälkeen, jos niin haluaa)
Tässä vielä kopio viimeisimmästä maksusta:
Thanks for watching EuroVolleyTV. € 15.99 Paid
Asset Title: EuroVolley TV
Date: 2022-Jul-8 15:44:59 UTC
Subscription plan: 3 month for 15.99 EUR
Additional fees Total € 15.99
Kyllä mä ainakin löydän ne Vollayballworld.tv sivuiltaVolleyball TV:stä ei ilmeisesti näy MM kisojen mitaliotteluita. Välierät näkyy replayna muttei loppuotteluja.