Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
837
Omat kokemukset liki vuoden ajalta volleyballworld.tv osalta hyvät. Italian liiga, VNL, useimmat Beach Pro tour kisat, Beach MM kisat ym. 2021 Syksyllä onnistuin bongaamaan hyvän tarjouksen.
Ainoa huono puoli ettei ole kerinnyt kaikkea katsomaan
Itsellä miellyttänyt selostukset varsinkin, toki lähetysten laatu kaikinpuolin ollut erinomaista
 
Viestejä
48
Samaa mieltä Taustaduunarin kanssa tuosta Volleyballworld.TV'stä. Kaikki MM ottelut näkyvät sieltä, niinkuin muutkin ottelut ja turnaukset kuten Taustaduunari tuossa yllä kertoikin . Kuvan laatu on erittäin hyvä, samoin kuin lähes kaikki selostajat ovat todella hyviä, eli kaikenkaikkiaaan erinomainen hankinta. Esim iPhonelle ja myös Apple TV'lle löytyy Apple storesta appi, eli saa katsella suoraan isolta TV'ltä HD laatuisena (Samoin näyttää löytyvän myös Google storesta), lisäksi katsella voi myös PC'n tai Läppärin selaimella tuon alla olevan URL'n kautta (Mökillä kun ei ole telkkua, niin Läppärillä noita matseja katselen)

Alla olevasta linkistä pääsee helposti tilaamaan ja sitten myös katselemaan matseja

Itse olen valinnut 3kk tilausoption, joka tekee 16€, eli vuodessa 64€ (Sen voi lopettaa aina 3kk jälkeen, jos niin haluaa)
Tässä vielä kopio viimeisimmästä maksusta:
Thanks for watching EuroVolleyTV.
€ 15.99 Paid
Asset Title: EuroVolley TV
Date: 2022-Jul-8 15:44:59 UTC
Subscription plan: 3 month for 15.99 EUR
Additional fees
Total
€ 15.99
 
Viestejä
48
Samaa mieltä Taustaduunarin kanssa tuosta Volleyballworld.TV'stä. Kaikki MM ottelut näkyvät sieltä, niinkuin muutkin ottelut ja turnaukset kuten Taustaduunari tuossa yllä kertoikin . Kuvan laatu on erittäin hyvä, samoin kuin lähes kaikki selostajat ovat todella hyviä, eli kaikenkaikkiaaan erinomainen hankinta. Esim iPhonelle ja myös Apple TV'lle löytyy Apple storesta appi, eli saa katsella suoraan isolta TV'ltä HD laatuisena (Samoin näyttää löytyvän myös Google storesta), lisäksi katsella voi myös PC'n tai Läppärin selaimella tuon alla olevan URL'n kautta (Mökillä kun ei ole telkkua, niin Läppärillä noita matseja katselen)

Alla olevasta linkistä pääsee helposti tilaamaan ja sitten myös katselemaan matseja

Itse olen valinnut 3kk tilausoption, joka tekee 16€, eli vuodessa 64€ (Sen voi lopettaa aina 3kk jälkeen, jos niin haluaa)
Tässä vielä kopio viimeisimmästä maksusta:
Thanks for watching EuroVolleyTV.
€ 15.99 Paid
Asset Title: EuroVolley TV
Date: 2022-Jul-8 15:44:59 UTC
Subscription plan: 3 month for 15.99 EUR
Additional fees
Total
€ 15.99
Hups, laitoin vahingossa väärän hintatiedon tuonne ... Eli minulla on molemmat EuroVolleyTV ja Volleyballworld.TV tilattuna, ja tuo Volleyballworld.TV näyttääkin tulleen tilattua viimesyksyn vuositarjouksella heiltä ... Joten tuo 16€ per 3kk koskee tuota EuroVolleyTV'tä ei Volleyballworld.TV'tä .. Pahoitteluni tästä virheellisestä tiedosta .. Volleyballworld.TV vuosihinta on 74,99€ ja kk hinta on 7,99€, eli ei oo kallis
 
Viestejä
290
Hyvää yritystä liigainfossa, mutta kyllä tuossa nyt aika paljon on petraamistakin.

PerPon edustus puuttuu paikalta kokonaan.
Joukkuekuvat puuttuu näköjään useammalta joukkueelta.
Taisi olla jokuinen kirjoitusvirhekin materiaaleissa.

Tuskin näitä tulisi jääkendossa, mutta no yritystä on.
 
Viestejä
1,795
Samaa mieltä Taustaduunarin kanssa tuosta Volleyballworld.TV'stä. Kaikki MM ottelut näkyvät sieltä, niinkuin muutkin ottelut ja turnaukset kuten Taustaduunari tuossa yllä kertoikin . Kuvan laatu on erittäin hyvä, samoin kuin lähes kaikki selostajat ovat todella hyviä, eli kaikenkaikkiaaan erinomainen hankinta. Esim iPhonelle ja myös Apple TV'lle löytyy Apple storesta appi, eli saa katsella suoraan isolta TV'ltä HD laatuisena (Samoin näyttää löytyvän myös Google storesta), lisäksi katsella voi myös PC'n tai Läppärin selaimella tuon alla olevan URL'n kautta (Mökillä kun ei ole telkkua, niin Läppärillä noita matseja katselen)

Alla olevasta linkistä pääsee helposti tilaamaan ja sitten myös katselemaan matseja

Itse olen valinnut 3kk tilausoption, joka tekee 16€, eli vuodessa 64€ (Sen voi lopettaa aina 3kk jälkeen, jos niin haluaa)
Tässä vielä kopio viimeisimmästä maksusta:
Thanks for watching EuroVolleyTV.
€ 15.99 Paid
Asset Title: EuroVolley TV
Date: 2022-Jul-8 15:44:59 UTC
Subscription plan: 3 month for 15.99 EUR
Additional fees
Total
€ 15.99
Volleyball TV:stä ei ilmeisesti näy MM kisojen mitaliotteluita. Välierät näkyy replayna muttei loppuotteluja.
 
Viestejä
837
Volleyball TV:stä ei ilmeisesti näy MM kisojen mitaliotteluita. Välierät näkyy replayna muttei loppuotteluja.
Kyllä mä ainakin löydän ne Vollayballworld.tv sivuilta
esim finaali
1663253379024.png

 
Viestejä
271
Onko näin että ML tämän päivän lähetys ei löydy ruudusta tallenteena, vai löytyykö muilta? 🤔

Ikävästi osui velvollisuudet tuohon ajankohtaan
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös