Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
4,775
Finaalia ootetaan iisisti..
Olen lähes sanaton. Tällä hetkellä katselen naisten salibandyfinaalin ennakkostudiota jossa vähemmän yllättäen kaikki toimii kuten pitääkin. Jotain on ihan pakko tehdä ensi kaudella lentopallon puolella toisin jos näitä pelejä vielä Ruudun kautta tulee.
 
Viestejä
429
Ei helevetin kuustoista sentään lähetyksen kanssa ja VIELÄ FINAALIT!!!!
Koko hiton päivän aamusta saakka oottanu sairaalan vuoteelle että pääsis kattomaan peliä nii eikö vaan tule turpaan, että tukka lähtee!!!
Miks ihmeessä kaikki muut lajit vaan toimii ja jekkasee!
Että mulla mennee hermo just nyt!
 
Viestejä
5,650
Kuuluu sieltä ääntä sentäs nopeutettuna. Naisten salibandyn finaalissa oli jo pelin analyysit käynnissä eikä mitään ongelmia. Tuleeko salibandyssä sitten lähetys eri paikasta vai mikä tässä mättää?
 
Viestejä
429
Ei helevetin kuustoista sentään lähetyksen kanssa ja VIELÄ FINAALIT!!!!
Koko hiton päivän aamusta saakka oottanu sairaalan vuoteelle että pääsis kattomaan peliä nii eikö vaan tule turpaan, että tukka lähtee!!!
Miks ihmeessä kaikki muut lajit vaan toimii ja jekkasee!
Että mulla mennee hermo just nyt!
Luojalle/ universumillensuuri kiitos kuva palautui 💖
 
Viestejä
178
Hieman ihmetyttää lajiliittomme sekä tietysti liigan vetäjien saamattomuus. Salibändyn ja koripallon finaaleita tulee myös TV puolelta, mutta lentis on ainoa ns. isompi palloilulaji, joka pyörii vain näissä netti versioissa. Voiko TV:n puolelle oikeasti olla näin vaikeaa päästä? Olisi kiva tietää, mitä Ruudun kanssa on sovittu. Ainakaan ei seuroille näistä sopimuksista paalua riitä, mutta voiko liitto edelleen tehdä 0 sopimuksia? Ylen puolella ilmeisesti on porukat suuttuneet, kun harvoin näkee edes urheiluruudussa mainintaa, jopa finaaleista, saati runkosarjan peleistä.
 
Viestejä
360
Hieman ihmetyttää lajiliittomme sekä tietysti liigan vetäjien saamattomuus. Salibändyn ja koripallon finaaleita tulee myös TV puolelta, mutta lentis on ainoa ns. isompi palloilulaji, joka pyörii vain näissä netti versioissa. Voiko TV:n puolelle oikeasti olla näin vaikeaa päästä? Olisi kiva tietää, mitä Ruudun kanssa on sovittu. Ainakaan ei seuroille näistä sopimuksista paalua riitä, mutta voiko liitto edelleen tehdä 0 sopimuksia? Ylen puolella ilmeisesti on porukat suuttuneet, kun harvoin näkee edes urheiluruudussa mainintaa, jopa finaaleista, saati runkosarjan peleistä.
Ruutun peleistä tulee parin minuutin kooste Urheiluruudussa. Toivottavasti ensi kaudella näkyisi lentopalloa valtakunnan kanavilla. Suomen Cupin finaalit ovat olleet poikkeus tällä kaudella. Yleisöä on ollut hyvin katsomoissa. Se on positiivinen juttu seurojen kannalta.
 
Viestejä
4,775
Pistetään nyt tämän otsikon alle kun nettinäkyvyydestä tai paremminkin sen näkymättömyydestä viestissäni on kyse. Miten menee käytännössä tuo homma että sopimusjulkaisut kulkeutuvat Mestaruusliigan nettisivuille näkyviin? Pitääkö seuran lähettää ne itse suoraan sivustolle vai julkaiseeko ne joku ( Toni Flink)? kun saa seuroilta tiedot asioista? Tälläkin hetkellä sivuilta puuttuu Kangasalan kaksi pelaajasopimusuutista ja Kyyjärven valmentaja- ja pelaajasopimusjulkaisut. Ja muita uutisia on kyllä julkaistu jo näiden jälkeenkin. Ehkä pieni asia joillekkin mutta itse ajattelen asian niin että kyllä pääsarjan omat kotisivut saisi olla ajanmukaisessa kunnossa siirtoasioiden kohdalla.
 
Viestejä
325
Nyt varmaan Mestaruusliigajoukkueet alkavat saada tuloja Ruutu-lähetyksistä, kun urheilusisällöstä veloitetaan enemmän. ;):p;)

Jos et halua, että Ruutu+-tilauksesi hinta nousee, voit vaihtaa edullisempaan tilaukseen, johon ei sisälly urheilusisällöt. Käy päivittämässä tilauksesi 6.7. alkaen, mutta viimeistään 6.9.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös