Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
212
Yritin katsoa vaan en pystynyt... Hämeenlinna - Ploki 29.11. Joku on keksinyt kameran liikuttamisen... tulee oikein paha olo...
 
Viestejä
4,775
On tää niin vaikeeta. Italiassa, Venäjällä, Puolassa, Belgiassa ei ollenkaan niin vaikeaa.
Itse katsoin ensimmäisen matsin Belgiasta nyt viikonloppuna, Maaseik-Roeselaere. En tykännyt yhtään kun peli kuvattiin LIIAN kaukaa kentän päädystä. Ei erottanut edes pelaajien nimiä tai numeroita paidasta. Itse tykkäisin tietää että ketä suorituksen kulloinkin tekee. Nyt ei ollut hajuakaan kun en pelaajia tiedä kummastakaan joukkueesta. Ainut hahmo jonka kuvasta tunnistin oli Maaseikin valkku Banks.
 
Viestejä
4,543
Itse katsoin ensimmäisen matsin Belgiasta nyt viikonloppuna, Maaseik-Roeselaere. En tykännyt yhtään kun peli kuvattiin LIIAN kaukaa kentän päädystä. Ei erottanut edes pelaajien nimiä tai numeroita paidasta. Itse tykkäisin tietää että ketä suorituksen kulloinkin tekee. Nyt ei ollut hajuakaan kun en pelaajia tiedä kummastakaan joukkueesta. Ainut hahmo jonka kuvasta tunnistin oli Maaseikin valkku Banks.
Tuo on kyllä totta Maaseikin kohdalla. Muista halleista tulee kuvaa lähempää.
 
Viestejä
4,543
Tuli kuvaa sitten sivusta tai päädystä, niin kaikenmoinen pallon tai pelaajan seuraaminen kameralla on aivan turhaa. Kun kenttä ja pelaajat näkyy, niin katsoja tekee sen seuraamisen. Ei tarvitse kikkailla kameralla yhtään. PaHa olo tulee minullekin.
 
Viestejä
633
Yritin katsoa vaan en pystynyt... Hämeenlinna - Ploki 29.11. Joku on keksinyt kameran liikuttamisen... tulee oikein paha olo...
Siihen vielä Suomisen hurmoshenkinen selostus, niin katselu/kuunteluelämys on täydellinen. Kannattaisi selostajan perehtyä lajin saloihin enemmän ja rauhoittua hieman. Nyt on välillä "kuin lentoon lähdössä";)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös