Eikös se hoidu kk maksulla?Onko joku löytänyt Solidsportista lisenssin, jolla pystyy katsomaan kaiken sisällön? Itse en ole vielä.
Eikös se hoidu kk maksulla?Onko joku löytänyt Solidsportista lisenssin, jolla pystyy katsomaan kaiken sisällön? Itse en ole vielä.
Taitaa olla sarjakohtainen maksu jos oikein käsitin.Eikös se hoidu kk maksulla?
OkTaitaa olla sarjakohtainen maksu jos oikein käsitin.
On tää niin vaikeeta. Italiassa, Venäjällä, Puolassa, Belgiassa ei ollenkaan niin vaikeaa.Yritin katsoa vaan en pystynyt... Hämeenlinna - Ploki 29.11. Joku on keksinyt kameran liikuttamisen... tulee oikein paha olo...
Raha..On tää niin vaikeeta. Italiassa, Venäjällä, Puolassa, Belgiassa ei ollenkaan niin vaikeaa.
Itse katsoin ensimmäisen matsin Belgiasta nyt viikonloppuna, Maaseik-Roeselaere. En tykännyt yhtään kun peli kuvattiin LIIAN kaukaa kentän päädystä. Ei erottanut edes pelaajien nimiä tai numeroita paidasta. Itse tykkäisin tietää että ketä suorituksen kulloinkin tekee. Nyt ei ollut hajuakaan kun en pelaajia tiedä kummastakaan joukkueesta. Ainut hahmo jonka kuvasta tunnistin oli Maaseikin valkku Banks.On tää niin vaikeeta. Italiassa, Venäjällä, Puolassa, Belgiassa ei ollenkaan niin vaikeaa.
Tuo on kyllä totta Maaseikin kohdalla. Muista halleista tulee kuvaa lähempää.Itse katsoin ensimmäisen matsin Belgiasta nyt viikonloppuna, Maaseik-Roeselaere. En tykännyt yhtään kun peli kuvattiin LIIAN kaukaa kentän päädystä. Ei erottanut edes pelaajien nimiä tai numeroita paidasta. Itse tykkäisin tietää että ketä suorituksen kulloinkin tekee. Nyt ei ollut hajuakaan kun en pelaajia tiedä kummastakaan joukkueesta. Ainut hahmo jonka kuvasta tunnistin oli Maaseikin valkku Banks.
Niin tarkoitatko sitä että kun ei ole rahaa niin kameraa pitää vimputtaa hulluna samalla zoomaillen?Raha..
Siihen vielä Suomisen hurmoshenkinen selostus, niin katselu/kuunteluelämys on täydellinen. Kannattaisi selostajan perehtyä lajin saloihin enemmän ja rauhoittua hieman. Nyt on välillä "kuin lentoon lähdössä"Yritin katsoa vaan en pystynyt... Hämeenlinna - Ploki 29.11. Joku on keksinyt kameran liikuttamisen... tulee oikein paha olo...
🙈Niin tarkoitatko sitä että kun ei ole rahaa niin kameraa pitää vimputtaa hulluna samalla zoomaillen?
Pitäsko liigan puuttua asiaan jos ennenkin sama seura mokannut lähetysten kanssa?Voipi olla ettei oo Ruudun vika jos ei Kerho lähetä mitään, Käsittämätöntä että eivät saa kuvattua jos vievät pelin muualle kuin Loimua areenalle