Verkkovirhe

HSI-liiga 2015-16

Viestejä
3,448
nfb ei revi eroa enää? Mikä on ;) ?

Pari kärkikymmenikössä olevaa nimimerkkiä luuli kisan loppuneen itsenäisyyspäivään?
 
Viestejä
347
Kuukausikisa menee kyllä niin pieleen, joukkueet pelaavat ihan väärin!
Marraskuussa revitty etumatka uhkaa huveta pikavauhtia.
Yhtään ei pitäisi miettiä ja analysoida, miten peli päättyy vaan laittaa heti se, mikä ensimmäisenä tulee mieleen. Paitsi Etta. Aina toisinpäin...
 
Viestejä
1,527
Onkohan nuo veikatut ottelumäärät kohillaan, kun on noin epätasaset, ainakin kärjen osalta?
Itse olen mielestäni veikannut kaikki ottelut, mutta olen kolme vajaa...

...ja muutenkin olen vajaa! :sick:
 
Viestejä
160
mikko laurell kirjoitti: Onkohan nuo veikatut ottelumäärät kohillaan, kun on noin epätasaset, ainakin kärjen osalta?
Itse olen mielestäni veikannut kaikki ottelut, mutta olen kolme vajaa...

...ja muutenkin olen vajaa! :sick:
Käynnistin laskennan pikkujouluista palatessa, ehkä se toi pientä epätarkkuutta tuloksiin. B)

Vakavasti puhuen, koska tämä siis tapahtui kuluvan vuorokauden puolella, laskenta otti kohteiden määrässä mukaan myös tämän päivän otteluiden veikkaukset. Kaikki eivät välttämättä olleet silloin vielä veikkauksiaan syöttäneet, ja siitä johtuu tuo epätasaisuus ottelumäärissä. Tänään illalla tuo korjaantuu, kun ei ole iltaohjelmaa tiedossa. Pisteisiinhän tämä ei vaikuta.
 
Viestejä
3,448
Hyvä Joulupukki. Sinua innokasta lentis hahmoa toivoisin muistamaan tulevana jouluna jäsentä. Toivoisin hänelle lahjoja, jotta se sais hsi kisassa lisää osumia :)

Ihan siitä syystä, että kun näköjään pyörin itse sijoilla "ei kehumista", niin jäsenen nouseminen pohjamudista tois edes jonkunlaista piristävää keskustelua meidän kiivaalle kisan seuraamiselle. Nyt tää on ollut vähän yksinpuhelua :)

Muista myös Slowhandiä kun se jaksaa meidän kanssa touhuta.

Kovekin sais yhden yllätys voiton ottaa, siitä seuraisi empk jatkuvalle purkauksille positiivinen lataus.

Muista myös muita palstan nimimerkkejä tulevilla lentopallo aiheisilla draamoilla saleilla tai medioissa :cheer:
 
Viestejä
720
noh nih, nyt on takana 30h lentomatka buenosairesin ja lontoon kautta chilen santiagosta ja yli kolmenkympin lämmöstä todellisuuteen ja miinusasteiseen kylmyyteen ja auton lasien raapimisiin :( ja täällä ei ole tapahtunut oikeasti yhtään mitään lentiksen saralla ja meikkis porskuttaa siellä missä räpelsi lähtiessäkin , rio häämöttää yhä himmemmin,ja euro peleissä ei taida olla jatkossa kun vammala enää B)
 
Viestejä
4,889
Pari muutosta näköjään tullut loppuvuoden otteluihin. Alunperin su 20.12 pelattavaksi merkattu Tiikerit-Loimu pelataankin jo la 19.12 klo 17 ja ma 21.12 merkattu Sampo-Hurrikaani on siirretty pelattavaksi 13.3.2016
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: 1/31/50 ja pisteet 172/139/126 ei naurata missään suhteessa :pinch:
Minusta näyttää, että varajäsenen valot ovat sammuneet viime metreillä ennen joulua?

Mutta siitä huolimatta oikein lämmintä ja valotonta joulunalusaikaa ah niin rakkaalle kiistakummppanilleni. :kiss:
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
1/31/50 ja pisteet 172/139/126 ei naurata missään suhteessa :pinch:
Minusta näyttää, että varajäsenen valot ovat sammuneet viime metreillä ennen joulua?

Mutta siitä huolimatta oikein lämmintä ja valotonta joulunalusaikaa ah niin rakkaalle kiistakummppanilleni. :kiss:
ei kun yritin pärjätä kk kisassa, no mitä hittoa minä sinulle selitän, et ymmärrä kuitenkaan ;)

samoin ja toivottavasti joulupukki muistaa sinua
 
Viestejä
4,889
HSI-liigan veikkauksissa on pelattavana 6.1.2016 Leka-Loimu. Tämäkin ottelu on näköjään siirretty ja pelataan vasta 12.2. Saa muuten paikan päälle mielivä lentopallokatsoja olla aika tarkkana tässä alkuvuotena että löytää oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Niin paljon noita ottelusiirtoja tuntuu tulevan.
 
Viestejä
34
Haa, tämän kuukauden veikkaukset menneet hyvin! Eilinen Etta-voitto ei ollut HSI:ssä, mutta Veikkauksen pitkävedossa kyllä: kerroin muiden Mestaruusliiga-kohteiden kanssa mukava n. 5.

PS. Tänään pitkävedossa PerPo 5,90 vs Hurrikaani 1,08.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös