Verkkovirhe

HSI-liiga 2015-16

Viestejä
916
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Kausituristi sanoi:
EMPK:n menestymisen estää tosiaan Korso. Ihailtavasti värejä tunnustavana hän joutuu joka ottelua veikkaamaan 3-0 Korsolle, kun meillä muilla on vapaat kädet veikata oikeaa tulosta :lol:
Ei aina 3 - 0 vaan Ettaa vastaa taisin veikata 3 - 1. Sampoa vastaan 3 - 1 tai 2.
Kerrankin Eikan kanssa sama veikkaus. Ja tulos yhtä huono. Mutta osoittaa, että Korsokin otetaan vakavasti, myös täällä pohjoisessa.
 
Viestejä
3,448
jäsen kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Kausituristi sanoi:
EMPK:n menestymisen estää tosiaan Korso. Ihailtavasti värejä tunnustavana hän joutuu joka ottelua veikkaamaan 3-0 Korsolle, kun meillä muilla on vapaat kädet veikata oikeaa tulosta :lol:
Ei aina 3 - 0 vaan Ettaa vastaa taisin veikata 3 - 1. Sampoa vastaan 3 - 1 tai 2.
Kerrankin Eikan kanssa sama veikkaus. Ja tulos yhtä huono. Mutta osoittaa, että Korsokin otetaan vakavasti, myös täällä pohjoisessa.
no ottaako (vara)jäsentä vakavasti kukaan? :whistle:
 
Viestejä
3,448
olen ehdottanut myös lottoon yhtä voittoluokkaa :) : arvaa seitsemän numeroa joista yksikään numero ei ole varsinaisessa- ja varanumeroiden joukossa :woohoo:
 
Viestejä
1,503
sawolaenen kirjoitti: miks ei kaikki pelit ole tässä? ainakin viime la etta-leka ja hurrikaani-loimu puuttuu..
Joo, mullaki puuttuu molemmista pisteet. Joukkueet eivät noudata mun käsikirjoitusta. :cheer:
 
Viestejä
720
noh nih nyt rupee isku jyrään kun meikkis lähtee chileen tänään ,että saatte vähän tasoitusta,mutta kahen viikon päästä kuullaan ;) ei tarvi pipoo eikä kompastele rotvalleihin, eikä nysset tuu , mutta kyllä se siitä silti kun kerran iskukin vei loimua kotonaan 1-3 :cheer: kuulemisiin B)
 
Viestejä
3,448
no menihän ne ekat sataset minullakin rikki. Samalla empk saavutettiin (jota ei voi laskea saavutukseksi :) )

No kärki menee menojaan siis nfb, mutta leikki loppuun kun on aloittanut. Ja tähtäin ensi kaudelle ;)
 
Viestejä
347
Konkaria ja Mikko Laurellia kompatakseni: useampikin veikkaus on mennyt oikein, mutta joukkueet ovat pelanneet väärin :angry:

VaLePan ja Loimun piti tällä kierroksella voittaa... Vain Lakkapää ja Korso ovat ymmärtäneet käydä katsomassa, kuinka heidän tulisi pelata :silly:
 
Viestejä
3,448
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
voi voi voi miten minun käy, kun jäsen kuukausikisassa seitsemäs ja minä 68. :woohoo:

No empk pisti paremmaksi 69 :silly:
ei kun voivottelut suurenevat. Jäsen kk kisan kolmonen ja oikeassa kisassa jopa 51. Mitenhän minun käy :whistle:

Onneksi empk vetelee tuttuja naruja, joka oikeutaa kk kisassa jopa sijalle 71 kun joku on tullut kisaan myöhemmin :side:
no huonosti siinä loppujenlopuksi kävi itsekullenkin mainitulle nimimerkille vaikka tänään pelaisivat miten :pinch:
 
Viestejä
1,503
Nyt on noustu piirisarjasta maakuntasarjaan, kun mentiin Einomiehestä heittämällä ohi. Einomiehen tyyli muistuttaa ulkonäkö mukaanlukien Parta-Pekka Juutilaista, joka Suomi-Ruotsi-maaotteluiden 800 metrillä oli vahvoilla puolimatkaan saakka. :)
 
Viestejä
10,895
Konkari kirjoitti: Nyt on noustu piirisarjasta maakuntasarjaan, kun mentiin Einomiehestä heittämällä ohi. Einomiehen tyyli muistuttaa ulkonäkö mukaanlukien Parta-Pekka Juutilaista, joka Suomi-Ruotsi-maaotteluiden 800 metrillä oli vahvoilla puolimatkaan saakka. :)
Tyylini on todellakin Parta-Pekka Juutilaisen tyyliä muistuttava. Loppukiriääkään ei voi yrittää, kun on jo valmiiksi maitohapoilla. Ilmeisesti loppukausi menee tuntuman pitämiseen ja tähtäänkin kauden 2016 - 2017 koitoksiin.
 
Viestejä
347
Vaikkei nfb:n puolia tarvitsisi pitää, niin mielestäni hänelle on eiliseltä kierrokselta laskettu pisteet väärin. Hänelle on kirjattu 4 pistettä, vaikka toinen peli oli täysin oikein (3 p)ja toisessa voittaja oikein (2 p).
 
Viestejä
160
Kausituristi kirjoitti: Vaikkei nfb:n puolia tarvitsisi pitää, niin mielestäni hänelle on eiliseltä kierrokselta laskettu pisteet väärin. Hänelle on kirjattu 4 pistettä, vaikka toinen peli oli täysin oikein (3 p)ja toisessa voittaja oikein (2 p).
En tiedä mistä tuo johtui, mutta nyt ainakin näyttäisi kuukausikisan pisteet olevan oikein eli tuo Etta-KoVe 3-0-veikkaus on noteerattu täyden 3 pisteen arvoiseksi.

Lisäys: Pistelaskenta on siis automaattinen, minä vain potkaisen sen käyntiin ja toivon, että kone laskee oikein.
 
Viestejä
2,543
Kuukausikisan kärkipaikan puolustaminen on tänään vaikeaa, molemmat ottelut hankalia. Nyt pitää joukkueiden muistaa pelata ainakin täydet viisi erää :cheer:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös