Verkkovirhe

HSI-liiga 2015-16

Viestejä
3,448
voi p.....e siellä käressä on myös viime kauden ylivoimainen voittaja nfb on joukossa mukana :angry:
 
Viestejä
10,895
varajäsen kirjoitti: sorry waltsyt ja savolaiset ;)

ensin nuijitaan empk:t ja kaiken näköiset jäsenet ja sitten tartutaan sitkeimpiin pihveihin ;)
Voi meikäläinen tällä kaudella osoittautua sitkeäksi pihviksi. Jäsen toki hehkuttaa vielä diesel-konettaan käyntiin.
 
Viestejä
3,448
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
varajäsen sanoi:
sorry waltsyt ja savolaiset ;)

ensin nuijitaan empk:t ja kaiken näköiset jäsenet ja sitten tartutaan sitkeimpiin pihveihin ;)
Voi meikäläinen tällä kaudella osoittautua sitkeäksi pihviksi. Jäsen toki hehkuttaa vielä diesel-konettaan käyntiin.
johtuneeko jäsenen sijoitus kun lakkapää on pelannut paljon ja empk sijoitus kun kove ei taas ole pelannut paljon :whistle: ?

No jokainen pelaa tyylillään, esim 'vihreitä tietäen' :sick: :pinch:
 
Viestejä
3,448
eikä täälläkään mitään järistyttävää. Ainut tuon nfb vihreä linja pikkuisen mietityttää :pinch:
 
Viestejä
10,895
Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
 
Viestejä
10,895
Jos oikein ymmärrän, niin Iskun ja KoVen kohtaaminen on siirtynyt 6.11. pelattavaksi eli sitä ei ilmeisesti pelata 21.10.
 
Viestejä
3,448
nyt kun tuo em kisat saatiin pois alta, niin tämä 'vasemmalla kädellä hommailu saa loppua' :angry: (tai sitten ei :) )

Tai sitten joutuu kokemaan jäsenen kohtalon :silly: :S :pinch:
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: nyt kun tuo em kisat saatiin pois alta, niin tämä 'vasemmalla kädellä hommailu saa loppua' :angry: (tai sitten ei :) )

Tai sitten joutuu kokemaan jäsenen kohtalon :silly: :S :pinch:
Hetki lyö.....

Niinpä. Varajäsen on tullut jo 10 sijaa alaspäin viikossa, jäsen noussut 10 sijaa ylöspäin viikossa eli siis napunapunapu, napunapunapu, kohtaamme puolentoista viikon kuluttua, hymyillään kun kohdataan. :woohoo:
 
Viestejä
10,895
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Toistan varoitukseni.
 
Viestejä
190
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Toistan varoitukseni.
Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti. ;)
 
Viestejä
10,895
Paul kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Toistan varoitukseni.
Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti. ;)

Jätä reissu väliin. Matsi on siirretty ja pelataan muistaakseni 6.11.
 
Viestejä
190
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Paul sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Toistan varoitukseni.
Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti. ;)

Jätä reissu väliin. Matsi on siirretty ja pelataan muistaakseni 6.11.
No perskutarallaa. Kiitti tiedosta. Mihin tässä enään luottaa kun hotsportin rtusivun kalenterikin vielä kertoo, että peli olisi 21.10.
 
Viestejä
160
HSI-liigan kohdeluetteloa syöttäessäni olen käyttänyt lähteenä tulospalvelun otteluohjelmaa, jossa tuo alkuperäinen ottelupäivä 21.10. kummitteli vielä pitkään sen jälkeen, kun EMPK täällä jo kertoi ottelun siirtymisestä.

Itsellenikin yllätyksenä Hotsportin etusivun Seuraavaksi-osio taas näyttää perustuvan HSI-liigan kohdeluetteloon. Uusi ajankohta on nyt päivitetty HSI-liigaan ja samalla siirretty ottelu hävisi etusivulta ja korvautui lauantain otteluilla.
 
Viestejä
347
Olen mykistynyt... Neljäntenä!

Olisi vain pitänyt pistää eilen lotto vetämään samalla hetkellä kun mieleeni juolahti laittaa 3-2 Loimulle. Lisänumero-osumakin olisi voinut tulla, kun yritin yhtä erää tarjota Hurrikaanille.
 
Viestejä
4,889
Mutta katsokaas kuka on taas kärjessä? Aika mykistävän suorituksen vetäisi tämä mulle aukeamaton outo nimimerkki eiliseltä kierrokselta.
 
Viestejä
3,448
metriheikki kirjoitti: Mutta katsokaas kuka on taas kärjessä? Aika mykistävän suorituksen vetäisi tämä mulle aukeamaton outo nimimerkki eiliseltä kierrokselta.
enpä kerinnyt vielä vilkkuilla, mut veikkaan noilla tiedoilla Nfb napanneen vihreetä :sick: Itellä meni eilinen ketuille ja luotan tähän päivään ;)

Odottelen empk kuittailua, jäsen ois jo sen tehnyt jos ois aihetta :lol:
 
Viestejä
10,895
metriheikki kirjoitti: Mutta katsokaas kuka on taas kärjessä? Aika mykistävän suorituksen vetäisi tämä mulle aukeamaton outo nimimerkki eiliseltä kierrokselta.
Nimimerkistä pitäisi tehdä aukeaman juttu Kiilaan. Todellinen tietäjänero.
 
Viestejä
3,448
No viimeisellä kärkeä kiinni vaikkei sijoitus näytä. No jäsen on jo niin kaukana kärkeä, et varmaan jo suunnitelee kautta 16-17 ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös