Olen jo suht iällään ja sanoisin että satoja lentopallopelejä olen livenä katsonut, tosin silloin kun 14 v ekassa pelissä olin, niin peli oli erilaista, sääntöineenkin ja pelivälinekin hieman erilainen. Ei ollu roolituksia, mutta joo, sieltä mistä kotoisin olen, lentopallo tuli äidinmaidossa. Uskallan edelleen väittää, että ainakin tähän astiset Ducksin esitykset on kärsineet huonosta passipelistä. Pisteitä olisi ollut otettavissa. Joona on pelannut uransa heikointa kautta. Se joka on eri mieltä on vaan yksinkertaisesti väärässä. Jokainen pelaaja joukkueessa on sen ymmärtänyt ja heidän menestymisensä esteenä tämä asia on ollut. Kun mennään vaan ottelusta toiseen myöntämättä tätä tosiasiaa niin se on vaan väärin muita pelaajiakin kohtaan. Päätöksentekokyvyttömyys on vaivannut tätä seuraa niin kauan kuin varainhankinnassa olen ollut mukana. Yrittäjänä olen tottunut siihen, että jos alkaa homma pänittään, päätöksiä on tehtävä. Niitä pitää pystyä tekemään ne joilla vastuu on. Tämä pätee yhtälailla urheiluun, jossa haetaan menestystä, ei vain harrastusmahdollisuutta. Taustalla on henkilöitä kuten vapaaehtoiset talkootyöläiset, lipun maksaneet katsojat ja tästä kaikesta maksavat yritykset. Peräänkuulutan tekemisen vastuuta ja päätöksentekokykyä. Kyllä pelaajillakin on tekemisistään vastuu, kuten valmennuksella ja seurajohdolla. On osoitettava olevansa näiden kaikkien osapuolten panostuksen arvoinen.