Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
463
Kyllä olisi suonut Vantaalaisille voiton tänään. Oli hienoja hakuja viidennessä, mutta ei ihan. Kävikö niin viidennessä, että Rajala ei ottanut toista aikalisää?
 
Viestejä
587
Mulla ei oo sisäpiirin tietoa jättääkö Ducks anomuksen tekemättä tai joku muu sarjapaikkansa säilyttänyt. Viime keväänä yksi jätti tekemättä. Toivotaan ettei sama tahti jatku.
 
Viestejä
544
Tietoinen kirjoituskiellon rikkominen
Hankala on tähän kommentoida koska on ylläpidon kielto tänne kirjoittaa. Saan sananvapauden nimissä muihin topiceihin kirjoittaa, en tänne, mutta ehkä tämän topicin tietyillä nimimerkeillä on hyviä ystäviä ylläpidossa ja kirjalliset tuotokseni siten isomman suurennuslasin alla. Minulle tuli jo hyvissä ajoin selväksi ettei Ducksilla resursseja ensi kauteen. Eikä kyse ole panettelusta. Jos siinä vaiheessa kun toin huoleni julki, omosi otettu kirjoitukseni tosissaan, asioihin olisi voitu vaikuttaa. Mutta asioiden vaimentaminen oli oleellisempaa kuin julki tuominen. En haukkunut ketään nimimerkkiä, kerroin vain että jotain pitäisi tehdä koska se mitä ilmeisin on edessä. Valheiden levittämisestä syytettiin kun huoleni tulevaisuudesta kerroin. En perustanut kirjoitustani hevosmiesten tietotoimiston huhuihin, siitä voitte olla varmoja. Täällä minun dissaaminen ei seuraa auta. Edelleen pidän epätodennäköisenä Ducksin jatkoa ensi kaudella. Toivottavasti jokon ihme tapahtuu, aikaa on.
 
Viestejä
544
Toivon jännityksentäytteisiä hetkiä kaikille lentopallofaneille tähän kevääseen tässä vaiheessa koska todennäköisesti minut blokataan taas tuon edellisen kirjoituksen jälkeen tältä palstalta
 
Viestejä
622
Kukahan on Ankkojen uusi valmentaja jos nyt sitten jatkavat ja missä ikinä jatkavatkin?😊No onhan tuossa nyt syksyyn saakka aikaa etsiä😊
 
Viestejä
10,895
Onko Rajala/Ducks ilmoittanut, että tämän kauden valmentaja ei jatka?

Juho Rajala ilmoitti tänään some-kanavissaan alla olen päivityksen:

"Kiitos. Yli 20-vuotinen taival suomalaisen huippulentopallon parissa ensin pelaajana ja sen jälkeen valmentajana saa nyt hetkeksi jäädä tauolle ja on aika jatkaa elämän ihmettelyä pikkujäbän kans. Iso kiitos kaikille matkassa mukana olleille – saavutusten sijaan siellä kiikkustuolissa muistellaan näitä ihmisiä, ei pyttyjä. Ja teitä on paljon. 🙏"
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös