Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
4,895
Siis aivan oikeasti hieno homma että näitä yksittäisiä otteluita viedään uusille paikkakunnille silloin tällöin mutta tässä ko.ottelussa joka on mielestäni melkoisen tärkeä Ducksille ei ole yhtään arvostettu kotisalin tuomaa etua. Itse olisin vienyt jonkun muun ottelun pois kotisalista mutta jokainen tyylillään.
 
Viestejä
10,895
Siis aivan oikeasti hieno homma että näitä yksittäisiä otteluita viedään uusille paikkakunnille silloin tällöin mutta tässä ko.ottelussa joka on mielestäni melkoisen tärkeä Ducksille ei ole yhtään arvostettu kotisalin tuomaa etua. Itse olisin vienyt jonkun muun ottelun pois kotisalista mutta jokainen tyylillään.

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Ottelun viemisessä on muukin tärkeää kuin Vantaa Ducksin mielipide. Jos olet lukenut ottelun siirtämistä koskevia tiedotteitamme tai postauksia, niin iso asia tässä ottelussa on, että vastustajan riveissä pelaa Mäntyharjulta kotoisin oleva Ville Sihvonen, jonka kasvattiseura on Mäntyharjun Virkistys.

Monia muitakin asioita on ollut vaakakupissa. Mikään pieni ponnistus ei tämä ole ollut ei Vantaa Ducksille eikä paikallisille toimijoille. Vantaa Ducks ottaa tuntumaa saliin jo lauantaina sekä sunnuntain aamujäillä. Eli ihan neitseelliseen saliin ei tömähdetä.
 
Viestejä
475
Aika surullista katsottavaa oli ducks-tuto peli. Vaikka sinänsä pisteissä aika lähellä ovat niin ei hirveästi jäänyt seliteltävää paremmasta. Mikä ducksilla oli tavoite kauteen lähdettäessä?
 
Viestejä
97
että vastustajan riveissä pelaa Mäntyharjulta kotoisin oleva Ville Sihvonen, jonka kasvattiseura on Mäntyharjun Virkistys
Vähän ihmetytti, kun Hurrikaanin peliä katsoin, kun kerrottiin tämän Ducks-Tuto pelin pelipaikka. Vähän on outo logiikka, jos Ducksin kotipeli pelataan jossain Mäntyharjulla sen takia, että vastustajan pelaajan kasvattiseura on Mäntyharjun Virkistys.
 
Viestejä
1,503
Vähän on outo logiikka, jos Ducksin kotipeli pelataan jossain Mäntyharjulla sen takia, että vastustajan pelaajan kasvattiseura on Mäntyharjun Virkistys.
Vähän on outo logiikka, kun asioista täysin tietämättömänä rakentaa ja julistaa tuollaisen aasinsillan. 😁
 
Viestejä
97
Vähän on outo logiikka, kun asioista täysin tietämättömänä rakentaa ja julistaa tuollaisen aasinsillan. 😁
Tietämätön olen joo, mutta jos lainaan tekstiä pari viestiä aiempaa, niin en minä tuota aasinsiltaasi ole rakentanut, enkä julistanut.
Toisaalta aivan sama minulle vaikka pelaisivat Rovaniemellä "kotipelinsä".
 
Viestejä
3,029
Oli meininki lähteä Ankat-Savo peliin mutta pyhänä kirkossa työpäivä niin en maanantaina enää taida viitsiä lähteä molemmille siitäkin ottelusta pisteet tärkeitä.
 
Viestejä
475
Käyköhän taas niin, että sama porukka jatkaa ensi kaudella. Jostain haetaan libero ja "mörköhakkuri". Aika paljon pitäs uudistaa tuota pelaajaporukkaa. Porkan kannattas lähteä niin kauas kuin voi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös