Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
5,697
Minua ei lähtökohtaisesti ihmisten kirjoittelut kauheasti haittaa. Pääasia mielestäni on se että ylipäätään kirjoitellaan tänne. Se on tämän foorumin tarkoitus. Mielipiteiden esiintuomista omilla ajatuksilla ja miten itse asiat näkee. Mikään mielipide ei ole absoluuttisen väärä/oikea. Se on yhden ihmisen mielipide. Toiset osaa pukea sanat kauniimmin kuin toiset mutta ei kaikkea aina pidä/voi kaunistellakkaan. Silloin siitä on vaikea kirjoitella joitain "nättejä" korulauseita" kun joku asia hiertää mieltä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jatketaan keskustelua. Aiheesta kuin aiheesta.
Kritiikkiä saa ja tuleekin esittää. Se on tosiaan sitten eri asia millä tavalla sen tekee. Tämän yhden nimimerkin toimet ei ole ollut aikoihin kritiikkiä enää, vaan ihan puhtaasti turhaa haukkumista.
 
Viestejä
337
Vielä toiset 8 kautta Kallelle niin alkaa olla paita kattoon -pelureita. Toivottavasti täksi kaudeksi löytyy rinnalle joku drobnicia kovempi kaveri, niin siinä olisi ihan hyvä yleispelaaja kaksikko avaukseen.
 
Viestejä
3,017
Ankat tarvitsee vielä vahvistuksia Kalle Katteus ei varmaan ole vielä näyttänyt parasta kauttaan toivottavasti sellainen on tulossa hyvä yleispelaaja.
Ankoilta varmaan vielä tulee joku yllärikin olisiko hakkuriksi tulossa joku hyvä mies, sellainen olisi Perposta vapautunut hakkuri.
No ankat tekee itse pelaaja valintansa mielenkiinnolla odotan niitä ankoilta ja muiltakin seuroilta.
 
Viestejä
1,297
Voipi olla et Ducks ja Kyky nokkivat nyt kilipaa Perpon raadolla , saas nährä kumpi vetää pitemmän korren
Keitäs on 'nokittavissa'?
Gustafsson, mutta on iällä ja asettunut Rolloon: lähteneekö etelämmäksi?
Järnvall ja Perkiö?
Wetter,Rasinperä,Jäntti, Shurdi ja Törrö ovat jo kiinnitettyjä.
 
Viestejä
143
Keitäs on 'nokittavissa'?
Gustafsson, mutta on iällä ja asettunut Rolloon: lähteneekö etelämmäksi?
Järnvall ja Perkiö?
Wetter,Rasinperä,Jäntti, Shurdi ja Törrö ovat jo kiinnitettyjä.
Vielä jäi muutama raadolle Gustafssonin johdol nokittavaks , nopeet syövät hitaat , jääkö Ducks ja Kyky tyhjin käsin näis peijaisis ?
 
Viestejä
3,017
Keitäs on 'nokittavissa'?
Gustafsson, mutta on iällä ja asettunut Rolloon: lähteneekö etelämmäksi?
Järnvall ja Perkiö?
Wetter,Rasinperä,Jäntti, Shurdi ja Törrö ovat jo kiinnitettyjä.
Juu ei Perpon raadolla ole enää nokittavaa,Gustafson voi lähteä isolla rahalla etelämmäksi Eikös hän jo aikoinaan käynytkin Kokkolassa muistaakseni, onko ankoilla varaa häneen sen vain ankkojen johtohenkilöt tietää.
 
Viestejä
1,428
Gustavssonillahan meni jo viime kaudella aika myöhäiselle sopimuksen julkistus ja eikös yksi syy ollut monenlaiset iän ja pelivuosien tuomat vaivat (varmaan toki seuran talous toinen). Noinkohan lähtee enää kotoaan pelaamaan kun ovat asettuneet Rovaniemelle.

Hienoa tietysti jos vielä virtaa riittää, mutta itse jotenkin oletin että "eläkevirka" olisi käytännössä Perpossa.
 
Viestejä
3,017
Gustavssonillahan meni jo viime kaudella aika myöhäiselle sopimuksen julkistus ja eikös yksi syy ollut monenlaiset iän ja pelivuosien tuomat vaivat (varmaan toki seuran talous toinen). Noinkohan lähtee enää kotoaan pelaamaan kun ovat asettuneet Rovaniemelle.

Hienoa tietysti jos vielä virtaa riittää, mutta itse jotenkin oletin että "eläkevirka" olisi käytännössä Perpossa.
Onko Gustafson asettunut Rovaniemelle Eikös hän ole alunperin Ruotsista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös