Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
774
Varoitukset @Sponsorointiguru ja @Einstein asiattomista henkilökohtaisuuksiin menneistä viina/lääkkeet viittauksista.

Kaikkien seurojen asioista on luvallista foorumilla keskustella kriittisestikin. Se mitä emme kuitenkaan salli, on meidän foorumimme hyväksikäyttäminen johonkin henkilökohtaiseen kampanjaan, vendettaan, vihanpitoon, mihin vain. Nyt on menty selvästi sen kynnyksen yli, että kyse ei ole enää kritiikistä, vaan pelkästään tämän foorumin käytöstä eri henkilöiden mustamaalaamiseen, missä joudumme jonkun tällaisen riitelyn välineeksi.

Koska foorumilla ei teknisesti ole mahdollista estää yhteen tiettyyn ketjuun kirjoittamista, annamme tämän rangaistuksen näin:
@Sponsori on kielletty toistaiseksi kirjoittamasta tähän Ducksin ketjuun. Kiellon rikkominen johtaa kirjoitusoikeuksien vähintään määräaikaiseen poistoon koko foorumilta. Kieltoa ei ole myöskään luvallista kiertää kirjoittelemalla samoja Ducksiin liittyviä juttuja vaikkapa Mestaruusliigan yleisessä ketjussa.
 
Viestejä
544
Mikähän on peruste tälle? Kuka on nyt tullut loukatuksi. Jos luette minuun kohdistunutta kirjoittelua niin onhan tämä minun Ducksiin liittyvä kirjoittelu joka kuitenkin on faktaa, niin ihan eri levelillä. Perustelin näkemyksiäni jotka on faktaa. Puolustauduin kun minun kirjoituksia selkeäatikin arvioitiin henkilöperusteisesti, ei asiaperusteisesti. Aika erkoista taas
 
Viestejä
544
Ylläpidolla nyt focus hukassa tai kaveri liemessä 😂. Minä kirjoitin Vantaa Ducksin ongelmista. Jollain nyt mennyt herne nenään ja vaatii tälläisiä. Vastineet kirjoituksiini on olleet henkilökohtaisia, ei liittyneet aiheeseen ja minua rangaistaan taas. Eipä nyt isosti haittaa, huvittaa enempikin. Jatkan muualla, itse asiassa olen sen jo käytännössä tehnytkin joten tää Ducks saa mun puolesra upota ja jäädä
 
Viestejä
5,694
Ylläpidolla nyt focus hukassa tai kaveri liemessä 😂. Minä kirjoitin Vantaa Ducksin ongelmista. Jollain nyt mennyt herne nenään ja vaatii tälläisiä. Vastineet kirjoituksiini on olleet henkilökohtaisia, ei liittyneet aiheeseen ja minua rangaistaan taas. Eipä nyt isosti haittaa, huvittaa enempikin. Jatkan muualla, itse asiassa olen sen jo käytännössä tehnytkin joten tää Ducks saa mun puolesra upota ja jäädä
No ei vissiin kielto mennyt perille? Ehkä nyt kannattaa antaa olla, niin saat kirjoitella vielä muihin ketjuihin?
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
774
Laitettu Sponsorille yhden päivän kirjoituskielto, jotta viesti sisäistetään. Jatkossa sitten kiellon rikkomisesta pidempää huilia.
 
Viestejä
8
Pahoittelut omasta puolesta, otetaan opiksi ja mennään eteenpäin.

Harmittaa vaan ihan vietävästi että ollaan muka niin seuran ihmisiä ja hommataan rahaa, muttei ole sitten kuitenkaan muuta kuin valitettavas tällä foorumilla.

Toivotaan että otetaan opiksi ja jatkossa tämä keskustelu pysyy asiallisena, jossa oikeasti halutaan viedä Ducksia eteenpäin.
 
Viestejä
208
Onko sponsorin puheissa mitään perää vai keksiikö kaiken , sanoisin että hajuilla on jonkun verran seuran toiminnasta ja tietää mitä puhuu .
Vai onko niin ettei negatiivisista asioista saa puhua jos niitä on ?
 
Viestejä
5,694
Onko sponsorin puheissa mitään perää vai keksiikö kaiken , sanoisin että hajuilla on jonkun verran seuran toiminnasta ja tietää mitä puhuu .
Vai onko niin ettei negatiivisista asioista saa puhua jos niitä on ?
Kyllä negatiivisista asioista saa puhua, mutta sanoisin ettei osalla Sponsorin kirjoitteluista ole ollut mitään hyötyä minkään kannalta. Välillä menee omin silmin aikalailla yli ihan pelkäksi haukkumiseksi.
 
Viestejä
3,556
Kun ette pysty seuran eteen tekeen muuta kuin tänne nimimerkin takaa kirjoitteleen niin mitähän teidän kirjoitteluilla on painoarvoa. Ihan oikeesti. Minua arvostelette, ihan huvittaa
Minkästakia minun pitäisi jotain muuta Ducksin eteen tehdä kuin kommentoida välillä? Repesin kommentilles 😂. Ja tuskin sinäkään jokaista suomalaista seuraa tuet, ja toivottavasti et ala ainakaan Savoa ”tukemaan”…
 
Viestejä
336
"Seurajohto on pöljää, valmentaja pelle". Harmi että ankat ovat uineet noin vahvasti sponsorin ihon alle. Samaa levyä viikosta toiseen. Ja olen itse monesta asiasta jopa tavallaan samoilla linjoilla.

Nyt jään odottelemaan kuka tulee ducksin hakkuriksi. Voi olla ihan virkistävää että kokoonpanoon tulee vähän ravistelua.
 
Viestejä
10,895
Osan elämästäni käytän minua viisaampien ihmisten ajattelun ja kirjoittamisen tuotoksien tutkimiseen. Edesmennyt kirjailija Ernest Hemingway on todennut:

"Ennen kuin reagoit, mieti.
Ennen kuin kritisoit, odota."

Hemingway kirjoitti mm. romaanit Kenelle kellot soivat, Käärme paratiisissa sekä Vanhus ja meri.
 
Viestejä
3,017
"Seurajohto on pöljää, valmentaja pelle". Harmi että ankat ovat uineet noin vahvasti sponsorin ihon alle. Samaa levyä viikosta toiseen. Ja olen itse monesta asiasta jopa tavallaan samoilla linjoilla.

Nyt jään odottelemaan kuka tulee ducksin hakkuriksi. Voi olla ihan virkistävää että kokoonpanoon tulee vähän ravistelua.
Sieltä Perpostahan vapautui hyvä hakkuri olisikohan hän valmis etelän joukkueeseen.
 
Viestejä
1,297
Ducksilla nyt julkisuuteen päin pakka auki. Sopimuksia varmasti on, mutta perinteiseen 'korsontyyliin' niitä tipotellaan yksi kerrallaan hissun kissun.
 
Viestejä
298
Melko sakia meno täällä. Yksi haukkuu Ducksin alimpaan helvettiin ja pyytää tarvittaessa ottamaan yhteyttä sähköpostitse. Käytössä on kuitenkin Ducksien tunnuksilla oleva sähköpostiosoite. Hyvää mainosta joukkueelle.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös