Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
4,873
Monta paikkakuntaa on vielä sekä miehissä että naisissa joista ei ole tullut vielä vilaustakaan fanikamerakuvaa. No eihän kausi ole vasta kuin puolivälissä.Vielä ehtii;)
 
Viestejä
290
Harmi kun ei tänään ehtinyt paikalle Savon peliin niin katson lähetystä fanikameran kautta ja kyllähän se on myönnettävä, että onhan tämä laatu täysin kuraa 😂 ihan rehellisesti sanottuna en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta kait tämä tyhjää parempi on 🤔
 
Viestejä
4,873
Itse katson pirusti mielummin elävää kuvaa pelistä kuin tekstiä ota iisisti,lähetys alkaa pian. Ja ei se nyt ihan kuraa ollut.Pahempaakin on nähty ja paljon
 
Viestejä
1,795
Livesoren mukaan kotijoukkue oli voittanut. Varmaan mukava joulutunnelma hallissa. Iina Andrikopoulou päässyt vauhtiin muutaman vaisumman ottelun jälkeen. Olisi ollut kiva nähdä....

Ruutu plussan porukoille hyvät joulut ja PAREMMAT uudet vuodet. Josko tammikuussa alkaa lähetykset näkyä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
418
Livesoren mukaan kotijoukkue oli voittanut. Varmaan mukava joulutunnelma hallissa. Iina Andrikopoulou päässyt vauhtiin muutaman vaisumman ottelun jälkeen. Olisi ollut kiva nähdä....

Ruutu plussan porukoille hyvät joulut ja PAREMMAT uudet vuodet. Josko tammikuussa alkaa lähetykset näkyä.
Joo, kaikesta huolimatta lentispelejä näkyy paljon enemmän kuin menneinä vuosina.
Siitä iso kiitos Ruutu+lle.

Muistatteko vielä UrhoTV:n ajan ?
Muutama peli kuukaudessa, ja parikymppiä kk:ssa piti siitä maksaa.

Ja URHOa ennen näkyi joskus jokunen armonpala isommista kisoista.

Kaikesta ontumisesta huolimatta olen pirun tyytyväinen nykyhommaan.
 
Viestejä
4,873
Tänään sain vastauksen Ruutu+ kanavalta ja pesivät kätensä siltä osin ongelmista että tuotannon on sopinut ja tilannut Suomen Lentopalloliitto ja korjaustoimenpiteet ovat heidän kontollaan ja Ruutu+ on antanut oman palutteensa siihen suuntaan toimimattomuudesta useampaan kertaan.Yhteyttä pyydettiin näissä asioissa ottamaan Teemu Niemelään Suomen Lentopalloliittoon. Ja siis tarkennuksena vielä se että muiden lajien fanikameratuotannon on Ruutu+ sopinut ja tilannut itse. Joten lentopallo poikkeaa siltä osin muista lajeista. Syytä en tiedä miksi liitto on halunnut tehdä tuotantosopimukset eikä ole Ruutu+:n sitä antanut tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3,441
Tänään sain vastauksen Ruutu+ kanavalta ja pesivät kätensä siltä osin ongelmista että tuotannon on sopinut ja tilannut Suomen Lentopalloliitto ja korjaustoimenpiteet ovat heidän kontollaan ja Ruutu+ on antanut oman palutteensa siihen suuntaan toimimattomuudesta useampaan kertaan.Yhteyttä pyydettiin näissä asioissa ottamaan Teemu Niemelään Suomen Lentopalloliittoon. Ja siis tarkennuksena vielä se että muiden lajien fanikameratuotannon on Ruutu+ sopinut ja tilannut itse. Joten lentopallo poikkeaa siltä osin muista lajeista. Syytä en tiedä miksi liitto on halunnut tehdä tuotantosopimukset eikä ole Ruutu+:n sitä antanut tehdä.

Kuulostaapa Teemun puolelta Rauhalliselta Joululta ja Hyvältä Uudelta Vuodelta 2020 ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös