Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
3,495
Livelähetys ja Savovollei. Ei.
Suomen Cupista käsittääkseni tv-sopimus YLEn kanssa, sinne palautetta miksi ei näkynyt..
Seuroilla ei edelleenkään ole osaa eikä arpaa siihen toimiiko liigapeleissä fanikamera vai ei, olen kertonut monesti mutta kaikki ei näköjään tajua tai halua tajuta..
Kai tuo jankuttaminen asiasta on jonkun mielestä hauskaa, mitä se auttaa, saanen kysyä?
 
Viestejä
418
Huomenna olympiakarsintaa... world volleyball tv. Ranska Serbia ainaskin
Lisäksi sunnuntaina:
Slovenia-Belgia
Tsekki-Saksa

Maanantaina:
Hollanti-Serbia
Bulgaria-Ranska
Belgia-Saksa

Tiistaina:
Saksa-Slovenia
Bulgaria-Hollanti
Belgia-Tsekki

Nuo siis ainakin eurovolley.tv:ltä
 
Viestejä
3,495
Kokeileekohan ruutu+ tänään jälkilähetyksenä fanikameraa Savo-Hurmos pelistä kun lähettää klo 18.25 alkaen ja peli on klo 17.00..? 🤣
 
Viestejä
212
Juuri aloin katsomaan matsia kolmannen erän lopusta... kuka siellä on ohjaajan puikoissa?? #eitsiisus
 
Viestejä
1,002
Useissa viesteissä valitetaan kameramiehen/ohjaajan toimia Loimaalla. Onko tämä sitten parempi vaihtoehto? Kysyn vaan. #valivali vaikka kuvaa tulee
Ööö....siinäkö ne vaihtoehdot on?
Tuo ohjaus vaan huononee, mitä pidemmälle ottelu etenee.

Toivoisin, että ohjaaja katsoisi itse pelin jälkikäteen. Jos pystyy.
Tekee nimittäin tiukkaa intohimoisella penkkiurheilijalla katsoa näinkin hienoa matsia. Yhden pallon aikana saattaa kamera ja kuvakulma vaihtua 5-6 kertaa. Miksi?
 
Viestejä
418
Ööö....siinäkö ne vaihtoehdot on?
Tuo ohjaus vaan huononee, mitä pidemmälle ottelu etenee.

Toivoisin, että ohjaaja katsoisi itse pelin jälkikäteen. Jos pystyy.
Tekee nimittäin tiukkaa intohimoisella penkkiurheilijalla katsoa näinkin hienoa matsia. Yhden pallon aikana saattaa kamera ja kuvakulma vaihtua 5-6 kertaa. Miksi?
Verratkaapa kuvaamista ja ohjausta parhaillaan eurovolleyn kautta tulevaan Belgia-Saksa pelin tekemiseen.

Kun pallo on pelissä kuvataan yhdellä kameralla selkeä zoomaamaton kuva.
Pallorallien välillä sitten lähikuvaa pelaajien ihomadoista ...

Upeaa peliä, loistavia palloralleja ja tuuletusta - sääntöjen puitteissa.
On se Grozer vaan kova luu !

Ja Giani valkkuna minun mieleeni - ei höntyile.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,002
Vertaisin tätä omaakin nurinaa ravintolassa ruokailuun. Jos maksaa ruuasta ja se on huonoa, niin siitä saa vinkua. Eikä vain silloin, kun koko ruoka jää tulematta😄
 
Viestejä
169
Loimaan pelissä olisi kamera voitu viedä ulos asti, kun välillä tuntui että ainakin oltiin ihan lähellä ulko-ovea. Melko surkeaa kuvausta jopa fanikamerat on parempia(kunhan vaan toimivat)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös