Pitääkö jo kysyä "Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu"Akaaseen fanikamera tullut varmaan ensimmäisten joukossa mutta toimiin vaan ei saada👎
Pitääkö jo kysyä "Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu"Akaaseen fanikamera tullut varmaan ensimmäisten joukossa mutta toimiin vaan ei saada👎
En tiedä enkä vanno vaikuttaako mutta Hurmoksen viime peli näkyi fanikamerassa ja samantien katsomossa 100 henkeä vähemmän kuin keskiarvo. 🤔Pitääkö jo kysyä "Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu"![]()
Vaikuttaahan se, mutta sponsorit pitävät näkyvyydestä. Itse tuotetut kunnon lähetykset ja sähköiset mainostauluista kolmella sivulla on Tiikereiden valinta.En tiedä enkä vanno vaikuttaako mutta Hurmoksen viime peli näkyi fanikamerassa ja samantien katsomossa 100 henkeä vähemmän kuin keskiarvo. 🤔
Kyllä tää fanikamera sekoilu ansaitsee jo jonkun ”vuoden surkein yritys” palkinnon.. ei voi kun nauraa enää tälle, alkuun ärsytti mutta toivo touhuiluun on jo menny, kaikissa muissa lajeissa nämä fanikamerat toimii mutta ei lentopallossa..
Juu, ei tää farssi seurojen vika ole..Itse seurasin hetken Vantaa Ducksille saapuneen Fanikameran asentamista ja yritystä saada se toimimaan. Lumon vaxi katseli Vantaan kaupungin tilan seinään asennettavaa laitetta, joka ottaa virran pistokkeesta hiukan ihmeissään. Samanaikaisesti muutaman metrin päässä kyber- ja tietotekniikan hallitseva Fowad Rezai yritti kytkeä Lumoon tulevista internet-yhteyksistä sitä, jolla laite saataisiin keskustelemaan ulkopuolisen maailman kanssa. Samanaikaisesti olemassa oleva laite, jossa kamera on ilmoittaa no internet Access. Mika Rajala jossain vaiheessa puhalsi pelin poikki. Laitteeseen tutustumista jatketaan myöhemmin, kun saadaan paremmat ohjeet.
Kamerassa ei siis ole SIM-korttia, vaan se pitää kytkeä internettiin, jossa ei mikä tahansa yhteys kelpaa.
Fanikamerahan on markkinoitu niin, että kamera vain seinään ja lähetys päälle. No asia ei tietenkään noin ole.
Seurathan vilisevät digitaalisaation taitavia huippunörttejä, jotka palkkaavat Fanikamera-operaatioon sekaantuneiden tumpeloiden suunnitteleman systeemin.
Minä kysyisin, miksi järjestelmän toimittaja ei palkannut teknistä tukea, joka tulisi paikalle ja asentaisi Fanikameran ja kytkisi sen päälle ja opastaisi seuran asettaman talkoolaisen jatkossa käyttämään sitä.
Mulla pelittää loistavastiEi ihan riitä SaVo-Etta fanikameran striimikaista kunnon kuvaan... Harmi...
Alku oli kökköä mutta parani loistavasti!Mulla pelittää loistavasti
Olen mää sieltä kerran kattellut fanikameralähetystä.....Ja ei toimi fanikamera Rovaniemeltä. Alkaa pikkuhiljaa usko loppua tähän hommaan.
Veikkaus tv:stä näkyyNäkyykö Valepan peliä tänään mistään?
Joensuussa oltiin paljon eellä muita fanikameratouhuissa, mutta nyt on jossain bitti poikittain....Mikäs Joensuussakin nyt tökkii? Monta onnistunutta fanikameralähetystä jo tullut aiemmin