Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Jr-

Viestejä
436
Lainaan tätä ketjua, mutta eilen Perugian tähtiä vastaan pelannut Slovenian Rok Mozic Veronan paidassa pelasi hienon pelin.

24/+15, 35 passia ja tappo 66%, vain yksi suora virhe ja kolme torjuntaan, 23p. Hihahommiakin 30 vastaanoton edestä ja se pallo tuli useinmiten kovaa verkon toiselta puolelta.
 
Viestejä
311
Selostajaa en rupea kehumaan, nimet jatkuvasti sekaisin ja asiantuntemus vähän niin ja näin mutta oli lähetyksessä se hyvä puoli että siinä ei ollut ketään paikallista "asiantuntijaa" kommentoimassa jokaista palloa.👍
No, Kokkolan 'selostajaan' verrattuna Ripatti oli hiljaa jos ei ollut mitään asiaa sanottavana.
Kun 'kollega' Kokkolasta on asenteella, että koko ajan on oltava äänessä - oli kuulijalle lisäarvoa tahi ei.
Ja Kokkolan ainoa lisäarvo lähetykselle on tuo 'asiantuntija'.

Äänien sävystä en nyt sano mitään ...
 
Viestejä
333
No, Kokkolan 'selostajaan' verrattuna Ripatti oli hiljaa jos ei ollut mitään asiaa sanottavana.
Kun 'kollega' Kokkolasta on asenteella, että koko ajan on oltava äänessä - oli kuulijalle lisäarvoa tahi ei.
Ja Kokkolan ainoa lisäarvo lähetykselle on tuo 'asiantuntija'.

Äänien sävystä en nyt sano mitään ...
Kyllä Kokkolan naisselostaja on pohjanoteeraus. Pölöttää koko ajan ja ääni ei sovi selostamiseen.
 
Viestejä
1,318
Tuo SaVon lähetyshän oli merkattu fanikameraksi, mutta tuli kunnon kuvalla ja selostuksen kera. Hieno homma. Olin jo henkisesti varautunut pätkivään ja tökkivään streamiin.
Itse ainakin pidän Ripatin selostustyylistä. Tosin eilen oli kyllä pelaajat vähän hakusessa välillä.
 
Viestejä
10,895
Tuo SaVon lähetyshän oli merkattu fanikameraksi, mutta tuli kunnon kuvalla ja selostuksen kera. Hieno homma. Olin jo henkisesti varautunut pätkivään ja tökkivään streamiin.
Itse ainakin pidän Ripatin selostustyylistä. Tosin eilen oli kyllä pelaajat vähän hakusessa välillä.

Ruutu käyttää termiä fanikamera niin pelkästä fanikamerasta kuin seuran itsensä organisoimasta monikameratuotannosta. Näin olen ymmärtänyt. Sitten ovat erikseen Ruudun tuottamat lähetykset. Ehkä seuran tuottamiin monikameratuotantoihin pitäisi tulla joku muu määrite kuin fanikamera.
 
Viestejä
1,418
Ruutu käyttää termiä fanikamera niin pelkästä fanikamerasta kuin seuran itsensä organisoimasta monikameratuotannosta. Näin olen ymmärtänyt. Sitten ovat erikseen Ruudun tuottamat lähetykset. Ehkä seuran tuottamiin monikameratuotantoihin pitäisi tulla joku muu määrite kuin fanikamera.

Samaa mieltä että eri nimike olisi hyvä. Itse katson vain muutamien joukkueiden fanikamera- pelejä kun ovat niin kökkölaatuisia pääsääntöisesti. Rovaniemen fanikameraa pystyy yleensä katsomaan mutta osassa paikoista kamerakin on vinossa. Esim. Hämeenlinnan lähetys ei kyllä ole fanikameratuotantoa nähnytkään.
 
Viestejä
1,502
Tuo SaVon lähetyshän oli merkattu fanikameraksi, mutta tuli kunnon kuvalla ja selostuksen kera. Hieno homma. Olin jo henkisesti varautunut pätkivään ja tökkivään streamiin.
Itse ainakin pidän Ripatin selostustyylistä. Tosin eilen oli kyllä pelaajat vähän hakusessa välillä.
Leppävirralla selostajana oli kunnanvaltuuston puheenjohtaja ilman asiantuntija-avustajaa. Ankat pelaavat Savoa vastaan Joroisissa ja pelipaikkakierrätyksen mukana selostajana voisi olla Joroisten kunnanvaltuuston puheenjohtaja Sari Järn. 😉 Minulle kelpaa loistavasti monitoimimies Ripatin leppoisan luppoisa selostustyyli, muutaman matsin elämäni aikana nähneenä pienet pelaajanimikömmähdykset eivät minua haittaa. Kiusallisemmalta tuntuu esimerkiksi Kokkolan "asiantuntija-avustajan" asenne.
 
Viestejä
80
Olisin kysynyt, onko kukaan saanut naisten lentopallopelejä katsottua ulkomailla (Espanjassa) Ruutu+:sta.
Olisi kiva nähdä tänään peli. Aikaisempina vuosina on onnistunut, nyt tökkii.
 
Viestejä
3,441
Hienoa että Yle näyttää Leivonrannan pelejä (siis tänäänkin Areena/Tv2). Onko tietoa näkyykö LP Salon pelit myös jatkossa ?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös