Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
3,557
Älkää hyvät ihmiset ainakaan valittako siitä että pelejä saadaan näkyville...
En tiedä ketä tarkoitat, minä valitan nyt sitä että ei tiedoteta missä näkyy jos peli ei näy siellä missä sen pitäisi. Kyllä kk maksut kelpaa mutta pelejä ei vaan näy vaikka kehuttiin liiton ja ruudun toimesta syksyllä että KAIKKI PELIT NÄKYY VÄHINTÄÄN FANIKAMERALÄHETYKSENÄ, minusta näin ei ole menny yhtään viikkoa joten aihetta on valittaa!
 
Viestejä
854
Tänään kuulin Siilinjärvellä Savon pelissä että peli ei näy Ruudussa vaikka paikanpäällä oli kaikki ok, Belgiasta oli tullut kuittaus että toimii mutta Ruutu ei jostain syystä lähettänyt. On kyllä melkoinen soppa tämä fanikamera..

Jos tilanne tosiaan on yllä kuvatun mukainen niin minä nostan hattua sille joka on päättänyt laittaa streamit saataville tilastointisivujen kautta. Ymmärrän hyvin että tätä julkisuuteen ei hirveästi haluta/voida kuuluttaa kun Ruutu plussan lähetyssopimus on olemassa, mutta jos sisällönjakelusta taloudellista hyötyä saava osapuoli ei jakelua ole pystynyt tarjoamaan, kaikkien muiden osapuolien etu on että kuvattua videota tuodaan tarjolle edes jotain kautta.
 
Viestejä
10,895
Eilen luki että su, nyt on korjattu peliks valepa-savo. Tullooko Vantaalta la lähetystä?


Väännän tämän vielä kerran rautalangasta saatuani joukkueenjohtajaltamme ja tiedotustiimimme aktiiviselta jäseneltä Mika Rajalalta selkokielisen viestin.

"Lumossa palomuuri ei anna periksi ulkopuolisen laitteen ottaa etäyhteystapa fanikameraan.

Välillä ihmettelen että ihmiset syyllistää siitä meitä. Pistähän sinne että se ei todellakaan ole meidän ongelma, vaan että Liiga se sitä ongelmaa koittaa ratkoa, se ei ole edes meidän tehtävä".

Itse vielä lisään, että toivon todellakin, että viisastelu ja olettamuksiin perustuvat kirjoitukset Fanikameroiden ympärillä loppuvat seurojen suuntaan. Uskon myös, että jos ongelma olisi ollut helppo ratkaista, niin se olisi jo ratkaistu, että tuosta muutamien nimimerkkien jatkuvasta mussuttamisesta olisi päästy eroon.
 
Viestejä
10,895
Vantaan Fanikameran ympärillä riittää käänteitä. Mika Rajala raportoi hetki sitten minua uudesta käänteestä. Harjoitusten aikaan oli Lontoosta ilmestynyt asiantuntija, joka oli tehnyt eräitä Fanikameraan liittyviä operaatioita. Mika Rajalan mukaan on hyvin todennäköistä, että Vantaalta saattaa tulla ensimmäinen Fanikamera-lähetys lauantaita. Pidetään peukkuja.
 
Viestejä
466
Vantaan Fanikameran ympärillä riittää käänteitä. Mika Rajala raportoi hetki sitten minua uudesta käänteestä. Harjoitusten aikaan oli Lontoosta ilmestynyt asiantuntija, joka oli tehnyt eräitä Fanikameraan liittyviä operaatioita. Mika Rajalan mukaan on hyvin todennäköistä, että Vantaalta saattaa tulla ensimmäinen Fanikamera-lähetys lauantaita. Pidetään peukkuja.
Laita nyt se Lontoon asiantuntija taksiin ja Raision kautta Akaaseen
 
Viestejä
1,318
Vantaan Fanikameran ympärillä riittää käänteitä. Mika Rajala raportoi hetki sitten minua uudesta käänteestä. Harjoitusten aikaan oli Lontoosta ilmestynyt asiantuntija, joka oli tehnyt eräitä Fanikameraan liittyviä operaatioita. Mika Rajalan mukaan on hyvin todennäköistä, että Vantaalta saattaa tulla ensimmäinen Fanikamera-lähetys lauantaita. Pidetään peukkuja.
Saammekohan jo ensi jouluksi nousevan kirjailikyvyn ensiteoksen luettavaksi. EMPK:n jännäri "Korson kirottu kamera". Pääosissa lentopalloseuran aktiivi sekä MI6:n salainen agentti, jolla on lupa streamata.
 
Viestejä
3,445
Saammekohan jo ensi jouluksi nousevan kirjailikyvyn ensiteoksen luettavaksi. EMPK:n jännäri "Korson kirottu kamera". Pääosissa lentopalloseuran aktiivi sekä MI6:n salainen agentti, jolla on lupa streamata.

Tai kokoelman kaudelta 2019-2020 mitä, missä, milloin kamera toimi ;) otteita verkkovirheen kommentointi kentästä :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös