Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
3,556
Ei ole ainakaan mun korviini kuulunut että olisi edes yritetty Valepan kotipeleissä tällä kaudella saada toimimaan kertaakaan. Korjatkaa jos olen väärässä. No onneksi Yle hoitaa nämä cupin finaalit
Sais kyllä tulla sanktioita jos ei edes ole yritetty, epäilen kyllä ettei lähetyssopimusta muka tarvitse noudattaa jos ei halua.
 
Viestejä
3,556
Hämeen hitaat ei näköjään saa hommaa pelittää, Akaa ja Vammala taitaa olla enää ainoita joilta ei fanikameraa lähetetä..?
 
Viestejä
141
Ei sen enempää tietoa asiasta ole, mutta monessakohan paikassa kyse on vaan siitä että pelihallin omistava taho ei anna lupaa kiinnittää moisia laitteita seinilleen syystä tai toisesta. Mestaruusliigassa ei kuitenkaan taida yksikään seura omistaa pelipaikkaansa. Tämän takia en ainakaan itse halua seuroja lähteä syyttelemään kun on hyvin mahdollista ettei homma ole omissa käsissä
 
Viestejä
329
Viime päivinä on eniten harmittanut noiden Akaan ja Valpan lisäsi se ettei Vantaa/Loimu ottelusarjasta saada kuvaa. Olisi ollut mielenkiintoista seurata pelien kehittymistä otteluiden välillä.

Onneksi pian pääsee seuraamaan Euro lentopalloa Areenan välityksellä:


Ja myöhemmin Hämeenlinnan peliä VeikkausTV:stä

Ja tietenkin Ruudusta Kokkolan ja Kuopion pelejä vaikka jälkikäteen.
 
Viestejä
3,556
Ei sen enempää tietoa asiasta ole, mutta monessakohan paikassa kyse on vaan siitä että pelihallin omistava taho ei anna lupaa kiinnittää moisia laitteita seinilleen syystä tai toisesta. Mestaruusliigassa ei kuitenkaan taida yksikään seura omistaa pelipaikkaansa. Tämän takia en ainakaan itse halua seuroja lähteä syyttelemään kun on hyvin mahdollista ettei homma ole omissa käsissä
Ei sen kiinnitykseen mitään pysyvää tartte yhteenkään saliin laittaa, huono tekosyy olla lähettämättä! Ja jos tuo metriheikin kirjoittama pitää paikkaansa niin silloin saa seuraa syyttää, kuten aiemmassa kirjoitin niin luulis että liigan ja ruudun sopimus velvottaisi lähettämään tai sitten on touhuiltu tässäkin sopimuksessa... Ymmärrän jos ei saada toimimaan mutta en ymmärrä jos ei edes yritetä!
 
Viestejä
4,878
Ei ole ainakaan mun korviini kuulunut että olisi edes yritetty Valepan kotipeleissä tällä kaudella saada toimimaan kertaakaan. Korjatkaa jos olen väärässä. No onneksi Yle hoitaa nämä cupin finaalit
Eikö tällä palstalla ole ketään Valepan ottelutapahtumista tietävää henkilöä joka voisi vastata tuohon epäilyyni? Ettei tule turhaan pahaa mieltä ihmisille jos on ainakin yritetty saada pelittämään. Vai täytyykö sitä lähteä paikan päälle katsomaan että mitä siellä touhutaan? En millään jaksaisi joten vastatkaa joku pliis:)
 
Viestejä
4,878
Ei ole ainakaan mun korviini kuulunut että olisi edes yritetty Valepan kotipeleissä tällä kaudella saada toimimaan kertaakaan.
No nyt sain luotettavalta taholta seuran puolelta vastauksen tähän kun itse asiasta kysyin. Eli fanikamera oli toimitettu seuralle Belgiasta vasta joulukuun toisella viikolla ja sen jälkeen ollut 2 kotipeliä. Toinen Vexvellä,toinen Kaupissa. Molemmissa oli yritystä ollut. Kamera oli saatu toimimaan mutta nettiyhteys ei ollut kuulemma riittävällä tasolla ja parannuksia on molemmissa halleissa kuulemma tehty asian suhteen. Kova pyrkimys on saada toimimaan seuraavaan kotiotteluun 2.2 Ettaa vastaan. Katsotaan ja ihmetellään mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään??
 
Viestejä
4,878
Tänään olisi sitten pari mielenkiintoista ottelua Ruudun listalla miesten osalta. Täytyy valita kumpaa alkaa seuraamaan ja katsella toinen sitten jälkikäteen tallenteena. Molemmat kiinnostaa kovasti. Toivotaan että Leppävirraltakin kuvaa saadaan.
 
Viestejä
4,878
Ei ole Akaalta tainnut ensimmäistäkään fanikamera lähetystä tulla
Niinpä taitaakin olla. Ollut Ruudun omaa tuotantoa ja niissä taisi jossakin olla ongelmia syksyllä jos oikein muistan. Oulusta ja Rovaniemeltä on ainakin tullut ja nyt ei näkynyt eilen eikä näy tänäänkään
 
Viestejä
329
Meinasin katsoa tämän päiväisen Etta-Valepa pelin tallenteen Ruutu+ -palvelusta, mutta sieltä en löytänyt mitään mainintaa ko. pelistä, joten ajattelin että fanikamera ei ole toiminut.
Joten menin katsomaan ottelutilastot tulos palvelusta; mitäs kummaa sieltähän löytyi pelin video tallenne??
Itselleni tämä on aivan uutta.

Siis täältä:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös