tora Viestejä 1,377 20 Kesäkuu 2018 #421 taikeri sanoi: No voisko vähä valaista, että kuka tuli testiin? Missä uutinen? Laajenna klikkaamalla Siellähän se on Tiikereiden etusivulla. Kädet on kuin parrunpätkät, mutta pomppu ei taida olla enää takavuosien veroinen
taikeri sanoi: No voisko vähä valaista, että kuka tuli testiin? Missä uutinen? Laajenna klikkaamalla Siellähän se on Tiikereiden etusivulla. Kädet on kuin parrunpätkät, mutta pomppu ei taida olla enää takavuosien veroinen
fiftie Viestejä 6,285 20 Kesäkuu 2018 #422 Onko tää k tora sanoi: Siellähän se on Tiikereiden etusivulla. Kädet on kuin parrunpätkät, mutta pomppu ei taida olla enää takavuosien veroinen Laajenna klikkaamalla Minä vaan en nää. Onko tää keskari Antti Kaattari vai kuka?
Onko tää k tora sanoi: Siellähän se on Tiikereiden etusivulla. Kädet on kuin parrunpätkät, mutta pomppu ei taida olla enää takavuosien veroinen Laajenna klikkaamalla Minä vaan en nää. Onko tää keskari Antti Kaattari vai kuka?
Pertiiiiiiiii Viestejä 444 20 Kesäkuu 2018 #423 fiftie sanoi: Onko tää k Minä vaan en nää. Onko tää keskari Antti Kaattari vai kuka? Laajenna klikkaamalla Kyseessä lienee ironiaa ja tarkoittaa Jussi Jokista..
fiftie sanoi: Onko tää k Minä vaan en nää. Onko tää keskari Antti Kaattari vai kuka? Laajenna klikkaamalla Kyseessä lienee ironiaa ja tarkoittaa Jussi Jokista..
spede Viestejä 3,160 21 Kesäkuu 2018 #424 Pertiiiiiiiii sanoi: Kyseessä lienee ironiaa ja tarkoittaa Jussi Jokista.. Laajenna klikkaamalla Ettei olisi tuolta idästäpäin Muserski tai sitten ei,ainakin yhtä isolta mieheltä näyttää, hyvä sainaus Tiikereille olisi.
Pertiiiiiiiii sanoi: Kyseessä lienee ironiaa ja tarkoittaa Jussi Jokista.. Laajenna klikkaamalla Ettei olisi tuolta idästäpäin Muserski tai sitten ei,ainakin yhtä isolta mieheltä näyttää, hyvä sainaus Tiikereille olisi.