Verkkovirhe

Tiikerit mestaruusliigassa 2017-2018

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
4,771
Mikä Jokisessa ärsyttää, en tunne miestä muuten kun että muistelen hänen pelanneen aikanaan ainakin Loimussa ja oliko Iskussakin joissain tehtävissä.
Kaivakaa jostain esim.mitä sai aikaan samassa pestissä Tps;n salibandyssa aikanaan- Mutta toki vuodet vierii jne.......
 
Viestejä
4,532
Kaivakaa jostain esim.mitä sai aikaan samassa pestissä Tps;n salibandyssa aikanaan- Mutta toki vuodet vierii jne.......
Jokisen Jussi aloitti Ähtärin Mesikämmenissä ja junnumaajoukkueessa. Isänsä oli koripallotaustainen liikunnanopettaja Ähtärissä. Sittten Virtain Veikoissa, sieltä Loimuun ja pitkä maju ura. Noissa takavuosien toiminnanjohtajajutuissa sattui ja tapahtui. Liiton kansainvälisten asioiden ja suhteiden hoitaja pitkään ja Mestaruusliigan Jehu. Lentishemmo läpeensä.
 
Viestejä
3,494
Mikä Jokisessa ärsyttää, en tunne miestä muuten kun että muistelen hänen pelanneen aikanaan ainakin Loimussa ja oliko Iskussakin joissain tehtävissä.
Ei miehessä mikään vaan toimintatavoissa, ennen liigaa ja liigaa johtaaminaan vuosina. Jotenkin minä koen että itse mestaruusliiga on jauhanut paikallaan vuosia.. Ei juurikaan uutta, seurat ja pelaajat ovat onneksemme kehittyneet!
 
Viestejä
2,533
Ei miehessä mikään vaan toimintatavoissa, ennen liigaa ja liigaa johtaaminaan vuosina. Jotenkin minä koen että itse mestaruusliiga on jauhanut paikallaan vuosia.. Ei juurikaan uutta, seurat ja pelaajat ovat onneksemme kehittyneet!
Miten minulle tulee tunne, että sawolaesen juttuja lukiessa vastuu siirtyy lukijalle. Jos on jotain sanottavaa niin antaa sitten vaan tulla. Ettei vaan taas olisi kysymys kateudesta miestä ja Tiikereitä kohtaan. Olen Jokisen tuntenut jo hänen pelaaja-ajoistaan lähtien ja hän toimi verrattomana apuna kun Tiikerit aika lailla kokemattomana europeleihin lähti. Nimimerkin takaa paskan jauhaminen on todella ikävää.
 
Viestejä
3,429
Miten minulle tulee tunne, että sawolaesen juttuja lukiessa vastuu siirtyy lukijalle. Jos on jotain sanottavaa niin antaa sitten vaan tulla. Ettei vaan taas olisi kysymys kateudesta miestä ja Tiikereitä kohtaan. Olen Jokisen tuntenut jo hänen pelaaja-ajoistaan lähtien ja hän toimi verrattomana apuna kun Tiikerit aika lailla kokemattomana europeleihin lähti. Nimimerkin takaa paskan jauhaminen on todella ikävää.


JJ on lentopallomies, mutta ne pestit (omat yritykset, liitto/Isku kuvio, Tps salibandy, muistaakseni joku naisten liiga joukkue) missä hänellä "avain" kassakaappiin ei häntä mairittele. Taisi saada ehdonalaista yhdestä casesta. Toivotaan historiasta on opittu ja ei ainakaan toistu.

Taustat lentopallo hommissa hän voi hoitaa hyvinkin 😉
 
Viestejä
3,494
Miten minulle tulee tunne, että sawolaesen juttuja lukiessa vastuu siirtyy lukijalle. Jos on jotain sanottavaa niin antaa sitten vaan tulla. Ettei vaan taas olisi kysymys kateudesta miestä ja Tiikereitä kohtaan. Olen Jokisen tuntenut jo hänen pelaaja-ajoistaan lähtien ja hän toimi verrattomana apuna kun Tiikerit aika lailla kokemattomana europeleihin lähti. Nimimerkin takaa paskan jauhaminen on todella ikävää.
Miksi ei sais mielipidettään täällä kertoa, eikös nää foorumit ole sitä just varten? Ei tarvii hernettä nenään vetää jos toisen mielipide ei miellytä, mutta kun niin on näköjään käyny niin tsemppiä siihen saakka kun kuivahtaa ja tippuu pois..
Ja ei, en kadehdi kumpaakaan, enkä ketään muutakaan kun se on pirun ikävä tunne..

Hyvää kesää! 😎
 
Viestejä
10,870
Sen verran toiminnanjohtajasta, että se on mahdollisten tulojen lisäksi myös kustannus seuralle. Eli vaikka kyseessä olisi yläkerran isäntä tai emäntä, niin kovasti tj:nä saa painaa, että omien kulujen lisäksi saa hankittua seuran laariin lisätuloja kattamaan muita kuluja. Toiminnanjohtajan mahdollista menestyksellistä uraputkea avittaa, mikäli tuote on kunnossa. Siinä ilmeisesti Tiikereillä myös tarvetta tason nostoon.
 
Viestejä
1,314
Sen verran toiminnanjohtajasta, että se on mahdollisten tulojen lisäksi myös kustannus seuralle. Eli vaikka kyseessä olisi yläkerran isäntä tai emäntä, niin kovasti tj:nä saa painaa, että omien kulujen lisäksi saa hankittua seuran laariin lisätuloja kattamaan muita kuluja. Toiminnanjohtajan mahdollista menestyksellistä uraputkea avittaa, mikäli tuote on kunnossa. Siinä ilmeisesti Tiikereillä myös tarvetta tason nostoon.
Tuotteen kunnon yhtenä mittarinahan voidaan pitää yleisömääriä.
Siinä Tiikerit pääsi viimekin kaudella pelkillä perustapahtumilla mukavaan 571 katsojan keskiarvoon. Aivan etelässähän tähän ei taidettu päästy edes pudotuspeleissä.
Tämä siis ilman toiminnanjohtajaa ja melko heikoilla urheilullisilla esityksillä. Eli kiinnostus lajiin alueella on vielä vankka.
Mielenkiinnolla odotetaan mitä JJ keksii yleisön ja yhteistyökumppaneiden mukaan saamiseksi. Urheilulliseen puoleen ei taida pystyä vaikuttamaan.
Tosin maantietoa saisi vähän opetella. Meinaa tehdä Tiikereistä "koko Pohjanmaan alueen joukkueen". Tähän tavoitteeseen suosittelisin pestiä Vaasan Kiistossa.
Se on kyllä totta, että yhden kokoaikaisen työntekijän palkka on iso rasti lentopalloseuralle.
Mutta kyllä yhden vastuuhenkilön palkkaaminen taitaa helpottaa lukuisten vapaaehtoisten työtä niin paljon, että pidemmällä aikavälillä sijoitus on kannattava.
 
Viestejä
845
Tosin maantietoa saisi vähän opetella. Meinaa tehdä Tiikereistä "koko Pohjanmaan alueen joukkueen". Tähän tavoitteeseen suosittelisin pestiä Vaasan Kiistossa.

Olisihan se nyt luvalla sanoen _pikkaisen_ aneeminen tavoite yrittää tehdä Tiikereistä koko Keski-Pohjanmaan joukkue...

Itse ainakin ymmärrän Pohjanmaan _alueesta_ puhuttaessa tarkoitettavan sekä Etelä- että Keski-Pohjanmaata plus rannikkoseudut päälle (joita jostain syystä pelkäksi Pohjanmaaksi hallinnollisesti kutsutaan, mutta historiallisesti Pohjanmaa on ihan muuta). Pohjois-Pohjanmaan voi jo jättää omilleen jos ei liikaa halua maailmoja syleillä...

Eipä Savo-Volleykään toimi kuin käytännössä Pohjois-Savon alueella.
 
Viestejä
1,500
Tuotteen kunnon yhtenä mittarinahan voidaan pitää yleisömääriä.
Siinä Tiikerit pääsi viimekin kaudella pelkillä perustapahtumilla mukavaan 571 katsojan keskiarvoon. Aivan etelässähän tähän ei taidettu päästy edes pudotuspeleissä.
Jos tuotteen kunnon mittarina on (ilmoitettu) yleisömäärä, Lakkapää ja Tiikerit ovat kunnon mittausten perusteella aivan liigan huipulla. Molemmissa joukkueissa ilmeisesti esikuvana on ollut hra Tšitšikov vuodelta 1842.
 
Viestejä
1,066
Jos tuotteen kunnon mittarina on (ilmoitettu) yleisömäärä, Lakkapää ja Tiikerit ovat kunnon mittausten perusteella aivan liigan huipulla. Molemmissa joukkueissa ilmeisesti esikuvana on ollut hra Tšitšikov vuodelta 1842.
Jos tuote ei tuota niin tuotteessa on aina silloin jotain vikaa. Hienoissa markkinointitermeissä puhutaan ns. 7p mallista joka pitää sisällään kaiken sen mikä on ainut tie onneen ja menestykseen. Tuote on yksi osio tästä ja yleisö toinen. Jäljelle jää vielä 5 muuta hyvin merkittävää ja tärkeää osiota. Menestyksestä maksettu hinta kertoo sitten sen, että kokonaisuudessaan tämä 7p malli on ollut aina täysin vieras käsite seuroille. Tosin sama ongelma koskee myös muutakin palloilua pääsarjatasolla. Mutta kun katsoo liigassa 6-7 seuran päivän tilannetta ja rämpimistä talousongelmissaan niin ei hyvältä näytä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös