Verkkovirhe

Tiikerit mestaruusliigassa 2016-2017

Viestejä
1,503
noppa kirjoitti:
Konkari sanoi:
Jussi Juonio sanoi:
Konkarille tiedoksi en ole missään yhteydessä halveksinut kenenkään tekemää talkootyötä. Tosiasia on kuitenkin, että taraflexien rullaus on suhteellisen pieni osa työstä kun jäähalli pitää muttaa peliareenaksi ja seuraavan ammun jääkiekkoilijat tulee harjoituksiin .
Tuossa oppa jo mainitsikin, että luottamusta tiiekriporukan suoritukseen tunnettiin Porissa asti.
Saman homman joutuu myös tekemään Helsingin ja Espoonkin jäähalleissa, joskus on joutunut Suomen Cupin lopputurnaukseen laittamaan jään päälle neljän eri lajin lattiat päällekkäin ja purkamaan kesken turnauksen seuraaville lajeille, turnauksen jälkeen sitten polvihousu-urheilijoille aamuksi kuntoon. Kyllähän yhden lentopalloareenan jään päälle tekee helposti seura kuin seura. Kokkolassakin. ;)
Taitaa aika kullata muistot vai miten se meni ;)?
Syyskuun 2016 lopussa Helsingin jäähallissa EM-karsinnoissa kulliteltiin muistoja viimeksi, onhan siitä mennyt jo toista kuukautta. Kyllä sielläkin muutamaan kokkolalaiseen oli pakko törmätä ja muutama sana vaihtaa, talkoissa heitä ei kuitenkaan näkyny. :)
 
Viestejä
108
Tullin miehet ovat aina tehneet talkoita. Jos Vedon iskuriryhmä
kostuu paterin kaltaisista mielenterveypotilaista, niin Hats off!
 

Ana

Joku tuola kehu että Flink on Ripattia parempi. Ei sitte lähimainkaan. Ripatti tietää sentään lentopallosta pelinä jotain... Mutta mielipide asioita.. Ja talkooporukat tekee hienoa työtä jokapaikassa. Tokihan tuostaki aikamiehet saa "mun isi on kovempi kuin sun isi" tyylisen keskustelun aikaiseks.... Saapa nähä paljonko ens lauantain runkosarjapeli vetää Raksilasa väkiä... Sieläki talkooporukka tekee hyvää työtä.. Oli sitte mistäpäin tahansa Härmälandiaa.
 
Viestejä
1,318
Kyllä on hyvä, että tässä maassa on vielä osaamista ja talkoohenkeä jäähallien muuttamisesta lentopalloareenoiksi.
Itse ainakin olen niin uusavuton, että tyytyisin varmaankin teippaamaan pelikentän rajat suoraan jään päälle :D
Ehkä kymmenen vuoden päästä saamme nauttia kansainvälisiin tapahtumiin sopivista sisäpalloareenoista ympäri suomenmaan.
Tosin Kokkolassa kaupunki taitaa olla niin persaukinen, että ei ihan hetkeen kannata irtolattioita alkaa myymään. Kunnallisverokin nousi äskettäin täällä verohelvetissä 21,75 prosenttiin.
Pitänee pitää sormet ja varpaat ristissä, että laho urheilutalo saataisiin remontoitua tai rakennettua uudestaan vielä kun lentopallossa menestystä tulee.
 
Viestejä
777
Kyllä se olisi lentopallon kannalta elintärkeää Kokkolassa että uusi halli saataisiin, talkoo porukka ei jaksa montaa vuotta enää jäähallia rakennella pelikentäksi.
 
Viestejä
5,721
Uus halli, joka vetää 4000 ihmistä. Siellä voi Tiikereiden pelien lisäks järjestää eri maajoukkueiden otteluita vaikkapa, ja joitain konsertteja. :)
 

Ryynäsen Topi

noppa kirjoitti:

Kyllä se olisi lentopallon kannalta elintärkeää Kokkolassa että uusi halli saataisiin, talkoo porukka ei jaksa montaa vuotta enää jäähallia rakennella pelikentäksi.

Puhut täyttä asiaa, noppa.

Ei se ole mitään herkkua alkaa aina alusta saakka rakentamaan jäähallia lentopalloareenaksi.

Pelkästään alustamateriaalia tuodaan jäähallille aina neljä isoa kuorma-autolavallista erillisestä varastorakennuksesta. Sitten tulee Hollihaasta kaksi kuorma-autollista peliin liittyviä tavaroita, joista suurin erä on 300 tuolia ja putkijaloilla olevia katsomotasoja.

Sitten vielä viime kaudeksi Hollihakaan hankittu siirrettävä erilliskatsomo johon kuuluu kahdeksan yksikköä ja yksi osio painaa noin tuhat kiloa. Siihen tarvitaan aivan oma kuljetuskalusto.

Stoitel Minsk -ottelun aikana vierähti minulta kaikkinensa noin kolme vuorokautta, ennenkuin purkaminen ja kuljetukset olivat päätöksessä.

Olen myös vastuussa kuljetusten järjestämisessä ja talkooporukan hankinnassa ja yhteydenottajana.

Kyllä mielelläni soisin, että muutkin saisi kokea tätä herkkua.

Lisäksi, kuten noppa kirjoitti, vanhenemme joka vuosi lisää. Ei meistä kukaan nuorene.

Joka tapauksessa: Tiikerit on minun ja monen muun talkoolaisen seura nyt ja aina. Olen iloinen, kun voin auttaa Tiikereitä omalla pienellä panoksellani.
 
Viestejä
1,527
Jätetäämpä nyt nuo jäähallin rakennuspuuhat ja keskitytään olennaiseen.
Alla Dukla Liberecin viime viikonlopun kotiottelukooste. Kotijoukkue voitti 3-1.

https://www.youtube.com/watch?v=zto85sGBemg
 
Viestejä
127
Ryynäsen Topi kirjoitti: noppa kirjoitti:

Kyllä se olisi lentopallon kannalta elintärkeää Kokkolassa että uusi halli saataisiin, talkoo porukka ei jaksa montaa vuotta enää jäähallia rakennella pelikentäksi.

Puhut täyttä asiaa, noppa.

Ei se ole mitään herkkua alkaa aina alusta saakka rakentamaan jäähallia lentopalloareenaksi.

Pelkästään alustamateriaalia tuodaan jäähallille aina neljä isoa kuorma-autolavallista erillisestä varastorakennuksesta. Sitten tulee Hollihaasta kaksi kuorma-autollista peliin liittyviä tavaroita, joista suurin erä on 300 tuolia ja putkijaloilla olevia katsomotasoja.

Sitten vielä viime kaudeksi Hollihakaan hankittu siirrettävä erilliskatsomo johon kuuluu kahdeksan yksikköä ja yksi osio painaa noin tuhat kiloa. Siihen tarvitaan aivan oma kuljetuskalusto.

Stoitel Minsk -ottelun aikana vierähti minulta kaikkinensa noin kolme vuorokautta, ennenkuin purkaminen ja kuljetukset olivat päätöksessä.

Olen myös vastuussa kuljetusten järjestämisessä ja talkooporukan hankinnassa ja yhteydenottajana.

Kyllä mielelläni soisin, että muutkin saisi kokea tätä herkkua.

Lisäksi, kuten noppa kirjoitti, vanhenemme joka vuosi lisää. Ei meistä kukaan nuorene.

Joka tapauksessa: Tiikerit on minun ja monen muun talkoolaisen seura nyt ja aina. Olen iloinen, kun voin auttaa Tiikereitä omalla pienellä panoksellani.
Uskotaan jo vähemmälläkin että on helevetinmoinen homma. Mutta pitääkö siitä täällä kirjoitella. Meillä Raisiossakin on osaavaa talkooporukkaa. Talkoohommista ei vaan tehdä niin isoo numeroo kuin Kokkolassa.
 
Viestejä
2,543
Loistavaa lentopalloviihdettä tarjosivat Etta ja Tiikerit Oulun jäähallissa. Pelaajat eivät antaneet hallin viileyden vaikutta peliin, ellei sitten karibian ilmastoon tottunut de Valle ollut heimen jäässä ottelun alkupuolella :cheer: Molemmat joukkueet esittivät ajoittain aivan upeata voimakasta hyökkäyspeliä ja vastaavasti uskomatonta puolustupeliä. Sanoin jo Oulussa näkemäni Etta-Tikerit pelin jälkeen, että Etta on osut kultakimpaleessen nimeltä Joonas Jokela yämä nuorumainen on tulevaisuudessa maajoukkueen kiintotähti toki myös Tiikereiden Antti Ropponen pelasi loistavasti. Kyllä tällaista lentopalloviihdettä on mukava seurata kotisohvaltakin. Lähetysajan ylittyminen aiheutti sen, että oli kesenkaiken siirryttävä Ateenan puolelle,
Parasta lentopallo on kuitenkin paikan päällä. Keskiviikkona onkin taas tarjolla mestareiden liigaa Kokkolan jäähallissa.
 
Viestejä
96
Kuvagalleria: Etta - Tiikerit http://bit.ly/2f3x4n1

14l4zde.jpg
 

Ryynäsen Topi

Ei saanut Hunt Ettaa vastaan, kuin 31 pinnaa aikaiseksi Raksilan jäähallissa 13 plusasteen kylmyydessä. Mies, kun on pelannut viimeksi vain Thaimaan liigassa. Muuten olisi varmaan tullut 50 pistettä, vain mitä mieltä on lentopalloasiantuntija Moshfet?
 
Viestejä
1,527
Mr. Maitokaappi kirjoitti: Tämä Ryynäsen Topi taitaa olla tämän foorumin suurin trolli. Taas provosoimassa Moshfettia! Täysi pelle tämä kokkolan herra.
Suosittelen hillittyä kannustusta omilleen,
vastustajan kunnioittamista.
Huntin taidot ovat jo suurimmalle osalle tulleet selviksi eikä se siitä kummene. Nimeltä manitsemattomat ninmimerkit kannattaa jättää omaan arvoonsa ja keskittyä olennaiseen.
 

Ana

Miss Maitokaappikin varmaan tajuanee että Mosse on alottanu koko tämän ns. rivalryn. Kaikki kuittailu on ihan itse ansaittua.
 
Viestejä
4,916
Mutta viisain on hän joka osaa lopettaa tämän typerän nokittelun. Ja sehän loppuu aikanaan kun jättäis kommentoimatta tiettyihin viesteihin. Eli itse on tietyt Tiikerikannattaja nimimerkit tämän loputtoman tuntuisen umpikujan aiheuttaneet. On vaan näin sivusta seurattuna aika lapsellista seurattavaa :angry: Nytkin oli Topin ihan pakko pistää tollanen provoviesti Huntia koskien kun olis vaan pitänyt mölyt sisällään. Mutta sananvapaushan täällä vallitsee joten jatkakaa vaan jos se hyvältä tuntuu :woohoo: Kiitos ja anteeksi
 

Ana

Oikiastaan oon kyllä samaa mieltä... Aivan turhaa eikä palvele ketään/mitään.. Monesti vain miettiny että mistä se selkiä viha kumpuaa. Varsinki koskien Tiilikaista mutta ehkäpä nämä nyt vois jättää jo taaksepäin.
 
Viestejä
2,543
Ana kirjoitti: Oikiastaan oon kyllä samaa mieltä... Aivan turhaa eikä palvele ketään/mitään.. Monesti vain miettiny että mistä se selkiä viha kumpuaa. Varsinki koskien Tiilikaista mutta ehkäpä nämä nyt vois jättää jo taaksepäin.
Kannatttaa tosiaan lopettaa, vaan luulenpa, että Mosse ei vaan yksinkertaisesti pysty, hänellä on paha olo siellä maitokaapissa..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös