Verkkovirhe

TIIKERIT 2013 - 2014

Viestejä
129
ihmettelijä kirjoitti: entinen keskari: mikä vika Sastamalan hallissa on? En ymmärrä taas tätä porua. Ottakaa ihmiset järki mukaan näissä asioissa, Mitä järkeä on muuttaa jäähallin putkia yhden pelin takia ja maksaa sitä tuhansia euroja ja kaupunki ei tulisi siitä käytännössä hyötymään mitään. Sille rahalle on varmasti enemmän käyttöä vanhusten huollossa tai kouluverkossa...
Hallissa sinänsä ei varmaankaan ole vikaa mutta siellä ei voi pelata liiga finaaleita, vaikka niin luvattiin. Luulen että Kokkolassa tullaan tulevaisuudessakin pelaamaan useampia europelejä kuin yksi.
 
Viestejä
398
entinen keskari kirjoitti:
ihmettelijä sanoi:
entinen keskari: mikä vika Sastamalan hallissa on? En ymmärrä taas tätä porua. Ottakaa ihmiset järki mukaan näissä asioissa, Mitä järkeä on muuttaa jäähallin putkia yhden pelin takia ja maksaa sitä tuhansia euroja ja kaupunki ei tulisi siitä käytännössä hyötymään mitään. Sille rahalle on varmasti enemmän käyttöä vanhusten huollossa tai kouluverkossa...
Hallissa sinänsä ei varmaankaan ole vikaa mutta siellä ei voi pelata liiga finaaleita, vaikka niin luvattiin. Luulen että Kokkolassa tullaan tulevaisuudessakin pelaamaan useampia europelejä kuin yksi.
Mikä estää finaalien pelaamisen hallissa?
 
Viestejä
10,895
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
entinen keskari sanoi:
Ikävintä asiassa on, että aikaisemmin annettiin ymmärtää, että putket nostetaan. Nyt on pakko anoa poikkeuslupaa CEV:ltä ja sen saaminen ei ole kovin todennäköistä. CEV-cupista ei enää voi jäädä poiskaan, sanktiot ovat kovat. Kaupunki aiheuttaa näin Tiikereille usean kymmentuhannen euron tappion jos ottelu joudutaan järjestämään muuallla.
Toki ymmärään, että kaupungin talous on tiukoila, mutta tällainern soutaminen ja huopaaminen on kyllä todella typerää toimintaa. :evil:
Tuo yllä oleva on lainaus Jussilta. Jussin kanssa samoilla linjoilla. Toivotaan että Kokkolassa saadaan halli-asiat kuntoon, että europelit voidaan pelata paikkakunnalla. Toivottavasti Kokkolassa osataan hoitaa hallihomma paremmin kuin Sastamalassa.
Elämässä tulee muutenkin tutuksi tuo, että annettiin ymmärtää ja sitten ei ymmärretty antaakaan. Tässä tapauksessa olisi mielenkiintoista tietää, että keitä/ketä olivat ne virkamiehet, jotka olivat antaneet ymmärtää, että ilmastointiputkien muutostyö onnistuu kaupungin piikkiin. Ja ovatko nyt sitten kalkkiviivoilla tulleet toiseen tulokseen. Vai onko jokin asiaan vihkiytynyt lautakunta tehnyt sittenkin uuden päätöksen.

Eli jos CEV:ltä ei tule poikkeuslupaa, niin sitten peli pelataan Seinäjoella.[/quote]

Vieläkin kaipailen näitä faktatietoja. Eli onko joku lautakunta tai tietty virkamies tehnyt kielteisen päätöksen vai miksi tämä ilmastointiputkien siirto ei toteutunut. Uskoisin, että ilmastointiputkien siirto toki saattaa edellyttää myös joitakin suunnittelutoimia ja mahdollisesti pitää järjestää julkinen tarjouskisa, sillä urakointia ei voi noin vain ujuttaa jonkin kaverin putkifirmalle. Eli faktoja olisi mukava lukea. Sinällään varmaan kaikkien tapahtumien ympärillä on kansantaloutta vahvistavia toimia havaittavissa.
 
Viestejä
129
MikasaBoy87 kirjoitti:
entinen keskari sanoi:
ihmettelijä sanoi:
entinen keskari: mikä vika Sastamalan hallissa on? En ymmärrä taas tätä porua. Ottakaa ihmiset järki mukaan näissä asioissa, Mitä järkeä on muuttaa jäähallin putkia yhden pelin takia ja maksaa sitä tuhansia euroja ja kaupunki ei tulisi siitä käytännössä hyötymään mitään. Sille rahalle on varmasti enemmän käyttöä vanhusten huollossa tai kouluverkossa...
Hallissa sinänsä ei varmaankaan ole vikaa mutta siellä ei voi pelata liiga finaaleita, vaikka niin luvattiin. Luulen että Kokkolassa tullaan tulevaisuudessakin pelaamaan useampia europelejä kuin yksi.
Mikä estää finaalien pelaamisen hallissa?
Olen ymmärtänyt että kiinteitä katsojapaikkoja liian vähän. Viime kaudella Valepa pelasi finaali-ottelut Tampereella. Tämä Valepa juttu ei tosin kuulu tälle Tiikeri palstalle, joten jos asiasta keskustellaan niin jatko voisi olla Valepan palstalla. :cheer:
 
Viestejä
398
entinen keskari kirjoitti:
MikasaBoy87 sanoi:
entinen keskari sanoi:
ihmettelijä sanoi:
entinen keskari: mikä vika Sastamalan hallissa on? En ymmärrä taas tätä porua. Ottakaa ihmiset järki mukaan näissä asioissa, Mitä järkeä on muuttaa jäähallin putkia yhden pelin takia ja maksaa sitä tuhansia euroja ja kaupunki ei tulisi siitä käytännössä hyötymään mitään. Sille rahalle on varmasti enemmän käyttöä vanhusten huollossa tai kouluverkossa...
Hallissa sinänsä ei varmaankaan ole vikaa mutta siellä ei voi pelata liiga finaaleita, vaikka niin luvattiin. Luulen että Kokkolassa tullaan tulevaisuudessakin pelaamaan useampia europelejä kuin yksi.
Mikä estää finaalien pelaamisen hallissa?
Olen ymmärtänyt että kiinteitä katsojapaikkoja liian vähän. Viime kaudella Valepa pelasi finaali-ottelut Tampereella. Tämä Valepa juttu ei tosin kuulu tälle Tiikeri palstalle, joten jos asiasta keskustellaan niin jatko voisi olla Valepan palstalla. :cheer:
Tarkoitin, että kuka estää, jos joukkue vain pelaa siellä missä huvittaa.
 
Viestejä
129
MikasaBoy87 kirjoitti:
entinen keskari sanoi:
MikasaBoy87 sanoi:
entinen keskari sanoi:
ihmettelijä sanoi:
entinen keskari: mikä vika Sastamalan hallissa on? En ymmärrä taas tätä porua. Ottakaa ihmiset järki mukaan näissä asioissa, Mitä järkeä on muuttaa jäähallin putkia yhden pelin takia ja maksaa sitä tuhansia euroja ja kaupunki ei tulisi siitä käytännössä hyötymään mitään. Sille rahalle on varmasti enemmän käyttöä vanhusten huollossa tai kouluverkossa...
Hallissa sinänsä ei varmaankaan ole vikaa mutta siellä ei voi pelata liiga finaaleita, vaikka niin luvattiin. Luulen että Kokkolassa tullaan tulevaisuudessakin pelaamaan useampia europelejä kuin yksi.
Mikä estää finaalien pelaamisen hallissa?
Olen ymmärtänyt että kiinteitä katsojapaikkoja liian vähän. Viime kaudella Valepa pelasi finaali-ottelut Tampereella. Tämä Valepa juttu ei tosin kuulu tälle Tiikeri palstalle, joten jos asiasta keskustellaan niin jatko voisi olla Valepan palstalla. :cheer:
Tarkoitin, että kuka estää, jos joukkue vain pelaa siellä missä huvittaa.
Käsittääkseni Mestaruusliiga kuin myös europelit vaativat jonkinlaiset kriteerit hallien mitoille, joitta kyseisiä pelejä voidaan pelata.
 
Viestejä
398
entinen keskari kirjoitti:
MikasaBoy87 sanoi:
entinen keskari sanoi:
MikasaBoy87 sanoi:
entinen keskari sanoi:
ihmettelijä sanoi:
entinen keskari: mikä vika Sastamalan hallissa on? En ymmärrä taas tätä porua. Ottakaa ihmiset järki mukaan näissä asioissa, Mitä järkeä on muuttaa jäähallin putkia yhden pelin takia ja maksaa sitä tuhansia euroja ja kaupunki ei tulisi siitä käytännössä hyötymään mitään. Sille rahalle on varmasti enemmän käyttöä vanhusten huollossa tai kouluverkossa...
Hallissa sinänsä ei varmaankaan ole vikaa mutta siellä ei voi pelata liiga finaaleita, vaikka niin luvattiin. Luulen että Kokkolassa tullaan tulevaisuudessakin pelaamaan useampia europelejä kuin yksi.
Mikä estää finaalien pelaamisen hallissa?
Olen ymmärtänyt että kiinteitä katsojapaikkoja liian vähän. Viime kaudella Valepa pelasi finaali-ottelut Tampereella. Tämä Valepa juttu ei tosin kuulu tälle Tiikeri palstalle, joten jos asiasta keskustellaan niin jatko voisi olla Valepan palstalla. :cheer:
Tarkoitin, että kuka estää, jos joukkue vain pelaa siellä missä huvittaa.
Käsittääkseni Mestaruusliiga kuin myös europelit vaativat jonkinlaiset kriteerit hallien mitoille, joitta kyseisiä pelejä voidaan pelata.
Kyllä kyllä. Tämä on varsin hyvin tiedossa. Kysyinkin, että kuka estää, jos joukkue vain pelaa siellä missä huvittaa.
 
Viestejä
2,543
Mo sopivasti toipu Hotsporttikin. Tiikerit julkisiti tänään loput sopimuksensa liberoksi Pasi Hyvärinen, yleispelaajiksi Romams Sauss ja Matti Hietanen.
Kyllä nyt on hyvä remmi koossa :)
 
Viestejä
290
Kylläpä Tiikerit pudotteli "pikku" pommeja...

Tässähän voisi siteerata puhelinoperaattorin vanhaa mainosta "melko kallista, elämä on"... Tosin enhän minä mitään pelaajien palkoista tiedä, mutta luulisin etteivät ole ihan ilmaiseksi liikenteessä.

Onnittelut sopimuksista, kova on porukka, ei voi muuta sanoa.
 
Viestejä
2,543
Hese kirjoitti: Kylläpä Tiikerit pudotteli "pikku" pommeja...

Tässähän voisi siteerata puhelinoperaattorin vanhaa mainosta "melko kallista, elämä on"... Tosin enhän minä mitään pelaajien palkoista tiedä, mutta luulisin etteivät ole ihan ilmaiseksi liikenteessä.

Onnittelut sopimuksista, kova on porukka, ei voi muuta sanoa.
Ei ilmaisia eivät ole, Tiikereiden pelaajabudjetti on kuitenkin hieman pienempi kuin vuosi sitten.
 
Viestejä
2,543
Hese kirjoitti: Kyllähän tuo on pelottavan kova rosteri paperilla ja kentälläkin. Kyllä luulisi katsojia kiinnostavan.
Kaupunkia ei kuitenkaan tunnu kiinnostavan sen vertaa, että nuo ilmastointiputket hallissa nostettaisiin :evil:
 
Viestejä
1,795
On se hyvä että hottis on taas pystyssä ja päästään porukalla haukkumaan jotain. Vaikka nyt Kokkolan kaupunkia
 
Viestejä
113
waltsu kirjoitti: On se hyvä että hottis on taas pystyssä ja päästään porukalla haukkumaan jotain. Vaikka nyt Kokkolan kaupunkia
Että onkin väärään kaupunkiin eksyny hyvä joukkue. Rovaniemi, Oulu, Tampere, Vantaa, Raisio, Loimaa, Pielavesi, Kuopio, Joensuu, Sastamala ja Kalajoki olis nostanu putket jo pyytämättä. Vaan ei Kokkola.
 
Viestejä
10,895
Kovan tuntuisia pelimiehiä Tiikereillä tulevallakin kaudella. Hietasen Matin paluu ainakin minulle pienoinen ylläri. Kaveri toki kovan luokan pelimies ja voi pelata niin yypeenä kuin hakkurinakin. Hyvärisen Pasinkin paluu pikkuinen uutispommi. Pasihan on tontillaan kovan luokan luu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös