Verkkovirhe

TIIKERIT 2013 - 2014

Viestejä
141
Olen edelleen sitä mieltä, että 204 -senttistä passaria ei Suomen maajoukkueen kannattaisi hukata. Esko ei enää ehkä montaa vuotta ole maajoukkueen käytettävissä.
Toki kaikki on kiinni motivaatiosta.
 
Viestejä
844
Tiikereiden Facesta lainattu:
Kolmas minun alaisuudessani ollut nuori pelaaja Tiikereihin.
Sippola, Siirilä ja Ropponen.
Nuorissa on tulevaisuus!

Onko Sippolan Janikin Tiikereiden miehiä tulevalla kaudella vai mistä tuossa lienee kyse
 
Viestejä
777
haloo kirjoitti: Olen edelleen sitä mieltä, että 204 -senttistä passaria ei Suomen maajoukkueen kannattaisi hukata. Esko ei enää ehkä montaa vuotta ole maajoukkueen käytettävissä.
Toki kaikki on kiinni motivaatiosta.
Pituudella ei oo mitää väliä jos ei yksinkertasesti vaan passipeli onnistu
 
Viestejä
777
Ana kirjoitti: Sanokaa mun sanoneen niin Simo-Pekka Olli tulee olehen kovempi mitä E. Goas kuhan pysyy ehjänä. Se kaveri on loistopassari. Katoin jo viime kaudella kun Loimu kävi täälä Kokkolasa että homma käy kaverilla laatuun... 6paikan hyökkäystä oon pohtinu että kuka sen hoitaa kun Sivula on maailmalla mutta kait se Sauss siitäki osaa lyöjä.. Joo osaa se :) Kyllä se siitä.
[/quote]
Olit dimastakin samaa mieltä, kuinka kova kaveri jnejne.. jatkaako? Eipätaida..
 
Viestejä
10,895
haloo kirjoitti: Olen edelleen sitä mieltä, että 204 -senttistä passaria ei Suomen maajoukkueen kannattaisi hukata. Esko ei enää ehkä montaa vuotta ole maajoukkueen käytettävissä.
Toki kaikki on kiinni motivaatiosta.

Itselläni oli aikanaan kova usko Simo-Pekka Olliin. Taisi vain loukkaantumiset viedä kaverin ja hänen mahdollisuudet murtautua kunnolla ammattilaiskehiin ja maajoukkueen ykköspassariksi. Näin käy valitettavasti välillä huippu-urheilussa. Simppa yritti vielä kerran kunnolla, mutta kun ei niin ei.
 

Ana

Jatkaako Dima? Joukkueesa on jo 2 hakkuria. Ei varmasti jatka. Ja Dima pelas hyviä pätkiä niisä harvoisa peleisä mitä pääs pelaahan. Ja Simpan kausi meni persiilleen kun ei paikat kestäny. Toivotaan että äijät pysyy ehjinä tulevalla kauella. Ja tuohon Sippolan Jani hommaan. Ei mestaruusliigan sivuilla ainakaan sopimusta oo minkään seuran kans mutta onhan kaveri Tiikereisä pelannu aiemmin...
 
Viestejä
2,543
Kyllä minä ainakin toivon, että Simo-Pekka saa vielä itsensä kuntoon ja löytää seuran, jossa voi pelata tulevalla kaudella. Todella miellyttävä pelaaja, joka pyrki kaikin tavoin auttamaan Tiikereitä vaikka ei pelaamaan pysytynyt loukkantumisten takia tai ei muuten mahtunut kokoonpanoon.
 
taustaduunari kirjoitti: Tiikereiden Facesta lainattu:
Kolmas minun alaisuudessani ollut nuori pelaaja Tiikereihin.
Sippola, Siirilä ja Ropponen.
Nuorissa on tulevaisuus!

Onko Sippolan Janikin Tiikereiden miehiä tulevalla kaudella vai mistä tuossa lienee kyse
Voisiko tuon tulkita siten, että Ropponen on kolmas. Ensimmäinen oli Sippola 1-sarjakaudella 2009-2010, toinen Siirilä ja nyt Ropponen kolmas.
 

Ana

Näin näkisin asian. Ja henk kohtasesti toivoisin että Vuorisen Kappe jatkais Tiikereisä. No sen aika näytää kuka on ns. 2passari. Tuskin Jylhän Lasse vielä..
 
Viestejä
23
Tällä hetkellä Tiikerit kaipaa liberoa ja kahta yleispelaajaa. Ketähän näille tonteille olisi tulossa?
Sitten olisi seuran mainostama 12 pelaajan nippu kasassa.
 
Viestejä
26
taikeri kirjoitti: Tällä hetkellä Tiikerit kaipaa liberoa ja kahta yleispelaajaa. Ketähän näille tonteille olisi tulossa?
Sitten olisi seuran mainostama 12 pelaajan nippu kasassa.
Suomalaisia jonkunkaanlaisia näyttöjä antaneita yleispelaajia on vapaana ainoastaan Siltala, joka jatkanee hyvän kauden päätteeksi ulkomailla (toki case Lelu osoittaa että Tiikereistä irtoaa isompaa rahaa kuin Euroopasta lukuun ottamatta muutamaa maata). Helpointa taitaa olla ottaa kaksi ulkomaalaista vielä lisää jolloin kolmesta ulkomaalaisesta yleispelaajasta kaksi pelaa ja yksi on penkillä joten sääntöjen puitteessa mennään.

Ainoa vaihtoehto liberoksi lienee Hyvärinen.
 
Viestejä
23
Siltala tehnyt sopimuksen venäjälle!

http://www.ts.fi/urheilu/645615/Lentopallomaajoukkueen+kapteeni+suuntaa+Venajalle

Alkaa kääntyä ulkomaihin Tiikereiden yp vaihtoehdot..
 
Viestejä
777
Ana kirjoitti: Jatkaako Dima? Joukkueesa on jo 2 hakkuria. Ei varmasti jatka. Ja Dima pelas hyviä pätkiä niisä harvoisa peleisä mitä pääs pelaahan. Ja Simpan kausi meni persiilleen kun ei paikat kestäny. Toivotaan että äijät pysyy ehjinä tulevalla kauella. Ja tuohon Sippolan Jani hommaan. Ei mestaruusliigan sivuilla ainakaan sopimusta oo minkään seuran kans mutta onhan kaveri Tiikereisä pelannu aiemmin...
niimpä niin. ei jatka koska ei näköjään olty tyytyväisiä
 
Viestejä
290
taikeri kirjoitti: Siltala tehnyt sopimuksen venäjälle!

http://www.ts.fi/urheilu/645615/Lentopallomaajoukkueen+kapteeni+suuntaa+Venajalle

Alkaa kääntyä ulkomaihin Tiikereiden yp vaihtoehdot..
Enpä itse pitänyt missään vaiheessa realistisena vaihtoehtona että Silli olisi pelannut Tiikereissä tai ylipäätään Suomessa. Kyllä Silli ulkomailla pelaa kun parhaat vuodet on menossa, luulisi vielä 2-3 vuotta ulkomailla menevän, mutta kuka näistä nyt tietää kuin mies itse.
 
Viestejä
5,721
Jännä nähä mistä saadaan libero Tiikereille. Hyvärinen ois ainut Suomesta, joka vois vähän ees paikata Kermisen jättämää aukkoa. Toinen yleispelaaja sitten pitää kaivaa ulkomailta ja yks kotimainen siihen jostain vielä. Siinä ois sitten joukkue aikalailla kasassa ellei vielä yhtä passaria haluta. Mukavaa nähdä nuoria pelaajia kokoonpanossa ja innolla oottelen millä tasolla Jylhän veljekset ja Ropponen pelaavat!
 
Viestejä
5,721
taikeri kirjoitti: Eiköhän libero ole Hyvärinen/Mutka. Voi tulla vaikka 2 yp vielä ulkomailta. yksi on vaan vaihdossa aina
No Hyvärinen ois kova sana kyllä, jos vielä kiinnostaa pelata tosissaan. Mutka toki on nuori ja kehittyvä kaveri, joten miksei hänkin oisi hyvä, jos Hyvärinen ei tule. Mielummin näkisin kyllä jonkun Suomalaisen ypn, kuin että ois kolmas ulkomaalainen, mutta tosin rajallinen määrä noita lentopallonpelaajiakin on kyllä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös