- Viestejä
- 89
Katselin kateellisena viikonloppuna Susijengin EM-kisoihin valmistavaa maaottelua Belgiaa vastaan. Harjoitusmaaottelusta oli rakennettu hieno tapahtuma ja yleisöä oli yli 4000. Tapahtuman markkinointia tietenkin edesauttoi Markkasen esiintyminen kotikaupungissaan.
En voinut olla vertaamatta tapahtumaa lentopallomaajoukkueiden vastaaviin maaottelutapahtumiin, joiden markkinointi on ollut kaukana Susijengin vastaavasta. Kaiken kaikkiaan lajin markkinointi jää tällä hetkellä hiumasti jälkeen koripallosta, josta meillä olisi paljon opittavaa.
Uutisten mukaan liiton taloudellinen tilanne ollaan saatu hiukan paremmaksi säästämällä. Säästämällä ei kuitenkaan koskaan rakenneta mitään uutta, vaan kuihdutetaan olemassa olevaa. Lentopalloväen pitää päättää, halutaankaan säästämällä supistaa toimintaa, vai etsiä keinot kasvattaa toimintaa. En tarkoita velaksi elämistä, vaan töitä sen eteen, että lajiin saadaan lisää rahaa. Tässä markkinointi (mm. maaotteluiden) on keskeisessä asemassa.
En voinut olla vertaamatta tapahtumaa lentopallomaajoukkueiden vastaaviin maaottelutapahtumiin, joiden markkinointi on ollut kaukana Susijengin vastaavasta. Kaiken kaikkiaan lajin markkinointi jää tällä hetkellä hiumasti jälkeen koripallosta, josta meillä olisi paljon opittavaa.
Uutisten mukaan liiton taloudellinen tilanne ollaan saatu hiukan paremmaksi säästämällä. Säästämällä ei kuitenkaan koskaan rakenneta mitään uutta, vaan kuihdutetaan olemassa olevaa. Lentopalloväen pitää päättää, halutaankaan säästämällä supistaa toimintaa, vai etsiä keinot kasvattaa toimintaa. En tarkoita velaksi elämistä, vaan töitä sen eteen, että lajiin saadaan lisää rahaa. Tässä markkinointi (mm. maaotteluiden) on keskeisessä asemassa.