Verkkovirhe

SAVO VOLLEY

Viestejä
2,971
Ei ole tämä Mutka, josta puhe niin Hurrikaanissa ikinä pelannutkaan.. 😂

Ju'u kyllä tämä Mutka joka Samossa pelasi taisi tulla Iskusta Sampoon.
Toivottavasti tämä Mutka tulee Savo-volleynkin miehistöön.
Hurrikaaneissa pelannut Mutka taitaa olla Sammossa liberona pelanneen veli.
 
Viestejä
10,871
Hienoja uutisia Savon suunnalta. Kyllä täällä niin Vantaalla jo odotetaan Savo Volleyta vieraaksi. Täytyy varmaan laajentaa Lumo-hallia, että saadaan kaikki katsojat sopimaan.
 
Viestejä
1,314
Uutisartikkeleiden mukaan kokonaisbudjetti 750000 (tavoite ainakin) ja Silli hommattiin vielä ylimääräisellä rahoituksella.
Meinaakohan tämä, että vielä on tulossa jotain todella kovia vahvistuksia.
Liberoa vaillehan nykyisistä pelaajista saisi avauskentällisen, joka on vähintään yhtä hyvä kuin viime kauden Sampo.
Taitaa muillakin paikkakunnilla olla odotus Savo Volleyn vierailusta kova. Rosterissa on ukkoja, jotka tuovat "normaaleja" pelaajia enemmän katsojia lehtereille. Kävi lopulta miten kävi, niin tähän mennessä SaVo on ollut oikein mukava piristysruiske liigaan.
 
Viestejä
5,650
Olipa taas video. :D No, nyt näyttää entistäkin paremmalta joukkue! Vielä kaipaa toki sen liberon, yhden yleispelaajan ja kolmannen keskitorjujan ainakin.
 
Viestejä
2,971
Olipa taas video. :D No, nyt näyttää entistäkin paremmalta joukkue! Vielä kaipaa toki sen liberon, yhden yleispelaajan ja kolmannen keskitorjujan ainakin.

No video ei ole tässä pääasia, Sillin soppari oli todella hyvä juttu.
Nyt näyttää vähän siltä että Raadik menee eteläeurooppaan, toivottavasti olen väärässä.
Mutkaa odottelen malttamattomana joukkueeseen.
Jospa se Raadik kuitenkin tulisi ja on vähän kutinaa että kolmas keskari on jo valittu, nuori ja kehityskelpoinen.
 
Viestejä
1,766
Hienoja uutisia Savon suunnalta. Kyllä täällä niin Vantaalla jo odotetaan Savo Volleyta vieraaksi. Täytyy varmaan laajentaa Lumo-hallia, että saadaan kaikki katsojat sopimaan.

Kyllä oot oikeessa Einomies. Lauteet Lumossa(kin) tiukilla! - Mutta hieno oli Sillin soppariuutinen! Ei voisi parempaa tänä perjantaina tapahtua. Mies pistää tulisielullaan luun kurkkuun monelle vastapuolen torjujalle (jos torjumaan ehtivät). Toivotaan Sillille hyviä verkottomia lyöntejä.!!!

Lisää, kun makuun on päästy. Allu Mutka mukaan vielä, ainaskii. Kaikki plussaa nyt mitä kohtuuden ja urheilullisuuden ja taitojen rajoissa tulee. Lykkyä Volley-pesään!
 
Viestejä
10,871
Savo Volleyn tiedotusta pitää kehua. Fedorin ja Severin välinen keskustelu on ollut tämän alkavan paras video. Oli hymy katsojalla herkässä, kun nuoret lahjakkuudet vielä näyttelivätkin hyvin. Lelusta ja Sillistä jätkät heittivät hyvää läppää. Hyvin käsikirjoitettu ja sujuvasti toteutettu. Ainakaan tiedottamisen taitojen puutteesta ei seuraa voi moittia.
 
Viestejä
2,971
Savo Volleyn tiedotusta pitää kehua. Fedorin ja Severin välinen keskustelu on ollut tämän alkavan paras video. Oli hymy katsojalla herkässä, kun nuoret lahjakkuudet vielä näyttelivätkin hyvin. Lelusta ja Sillistä jätkät heittivät hyvää läppää. Hyvin käsikirjoitettu ja sujuvasti toteutettu. Ainakaan tiedottamisen taitojen puutteesta ei seuraa voi moittia.

Einomies puhuu asiaa ja hyvinhän Määttänenkin otettiin vastaan tänne videollakin.
Savo-Volleyn uutta tiedottamista on arvosteltu lapselliseksikin mutta minun mielestä jotain uuttatarvitaan tälläkin rintamalla ja tästä on hyvä muiden seurojen parantaa.
Vielä seuroilta puuttuu muutamia jopa avainpelaajien miniä,toivottavasti saadaan niitä pian että päästään arvioimaan tosissaan voimasuhteita,
tasaista näyttääisi muutamien seurojen tilanne tällä hetkellä.
 
Viestejä
3,496
No perjantaina taas tulee Savolta sopimusta julki, kuvahan tuli jo instaan mutta pelaajan naama oli peitetty.. Vahva epäilys että Raadik..
 
Viestejä
2,971
No perjantaina taas tulee Savolta sopimusta julki, kuvahan tuli jo instaan mutta pelaajan naama oli peitetty.. Vahva epäilys että Raadik..

Olisi tosi hienoa jos viimeinen hihamies olisi Raadik.
Vielä Mutkalle soppari niin tuolla joukkueella passaa lähteä Liigaan.
 
Viestejä
1,766
Tänään Tervon Lohimaassa urheilutapahtuma ja varmaankin leikkimielinen kisa. Mutta asiaakin on: Kuka lienee Savo Volleyn julkaisu? Itse luulisin, että Mutkan Allu. Allu on muutenkin paikalla. - Kyllä olisi mukava tuohon suht lähelle mennä itse tapahtumaan, mutten taida nyt ehtiä. - Nauttikoot kaikki beachistä yms.!
 
Viestejä
2,971
Tänään Tervon Lohimaassa urheilutapahtuma ja varmaankin leikkimielinen kisa. Mutta asiaakin on: Kuka lienee Savo Volleyn julkaisu? Itse luulisin, että Mutkan Allu. Allu on muutenkin paikalla. - Kyllä olisi mukava tuohon suht lähelle mennä itse tapahtumaan, mutten taida nyt ehtiä. - Nauttikoot kaikki beachistä yms.!

Olen ollut koko päivän täällä Tervon Lohimaassa ei tämä ole varsinaisesti mikään urheilutapahtuma vaan Tervon kunnan järjestämä asunto informaatio juttu tänne Lohimaan alueelle.
Toki Savo-Volleyllä on pöytä täällä josta myydään mm Savo-Volleyn lippiksiä ja paitoja.
Illemmalla julkaistaan yksi uusi sopimuskin tiedän kyllä kenen mutta jääköön vielä kertomatta..hyvä mies
kumminkin kyseessä.
Väkeä täällä kohtalaiaesti ja monta Savo-Volleyn jo julkaistua pelaajaa pyörii täällä.
 
Viestejä
2,971
Raadikki on arvaukseni..
Savolaenen oikeilla jäljillä tosin aika usea sen jo tiesi.
Raadik on viimeinen hihamies Savo-Volleyssä.
Toista nimeä ei ole julkaistu ainakaan vielä ainoastaan Savo-Volleyn uusi maskotti velemu nimeltään.
Ei ole ainakaan vielä näyttänyt kuka maskin takana on.
 
Viestejä
1,766
Savolaenen oikeilla jäljillä tosin aika usea sen jo tiesi.
Raadik on viimeinen hihamies Savo-Volleyssä.
Toista nimeä ei ole julkaistu ainakaan vielä ainoastaan Savo-Volleyn uusi maskotti velemu nimeltään.
Ei ole ainakaan vielä näyttänyt kuka maskin takana on.

PLH-setä on Raadikista hyvin, hyvin iloinen. Olen varmasti seuraavastakin sopimuksesta, kenelle se sitten tuleekin!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös