Verkkovirhe

Savo Volley 2022-2023

Viestejä
1,132
Miten se taas oli niin huonoa.
No 3-1 voitto kuitenkin.
Loukkaantuneet pelaajatko jotka alkukauden olleet loukkaantuneita pitäis jo nyt olla huippukunnossa.
Tietenkään joukkueen peli ei ole vielä huippua mutta kunhan saavat pelejä alleen eiköhän pelikin siitä parane.
En usko että loukkaantumiset on ainoa syy vaan luulen että jo katsoo vaikka Raadikkia niin kesällä on jäänyt jotain tekemättä. Varmasti Savo parantaa kauden mittaan mutta passarit ja hakkurit ei tule riittämään finaalipaikkaan.
 
Viestejä
3,025
En usko että loukkaantumiset on ainoa syy vaan luulen että jo katsoo vaikka Raadikkia niin kesällä on jäänyt jotain tekemättä. Varmasti Savo parantaa kauden mittaan mutta passarit ja hakkurit ei tule riittämään finaalipaikkaan.
Ihan hyvin voi olla muutta ilmaukset ei tule mitään on ennenaikaisia.
En itsekään usko että kultaa vuollaan mutta eihän sinne kultaotteluun sovi kun 2 joukkuetta muitakin sijoja on olemassa.
Uskon että joulunjälkeen on joukkueessa eri meininki, jos joukkue ei pääse harjoittelemaan olipa syy mikä tahansa ei terveetkään pelaajat kehity katsellaan nyt rauhassa.
 
Viestejä
1,501
En usko että loukkaantumiset on ainoa syy vaan luulen että jo katsoo vaikka Raadikkia niin kesällä on jäänyt jotain tekemättä. Varmasti Savo parantaa kauden mittaan mutta passarit ja hakkurit ei tule riittämään finaalipaikkaan.
On jäänyt varmasti joo..

Toinen asia mitä tänään ihmettelin, Raadik oli siis kapteenina? Onko koko kauden ollut? Eihän siitä pitkä aika ole kun sai lähteä Savosta erikoisissa olosuhteissa?
 
Viestejä
3,559
Jos Savon peli oli ykkössarjatasoa, niin oliko Ducksin sitten kakkossarjatasoa?
Aika lähellä, ehkä kakkosen häntäpään tasolla just ja just. Siipirikkoinen Savo ei antanu ekaa erää lukuunottamatta ankkojen häiritä valmistautumista europeliin.. 😉
On jäänyt varmasti joo..

Toinen asia mitä tänään ihmettelin, Raadik oli siis kapteenina? Onko koko kauden ollut? Eihän siitä pitkä aika ole kun sai lähteä Savosta erikoisissa olosuhteissa?
On ollut koko kauden. Eipä siinä mitään erikoista ollu, Raadik arvosteli silloista valmentajaa niin sai lähdöt, asia sovittu seuran kanssa jo ajat sitten. Eikai Andrus olisi viime kaudellakaan pelannu jos isommasta asiasta ois ollu kyse.
 
Viestejä
1,766
Kyllä nuo eiliset miesten ottelut menivät juuri ainakin minun veikkausten mukaan. Harmi, kun en pariakymppiä laittanut ropoja likoon.

No, Savon olin mielessäni veikannut vievän Vantaalla 0-3.
 
Viestejä
544
Kyllä nuo eiliset miesten ottelut menivät juuri ainakin minun veikkausten mukaan. Harmi, kun en pariakymppiä laittanut ropoja likoon.

No, Savon olin mielessäni veikannut vievän Vantaalla 0-3.
juuh... yllättävän vaikeeta oli Savolle peli Lumossa. Olivat neljännessäkin jo parhaimmillaan neeljän pisteen takamatkalla ja likellä ettei menty viidenteen erään. Kielii kaiketi heidän ongelmistaan kun nykyDucksia ei lyöneet parkettiin täystyrmäyksellä. Lyllä Savonkin pitää iso loikka tehdä jos mitalia mielii, mutta kevääseen on tietty aikaa ja mitä vaan voi vielä sattua. Mestaruutta ei tule tänäkään keväänä saavuttamaan ja mitalikin siis melko tiukassa
 
Viestejä
3,025
juuh... yllättävän vaikeeta oli Savolle peli Lumossa. Olivat neljännessäkin jo parhaimmillaan neeljän pisteen takamatkalla ja likellä ettei menty viidenteen erään. Kielii kaiketi heidän ongelmistaan kun nykyDucksia ei lyöneet parkettiin täystyrmäyksellä. Lyllä Savonkin pitää iso loikka tehdä jos mitalia mielii, mutta kevääseen on tietty aikaa ja mitä vaan voi vielä sattua. Mestaruutta ei tule tänäkään keväänä saavuttamaan ja mitalikin siis melko tiukassa
Ponssori on oikeassa jotenkin ulkolainen hakkuri ei minunmielestä riitä hakkuriksi pehmeä käsi.
Lingvits jos saisi pelata 1:kös hakkurina jälki olisi parempaa. Micelau ja Raadik parantaa kyllä ja keskarit ja Libero Savolla hyvät.
Katsotaan kyllä Savo vielä tulee.
 
Viestejä
544
ja oli muuten mukavaa istuskella pitkästä aikaa katsomossa yhdessä ja kommentoida peliä. Olet aina enemmän kuin tervetullut vieraakseni
 
Viestejä
3,025
ja oli muuten mukavaa istuskella pitkästä aikaa katsomossa yhdessä ja kommentoida peliä. Olet aina enemmän kuin tervetullut vieraakseni

No niin oli vaikka ei Hyvää peliä tälläkertaa nähtykään.
Savo ainoan kerran Lumossa tälläkaudella mutta joulunjälkeen katselen tammi-helmikuun vaihteeseen jonkun hyvän pelin Vantaalla on aina kiva käydä.
-
 
Viestejä
3,445
Tuleeko (vai olisiko jopa sama?!) KV-pelit liian aikasin SaVo:lle, vaikka onhan ne tietty jo kesästä saakka ?
 
Viestejä
1,766
Belgradissa 1. erä näyttää menneen kotijoukkueelle. Mutta voivat punaisetkin tähdet putoilla...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös