Verkkovirhe

Savo Volley 2022-2023

Viestejä
3,037
Savo Volleylla 3 peliä edessä, joissa kaikissa mahdollisuus palauttaa asenne ja itseluottamus tasolle, jonka avulla savolainen väki on aikanaan vääntänyt kivisiltä pelloilta elatuksen ja varauden.

Hurmos tulee keskiviikkona vieraaksi. Räsäsen ja Häyrisen tähdittämä ryhmä ei ole aivan vailla mahdollisuuksia, vaikka toki suosikkina Savo Volley lähtee otteluun.

Vantaalla on lauantaina vastassa kuumemittariin perehtynyt Ducks. Toivottavasti ankat ovat toipuneet pelikuntoon, ettei pisteisiin Korsosta tottunut savolainen tähtisikermä nujerra armottomasti ankkoja kolmessa erässä.

Suomalainen lentopalloväki jännittää, kuka ykkössarjalainen joukkue saa Suomen Cupin 2. kierroksella vieraaksi Savo Volleyn. Viimeksi Cupin kannu matkasi juhlahumun keskelle niin Saanaan kuin maakunnallisiin kinkereihin. Cup-kannu halutaan varmasti edelleen säilyttää ahtaaksi muodostuneessa vitriinissä.
Einomies tietää yhtähyvin kun minäkin että niin sanottuja helppoja otteluita ei olekkaan.
Olin vajaa viikko sitten katsomassa Hurmos-ankat peliä ja Hurmos oli siinä aika ylivoimainen.
Hurmos ei ole helppo kenellekään siellä on entisiä kovia Savo Volleynkin pelaajia Eetu ja Mikko.
Mika vähän jututinkin siellä antaa takuulla täyden vastuksen Savon vielä vähän rammalle joukkueelle.
Duksc kotonaan ei ole helppo pala jos Valepa ei väsytä sitä ensin kunnolla 5 eräisellä.
No onneksi Savo ehkä saa ainakin passarin saikulta peliin Ilja saa apuja passaripeliin.
Vajaa viikko niin tulen korsoon ihan voitto mielellä, hyvä ystävä ankoista on luvannut minulle ilmaisen pelin ja kahvitkin kahviosta sekä hyvän katselupaikan ankkojen fanien keskelle, siitä olen Savoa kannustanut monta vuotta itseasiassa jo Sampoakin eikä mitään kinaa riidasta puhumattakaan ei ole ollut.
 
Viestejä
1,135
Einomies tietää yhtähyvin kun minäkin että niin sanottuja helppoja otteluita ei olekkaan.
Olin vajaa viikko sitten katsomassa Hurmos-ankat peliä ja Hurmos oli siinä aika ylivoimainen.
Hurmos ei ole helppo kenellekään siellä on entisiä kovia Savo Volleynkin pelaajia Eetu ja Mikko.
Mika vähän jututinkin siellä antaa takuulla täyden vastuksen Savon vielä vähän rammalle joukkueelle.
Duksc kotonaan ei ole helppo pala jos Valepa ei väsytä sitä ensin kunnolla 5 eräisellä.
No onneksi Savo ehkä saa ainakin passarin saikulta peliin Ilja saa apuja passaripeliin.
Vajaa viikko niin tulen korsoon ihan voitto mielellä, hyvä ystävä ankoista on luvannut minulle ilmaisen pelin ja kahvitkin kahviosta sekä hyvän katselupaikan ankkojen fanien keskelle, siitä olen Savoa kannustanut monta vuotta itseasiassa jo Sampoakin eikä mitään kinaa riidasta puhumattakaan ei ole ollut.
No itseasiassa Hurmos oli aika helppo pureskeltava Hurrikaanille Loimaalla. Odotin kyllä paljon kovempaa vastusta heistä.
 
Viestejä
3,037
No itseasiassa Hurmos oli aika helppo pureskeltava Hurrikaanille Loimaalla. Odotin kyllä paljon kovempaa vastusta heistä.
Niin se osoittaa että helppoja otteluita ei ole eilen Hurrikaanit hävisi Perpolle.
No Hurrikaaneilta saikulla yksi hyvä pelaaja se varmasti vaikuttaa peliin.
 
Viestejä
219
Rajua on leikki SaVossa. Hurmos vie kuin litran mittaa. Paperilla savolaisten seitsikon pitäisi edelleen kyllä olla varsin kilpailukykyinen mutta kovin on hengetöntä tekemistä ollut koko kauden
 
Viestejä
3,037
Ei tu mitää...
Olin paikanpäällä katsomassa pelin kyllä siitä nyt jotain tuli Savo oli ihan vähällä voittaa koko pelin ilman Eetu tosi hyvää pisteputkeaan olisi voinut käydä toisinkin.
2 ekaerää meni näiltä saikulla olleilta pojilta opetellessa kolmas ja neljäs erä tuli jo kotiin viideskin oli tulossa mutta Eetu vei syötöllä erän.
Minusta Savon pelissä oli jo paljon hyvääkin Hurmos ole mikään helppo vastus kenellekään, oli kiva nähdä Savo eka kertaa tälläkaudella koko miehistöllään kentällä.
Luulempa että kun joukkue saa pelejä ja harkkoja peli paranee vielä paljon.
 
Viestejä
1,505
Savon peli näyttää ajoittain 1-sarjatason tasoiselta peliltä. Mitä on mennyt kesällä pieleen? Enää ei voida mennä loukkaantumisten taakse...
 
Viestejä
1,766
Savon peli näyttää ajoittain 1-sarjatason tasoiselta peliltä. Mitä on mennyt kesällä pieleen? Enää ei voida mennä loukkaantumisten taakse...
Olipahan nuo Vantaan / Korson rajatuomareitten kotiinpäinvedot aikamoisia.
Ainakin tuossa neloserässä. Muutenkin.
Sisällä tai tai rajalla ei ole yhtä kuin ulkona!
No, se aina kostautuu. Sry.
 
Viestejä
1,505
Olipahan nuo Vantaan / Korson rajatuomareitten kotiinpäinvedot aikamoisia.
Ainakin tuossa neloserässä. Muutenkin.
Sisällä tai tai rajalla ei ole yhtä kuin ulkona!
No, se aina kostautuu. Sry.
Näytti moni pallo kyllä sisällä olevalta mitä liputettiin ulos. Mutta varmaan saattoi silti olla ulkona jos kuva vähän hämäs.. Paha sanoa.
 
Viestejä
3,037
Savon peli näyttää ajoittain 1-sarjatason tasoiselta peliltä. Mitä on mennyt kesällä pieleen? Enää ei voida mennä loukkaantumisten taakse...
Miten se taas oli niin huonoa.
No 3-1 voitto kuitenkin.
Loukkaantuneet pelaajatko jotka alkukauden olleet loukkaantuneita pitäis jo nyt olla huippukunnossa.
Tietenkään joukkueen peli ei ole vielä huippua mutta kunhan saavat pelejä alleen eiköhän pelikin siitä parane.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös