Verkkovirhe

Savo Volley 2021-2022

Viestejä
1,099
Mielummin kattoisin nuoremman Ivanovin touhuamassa hakkurin tontilla!
Jos ja kun nuoremmassa Ivanovissa on potentiaalia passariksi niin kannattaa keskittyä siihen. Meillä on kyllä enemmän kuin kova tarve passareille. Ja jos kansainväliset kovat liigat näiden lahjakkaiden kavereiden mielessä niin sama mitä katsojat mieluummin täällä suomessa katselee.
 
Viestejä
3,834
Spankovia läheltä Raisiossa seuranneena tiedän että hyvä pojankloppi on kasvamassa! Muutama tanssitunti ja pojalla jalka liikkuu! Tsemppiä Savon maalle

Oli Valepaa vastaan muutama vuosi sitten tämä Zpankovi pelaamassa ykköstä Sylväällä, pelas muistaakseni keskellä, tutossa. Vastapuolella Karjarinta, Nikula, Ruohola, Lehtimäki ym. Hyvin tämä isänsä valmentama poika pelas jo silloin, 15 v.
Odoteltiin jo silloin että mikä liigaporukka nappaa tämän lahjakkuuden.
 
Viestejä
3,025
Jos ja kun nuoremmassa Ivanovissa on potentiaalia passariksi niin kannattaa keskittyä siihen. Meillä on kyllä enemmän kuin kova tarve passareille. Ja jos kansainväliset kovat liigat näiden lahjakkaiden kavereiden mielessä niin sama mitä katsojat mieluummin täällä suomessa katselee.

Eiköhän Iljasta kelpo passarikin kehity ja pituuttakin sen verran kun näillä sivuilla on passarilta vaadittu.
Sawolaenen tietää varmasti koska Savo uusia pelaajia julkaisee.
 
Viestejä
3,025
Ikävä tuottaa pettymys, en ole torilla kerenny käymään muutakuin läpikulkien.. Pitääpä huomenna pitää korvat auki kun on enempi aikaa mualiman navalla olla. ;)

Kiitoksia jo etukäteen Sawolaeselle torireisusta, minäkin täällä Nilakanrannalla olen ollut enkä päässyt täälläkään torilla käymään siellä aina jotain kuulisi, mutta Kuopion torilla varmaan enemmän.
 
Viestejä
3,559
Torillahhan sitä jottaen juttua tuas sattu korviin, eiköhä ens viikolla jottaen uutista oo Savonkin tuutista tulossa.. 👂🏻
 
Viestejä
3,025
Torillahhan sitä jottaen juttua tuas sattu korviin, eiköhä ens viikolla jottaen uutista oo Savonkin tuutista tulossa.. 👂🏻

Jokohan sieltä toinen hakkuri julkaistaan ei taida kotimaisia pilvinpimein olla vapaana.
Se Savolaisen tapaamassa yleispelaajakin olisi kiva jos tulisi, keskimiehiäkin pitäisi jo julkaista yhtä on vähän täälläpäin mietiskely.
No jäädään odottelemaan.
 
Viestejä
1,301
Jokohan sieltä toinen hakkuri julkaistaan ei taida kotimaisia pilvinpimein olla vapaana.
Se Savolaisen tapaamassa yleispelaajakin olisi kiva jos tulisi, keskimiehiäkin pitäisi jo julkaista yhtä on vähän täälläpäin mietiskely.
No jäädään odottelemaan.
Onko Savo antamassa kenkää Saarenmaalle? Ainakin seuran sivuilla on mukana ensi kauden rosterissa hakkurina.
 
Viestejä
3,025
Onko Savo antamassa kenkää Saarenmaalle? Ainakin seuran sivuilla on mukana ensi kauden rosterissa hakkurina.
Minulla on sellainen tieto että itse haluaa lopettaa ei vissiin saanut terveyttään kuntoon.
Tämä on toritietoa minulla, Sawolaisella saataa olla ihan täsmätietoa tästä tuskin tämä mikään salaisuus on.
 
Viestejä
3,559
Minulla on sellainen tieto että itse haluaa lopettaa ei vissiin saanut terveyttään kuntoon.
Tämä on toritietoa minulla, Sawolaisella saataa olla ihan täsmätietoa tästä tuskin tämä mikään salaisuus on.
Eikös aikaisempien lehtitietojen mukaan sopimus ole purettu pahan loukkaantumisen vuoksi? Ei ole täsmä tietoa.
 
Viestejä
3,559
Pe klo 18 youtubessa Savon uuden pelaajan sopimuksen julkaisu. Torilla oli tänään niin iso kokoinen kaveri nauttimassa kesäpäivästä että piti ihan käydä kysäsemässä että milläs asioilla täällä liikut, vastas ettei ainakaan lomareissulla kun muuttokuorman kera tuli kaupunkiin.. 🤔
 
Viestejä
3,025
Pe klo 18 youtubessa Savon uuden pelaajan sopimuksen julkaisu. Torilla oli tänään niin iso kokoinen kaveri nauttimassa kesäpäivästä että piti ihan käydä kysäsemässä että milläs asioilla täällä liikut, vastas ettei ainakaan lomareissulla kun muuttokuorman kera tuli kaupunkiin.. 🤔

Iso mies..viittaa joko sentteriin tai hakkuriin, eli jompikumpi ilmeisesti julkaistaan, joko viimekauden joukkueesta tai sitten ihkauusi.
 
Viestejä
3,559
Iso mies..viittaa joko sentteriin tai hakkuriin, eli jompikumpi ilmeisesti julkaistaan, joko viimekauden joukkueesta tai sitten ihkauusi.
Sen verran yllätävä törmäys että kysyin oletko tehny sopparin ihan, vai joko kengät naulaan muutto vaikkei aika minusta olis niin sanoi että pe Savo julkaiseen uuden pelaajan ja iski silmää. Pelipaikka ja nimi jääköön julkaisemista odottamaan, sanoisinko että hyvää kannattaa odottaa! 😉
 
Viestejä
3,025
Huomenna Savo julkaisee sen uuden pelaajan, pikku aavistus on Sawolaisen jutusta kuka se voi olla, ihan "tuttu".
 
Viestejä
3,025
Sehän oli vanha tuttu, jo Sammon aikaan tutustuttu.
Todella hyvällä mallilla on Savon yleispelaajat, siihen hakkuri ja sentterit niin hyvä tulee, Essolla puhelivat että libero tulee "idästä".
 
Viestejä
1,441
Sehän oli vanha tuttu, jo Sammon aikaan tutustuttu.
Todella hyvällä mallilla on Savon yleispelaajat, siihen hakkuri ja sentterit niin hyvä tulee, Essolla puhelivat että libero tulee "idästä".
Itse en ole vielä vaikuttunut.
On hankala nähdä Savoa haastamassa mm. Valepaa tänä vuonna, kun joukkueessa on kolme kaveria aivan viimeisillä vuosillaan (Siltala, Ojansivu, Raadik).

Sakari Mäkinen ja Jiri Hänninen vs Siltala ja Raadik

Räsäsestä ei ollut ainakaan vielä viimekaudella kärkijoukkueen vastuunkantajaksi, josko ottaisi kunnon hyppäyksen ensikaudella.

En ole kuulunut aiemmin Siltalan ja Ojansivun arvostelijoihin. Miehet varmasti edelleenkin paikallaan liigatasolla kunhan säilyvät äkillisiltä vammoilta (vaivoilta tuskin), mutta en kaipaisi vaihtoehdoksi seuraavaa yli 35v pelaajaa.

Noh, muistuttakaa joku sitten kauden jälkeen jos Raadik kruunataan liigan yleispelaajiston tähdistöön. Lupaan myöntää erheeni.
 
Viestejä
3,025
Itse en ole vielä vaikuttunut.
On hankala nähdä Savoa haastamassa mm. Valepaa tänä vuonna, kun joukkueessa on kolme kaveria aivan viimeisillä vuosillaan (Siltala, Ojansivu, Raadik).

Sakari Mäkinen ja Jiri Hänninen vs Siltala ja Raadik

Räsäsestä ei ollut ainakaan vielä viimekaudella kärkijoukkueen vastuunkantajaksi, josko ottaisi kunnon hyppäyksen ensikaudella.

En ole kuulunut aiemmin Siltalan ja Ojansivun arvostelijoihin. Miehet varmasti edelleenkin paikallaan liigatasolla kunhan säilyvät äkillisiltä vammoilta (vaivoilta tuskin), mutta en kaipaisi vaihtoehdoksi seuraavaa yli 35v pelaajaa.

Noh, muistuttakaa joku sitten kauden jälkeen jos Raadik kruunataan liigan yleispelaajiston tähdistöön. Lupaan myöntää erheeni.

No minäpä lupaan muistuttaa, eikä Raadik ole vielä 36v pelaaja.
Saattaa olla että aika kultaa muistoja mutta kyllä Raadik on kovalyöntinen ja lyö järkevästi varsinkin nelospaikalta.Kohtalaisen hyvä vastaanottokin.
Eihän tässä ole kilpailu Valepan kanssa kummalla paremmat yp:Eetu kaikki joukkueet rakentaa joukkuettaan taloutensa mukaan, julkaisihan Savo 2 todella nuortakin pelaajaa joten on kokemusta ja nuoruutta ja joukkueiden rakennus kesken.
Luulen kuitenkin että Mikko-Raadik kaksikko on ihan hyvä yleispelaaja kaksikko sarjaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös