Verkkovirhe

Savo Volley 2021-2022

Viestejä
3,855
Muistuttaisin että Fede on vasta kaksikymppinen. Meskollakin oli puutteita tuossa iässä. Kyllä Fedestä voi tulla vielä huippupassari, malttia nyt hiukan.
Voi tullakin.Ei Meskon puutteet mitenkä estä Fedeä kehittymästä , jokainen pelaaja on yksilö. Ei pelaajia kannata vertailla tässä suhteessa keskenään, tilaisuudet pitää hyödyntää kun on sen aika.
 
Viestejä
10,901
Jos valmentajilla tai seurapomoilla ei olisi saatavilla ulkopuolista apua/tukea niin liigaa ei pelattaisi ehkä ollenkaan.

Mitä tuohon Ivanoviin tulee, niin kaverin taidot varmasti kestää vertailun näihin meidän muihin nuoriin passareihin. Miehellä vain on ollut erittäinkin haastava ympäristö kehitykselle huomioiden nämä muutamat seuran suuret nimet. Eli väärä seura. Tekisi hyvää maisemanvaihdos Breilinin tapaan vaikka ulkomaille.

Minusta Fedeä analysoidessa on syytä erottaa pelilliset ja henkiset taidot. Uskoisin, että panostamalla Feden "henkiseen valmennukseen", niin passarina Fede menisi parhaiten eteenpäin.

Nyt kaverilla on energiaa kuin pörräävällä mehiläisellä. Koko paketti hajoaa ja fokus itse peliin katoaa. Lisäksi on saattanut syntyä pieni vinoutuma, että "hei, mä oon aika kova ja taitava tyyppi, kai te huomaatte". Uskon edelleen, että oikeassa seurassa ja olosuhteissa Fede lähtee ihan oikeaan suuntaan tullakseen mahdollisesti vielä jonain päivänä huippupassariksi.
 
Viestejä
3,590
Minusta Fedeä analysoidessa on syytä erottaa pelilliset ja henkiset taidot. Uskoisin, että panostamalla Feden "henkiseen valmennukseen", niin passarina Fede menisi parhaiten eteenpäin.

Nyt kaverilla on energiaa kuin pörräävällä mehiläisellä. Koko paketti hajoaa ja fokus itse peliin katoaa. Lisäksi on saattanut syntyä pieni vinoutuma, että "hei, mä oon aika kova ja taitava tyyppi, kai te huomaatte". Uskon edelleen, että oikeassa seurassa ja olosuhteissa Fede lähtee ihan oikeaan suuntaan tullakseen mahdollisesti vielä jonain päivänä huippupassariksi.
Uskon että JOS jatkaa Savossa niin jonkun verran erilaista on touhu ensi kaudella kun ei enää ”velipoika” Savonsalmi ole seurana, joukossa jne… 😉
 
Viestejä
1,115
Minusta Fedeä analysoidessa on syytä erottaa pelilliset ja henkiset taidot. Uskoisin, että panostamalla Feden "henkiseen valmennukseen", niin passarina Fede menisi parhaiten eteenpäin.

Nyt kaverilla on energiaa kuin pörräävällä mehiläisellä. Koko paketti hajoaa ja fokus itse peliin katoaa. Lisäksi on saattanut syntyä pieni vinoutuma, että "hei, mä oon aika kova ja taitava tyyppi, kai te huomaatte". Uskon edelleen, että oikeassa seurassa ja olosuhteissa Fede lähtee ihan oikeaan suuntaan tullakseen mahdollisesti vielä jonain päivänä huippupassariksi.
Juuri näin.
 
Viestejä
3,061
Täytyy nyt kuitenkin muistaa että Fede on vasta parikymppinen, montako passaria on tämänikäisenä samalla tasolla kun Fede.
Olen sitämieltä että Fedellä oli kovat ulkoiset paineet mitalipeleissä ja nuorena ei niitä osannut vielä käsitellä tarpeeksi hyvin ja lehdistö kehui liian paljon se lisäsi paineita.
Luulen että jos Fede jatkaa Savossa ei kehitys ole jäänyt kehitys jatkuu varmasti, tai jatkoi missä tahansa kehitys jatkuu, kyllä Fedestä huippupassari vielä tulee.
 
Viestejä
1,294
On tolla Kassulla puheet🙄Että Sillin ja Lelun syy kun ei passipeli kulje! Kysyppä Banksiltä mikä tuli leirillä! Ei sie Lelu ja Silli sitä katsastanut! Kesy on kaveri kun painetta laitetaan!
 
Viestejä
1,294
Yhden puolustuksen Fedelle sanon! Lehdistö ja Tuovinen teki siitä tähden☝️Kyllä siinä kallo halkee! Mutta nyt koitettava muualla jos otetaan! Toivon parasta👌
 
Viestejä
3,855
Minusta Fedeä analysoidessa on syytä erottaa pelilliset ja henkiset taidot. Uskoisin, että panostamalla Feden "henkiseen valmennukseen", niin passarina Fede menisi parhaiten eteenpäin.

Nyt kaverilla on energiaa kuin pörräävällä mehiläisellä. Koko paketti hajoaa ja fokus itse peliin katoaa. Lisäksi on saattanut syntyä pieni vinoutuma, että "hei, mä oon aika kova ja taitava tyyppi, kai te huomaatte". Uskon edelleen, että oikeassa seurassa ja olosuhteissa Fede lähtee ihan oikeaan suuntaan tullakseen mahdollisesti vielä jonain päivänä huippupassariksi.
Tämä on kaikki totta. Ja täysin valmennuksen osaamattomuutta.Muistanpa takavuosikymmeniltä miten muuan Kosonen hoiti erään junnutähden kanssa samanlaiset tilanteet 17 vuotiaana. Valmennus on taitolaji missä lopputulos näkyy joukkueen ja pelaajien menestyksessä. Vain ja ainoastaan.
 
Viestejä
1,294
Varmaan näin! Sitten on sellainenkin juttu! Toivoo isät ,äidit ,fanit,palstalaiset telineisiin jää😥Uskon että muutkin seurat sais Feden kohtuuhinnalla sakkiinsa,ei muuta kun kaupoille vaan!!
 
Viestejä
3,061
Fede on saanut viimeaikoina valtavan määrän erilaista "oppia".
Edelleen minä toivon että Fede jäisi Savoon, jos Petteri ei enää halua pelata missään voisi alkaa antamaan Fedelle neuvoja pasdipelissä.
Siinä sivussa voisi tulla Sampoon passsilemaan 1 sarjaan.
Petterillä on niin pitkä ura että on varmaan jäänyt matkanvarrella oppeja joita voisi siirtää Fedelle.
Eikös ankoillekkin tullut vanha huippupassari "neuvoja" antamaan, Petskun tulo varmaan autaa ja helpottaa päävalmentajaa samaa voisi olla Petterilläkin annettavaa Savolle.
No minun mietteitä en edes tiedä haluaako Petteri edes alkaa tähän vai jatkaako vielä passarina jossain.
 
Viestejä
3,855
Meillä ei edes Feden tasoisia nuoria jokaisesta ikäluokasta montaa esille nouse joten toivois että oltais mieluummin tukemassa kuin taklaamassa näitä hienoja urheilijan alkuja.
Täysin samaa mieltä. Nyt jätetty nuori, erittäin lahjakas kaveri vaille sitä tukea mitä kehittymisvaiheessa olis kipeästi kaivattu. Passarin homma vaatii varsinkin nuorilla kehittymisvaiheessa isoa henkistä pääomaa ja myös tukea.
 
Viestejä
3,590
Eikös täällä ole pitempäänkin ollu että jos ei oo meijjän jengissä niin ei siitä oo mihinkään, poislukien ehkä vain Mesko.;)
 
Viestejä
3,061
Meillä ei edes Feden tasoisia nuoria jokaisesta ikäluokasta montaa esille nouse joten toivois että oltais mieluummin tukemassa kuin taklaamassa näitä hienoja urheilijan alkuja.

Tätähän minä yritin omassa kirjoituksessa tuoda esille.
Fede on juuri siinä iässä vielä että tarvitsisi Hyvää tukea.
Jokatapsuksessa veljekset on ikäluokissaan Suomen huippuja.
 
Viestejä
373
Täysin samaa mieltä. Nyt jätetty nuori, erittäin lahjakas kaveri vaille sitä tukea mitä kehittymisvaiheessa olis kipeästi kaivattu. Passarin homma vaatii varsinkin nuorilla kehittymisvaiheessa isoa henkistä pääomaa ja myös tukea.

Perustelepa tämä väite. Millä tapaa lahjakas kaveri on nyt jätetty ilman tukea? En sano, etteikö näin olisi voinut käydä, mutta minusta aika vaikea näin ulkopuolelta sanoa.

Ja miten tässä tapauksessa olisi pitänyt menetellä, jos aletaan jossittelemaan.
 
Viestejä
3,855
Perustelepa tämä väite. Millä tapaa lahjakas kaveri on nyt jätetty ilman tukea? En sano, etteikö näin olisi voinut käydä, mutta minusta aika vaikea näin ulkopuolelta sanoa.

Ja miten tässä tapauksessa olisi pitänyt menetellä, jos aletaan jossittelemaan.
No olen todellakin täysin ulkopuolinen ja varmaan tiedät paremmin miten on menetelty.
Eli katsomosta täällä huudellaan; pelejä on seurailtu ja niistä jotain havaintoja .Kaikki varmaan yrittää parhaansa eikä ole mitään kikkakolmosia olemassa.
Varmaan se isompi kysymys on laitetaanko nuoren pojan harteille liikaa vastuuta, näyttää vähän siltä että poika pyöritti koko Savon rulettia ja muut katsoi vierestä?
 
Viestejä
3,855
Tätähän minä yritin omassa kirjoituksessa tuoda esille.
Fede on juuri siinä iässä vielä että tarvitsisi Hyvää tukea.
Jokatapsuksessa veljekset on ikäluokissaan Suomen huippuja.
Onkohan tämä Savon valitsema linja missä urheilijat tekevät someviihdettä kaikkein toimivin huippu-urheilussa? Kannattaisiko jatkossa pelaajien keskittyä vaan pelaamaan ja hommata näyttelijät erikseen?
Ei tarvitsisi niin paljon jossitella, jälkikäteen.
 
Viestejä
373
Onkohan tämä Savon valitsema linja missä urheilijat tekevät someviihdettä kaikkein toimivin huippu-urheilussa? Kannattaisiko jatkossa pelaajien keskittyä vaan pelaamaan ja hommata näyttelijät erikseen?
Ei tarvitsisi niin paljon jossitella, jälkikäteen.
Paremmin palkatuista lajeista tuosta someviihteestä maksetaan urheilijoille. Jotkut käyttävät tästä nimitystä mainonta . Ja luulen kyllä, että ei tuo juuri kuormita pelaajia.

Fedellä on aikaa kehittyä vaikka kuinka paljon. Ehkä uusi ympäristö saisi ottamaan seuraavan askeleen eteenpäin? Näin on käynyt monen urheilijan kohdalla monessa lajissa. Tsemppiä joka tapauksessa!
 
Viestejä
4,938
Meillä ei edes Feden tasoisia nuoria jokaisesta ikäluokasta montaa esille nouse joten toivois että oltais mieluummin tukemassa kuin taklaamassa näitä hienoja urheilijan alkuja.
Ei ole etenkään passareita joista on tulevaisuuden majua ajatellen suurin huoli ainakin itsellä. Sitä suuremmalla syyllä toivon vaikka se kuinka siellä Savon suunnalla joitakin kannattajia ehkä kirpaisisi niin nyt olisi otollinen hetki nuorukaisen vaihtaa maisemaa. Eikä tämä tarkoita etteikö Savossa olisi hoidettu/hoidettaisiin jatkossakin asiat harjoituksellisesti ja valmennuksellisesti parhaalla mahdollisella tavalla mutta sitä henkistä pääomaa tulee rutkasti lisää kun lähtee uusiin haasteisiin pois tutusta ympäristöstä ja tuttujen ihmisten kanssa toimimisesta päivittäin. Taidot löytyy,nyt ammentamaan henkistä oppia muualta.
 
Viestejä
1,294
Kusymys kuuluu? Onko Mesko laittanut monen nuoren passarin uran pakettiin!! Lehtimäki,Pihlajanmäki? Olemalla niin hitonhyvä☝️Eli Savo haluaa voittaa mestaruuden ja ilmeistä ettei seuramene Fedellä👍Kilpaurheilu on raakaa välillä😥
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös