Verkkovirhe

Savo Volley 2021-2022

Viestejä
3,558
Savo Volleyn selostaja ja varsinkin kommentaattori ovat perus savolaiseen tapaan puheista päätellen itse pelaajina olleet mualiman tähtiä, siihen malliin kommenteista paistaa väheksyntä. Eihän tuo peli ihan klassikoksi nouse, mutta tuskin nämä herrat nyt ihan niin kovia pelimiehiä itse olleet, että heidän mielestä tämä ei edes pääsarjatasoa.. Ehkä aika kultaa muistot omalta uralta 😂
Kommentaattorina muuan Henrik Kosonen, ihan kelpo oli ura minun mielestä voisin kommentoida tähän.

Ja aika heikko tasoinen peli oli paikanpäällä nähtynä. Hurmoksella oli kyllä tuhannen taalan paikka viedä peli 0-3 kaikkien Savon vaikeuksien myötä mutta kyllä kotijoukkue näytti mihin pystyy vaikka ykköspassari poissa, libero loukkaantuu ja päävalmentaja pois. Laajuutta löytyy kun yp oli vielä hakkurin tontillakin.
 
Viestejä
1,280
Sen verran vie Pielaveden kotipelistä! Olin siellä katsomassa👍Jututin pelaajia sanovat aikas kulkemista ollut viime aikana😅Nyt meni kotipeliin tänään 10 tuntia kaikkineen,aamutreenit Kuopiossa ,154km autossa peli 5eränen!! Kotiin 22.15 Hyvä että on pelaajia sakissa. Uusia paikkoja ei kannata enään haalia mun mielestä....
 
Viestejä
3,558
Sen verran vie Pielaveden kotipelistä! Olin siellä katsomassa👍Jututin pelaajia sanovat aikas kulkemista ollut viime aikana😅Nyt meni kotipeliin tänään 10 tuntia kaikkineen,aamutreenit Kuopiossa ,154km autossa peli 5eränen!! Kotiin 22.15 Hyvä että on pelaajia sakissa. Uusia paikkoja ei kannata enään haalia mun mielestä....
Luulen että Savo oottaa kuumeisesti Savilahden luolaston valmistumista ja sen myötä roadshow jää vähemmälle, ehkä muutama maakuntapeli vois jäädä..?
 
Viestejä
1,318
Oli pahan näköinen tuon Ivanovin ja Shon törmäys. Toivottavasti ei tule pidempää sairaslomaa. Jotenkin olisi toivonut että tuomaritkin olisivat puuttuneet peliin ja katkaisseet homman siihen asti, että pelaaja on varmasti kunnossa. Nythän päästettiin hoipertelemaan vielä pallorallin verran kentälle. Tuskin edes itse tajusi kuinka sekaisin on. Joku sääntölisäys päähän kohdistuneen iskun jälkeiseen toimintaan?
 
Viestejä
3,558
Sho päivittänyt tänään fb:ssa että kävi sairaalassa tarkistuksessa pelin jälkeen ja kaikki on hyvin. Tais käydä onni onnettomuudessa, ois kyllä ollu liian iso menetys!
 
Viestejä
3,558
Screenshot_20220206_150319.jpg
 
Viestejä
534
Tuo 154 km tulee,kun ajaa Kuopiosta Pielavedelle ja TAKAISIN.
Tai sit pitää tehdä ihmeellinen lenkki.Mutta varmaan pitkä päivä oli.
 
Viestejä
1,280
77 km sivu! Laske siitä olinhan minä paikalla! Kyllä piisaa viisautta ja tarvis kaikki vissiin eritellä😀Oli aamutreeihin menoo vie 10km ja syömässä kun kävivät 2,4 km☝️ Aura-auto edessä Siilinjärveltä vauhti 55km Kuopioon vei minuutteja 22min.Tie Pielavedelle paska kans😁Joten noi 10tunnin päivä.
 
Viestejä
3,018
La saa Savo ottaa yleisöä katsomoon, vihdoinkin!
Savon Sanomat kirjoittaa seuraavasti:
Itä-Suomen aluehallintovirasto kevensi kokoontumisrajoituksia keskiviikkona tekemällään päätöksellä. Itä-Suomen alueella voi nyt ilman asiakasmäärän rajoitusta järjestää yleisötilaisuuksia, joissa kaikille osallistujille on osoitettu nimikoitu tai numeroitu istumapaikka. Tällaisissa tilaisuuksissa ei siis ole ylärajaa yleisön määrälle.
Kommentaattorina muuan Henrik Kosonen, ihan kelpo oli ura minun mielestä voisin kommentoida tähän.

Ja aika heikko tasoinen peli oli paikanpäällä nähtynä. Hurmoksella oli kyllä tuhannen taalan paikka viedä peli 0-3 kaikkien Savon vaikeuksien myötä mutta kyllä kotijoukkue näytti mihin pystyy vaikka ykköspassari poissa, libero loukkaantuu ja päävalmentaja pois. Laajuutta löytyy kun yp oli vielä hakkurin tontillakin.
Tuo 154 km tulee,kun ajaa Kuopiosta Pielavedelle ja TAKAISIN.
Tai sit pitää tehdä ihmeellinen lenkki.Mutta varmaan pitkä päivä oli.

80km pelimatka on kyllä lyhyt, kysäseppä Lakkapään pelaajilta tai Etan pelaajilta.
On totta että Savolla ei vielä ole kotisali Kuopiossa Kuopiohalli ei läheskään aina ole vapaana.
Suvilahteen on valmistumassa uusi hieno lentopallo areenakin joten tulevaisuudessa Savo saanee kotihallin nyt Kuopiossa ei sellaista ole.
 
Viestejä
1,280
Kun kotipeliin menee noin 10 tuntia on liikaa mun mielestä😥Kannattaa jättää junnut jos sakissa eikä pelata saa treenaileen ja päiväunille🙏
 
Viestejä
534
Ei tarvi eritellä,mutta kuinka moni pelaajista asuu Pielavedellä? Ne ketkä Kuopiossa ei niin pitkä matka,tosin kotipeliin pitkä silti.Jos aamutreenit kerran oli Kuopiossa.
 
Viestejä
1,280
Ei yksikään🙏Aamutreeni on noin 10km kun sivu 5km saaristokaupunkista.Riippuu missä salissa pidetään. Sitten lähtö peliin kolmisopista siinä tulee taas kilometrejä En vie eritellyt niitä☝️ Hitaasti menee sun kalloon mutta uskon että menee vie!! Jos
aamutreeniin 4km toi yhteislähtö kun toiset keskustassa tasaa kilometrit🙏
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös