Verkkovirhe

Savo Volley 2020-2021

Viestejä
3,017
Breilinin sopimuskuvioissa on ulkomaalaspykälä joka umpeutuu heinäkuun lopussa. Vielä runsas pari viikoa odottelua. Mikäli joukkuetta ei ulkomailta löydy, niin Nikkellä on jo soppari kotimaisesta joukkueesta valmiina.

Juu näin taitaa olla hänen kohdallaan, eli odotellaan ei näin korona aikaan ulkomaillekaan kauheaa kysyntää ole.
 
Viestejä
3,017
Näyttää Hurrit saaneen hyvän vahvistuksen joukkueeseensa, kerralla hurrit nousi minun mielestä mitalijoukkueeksi.
Petterikin kävi täällä syntymäpitäjässään, oli kiva jututtaa Petteriä, uskoi että Savo on korkealla taulukossa keväällä.
 
Viestejä
10,895
Täällä kiihtyy keskustelut kakkoshakkureiden kovuudesta. Toki mielenkiintoista tuokin. Itselläni olisi uutisnälkä Savo Volleyn taustayhtiön osakkaiden nimistä ja tehtyjen sijoitusten summista. 15.5. julkistetussa tiedotteessa oli seuraava teksti:

"Savo Volleyn taustalle perustetun osakeyhtiön osakkaiksi on lähdössä merkittäviä lentopallo- ja yritysmaailman vaikuttajia. Suunnattu osakeanti on käynnissä ja yhtiö tiedottaa suunnitelmistaan tarkemmin lähiviikkoina".

Lähiviikot taitavat edelleen vieriä, mutta uutisnälkäisenä en malttaisi millään odottaa.

Lähiviikot vierivät kuin kivet savolaisessa louhoksessa. Osakeyhtiön perustamisesta lukisi mielellään vaikkapa väliaikatietoja.
 
Viestejä
3,017
Lähiviikot vierivät kuin kivet savolaisessa louhoksessa. Osakeyhtiön perustamisesta lukisi mielellään vaikkapa väliaikatietoja.

Mikäs Savo Volleyn osakeyhtiössä Einomiestä niin kovasti kiinostaa että usein niistä kyselee, osakeyhtiö asiathan on Yleistä tietoa, taitaa vaan tämä Savo Volleyn osakeyhtiö olla niin uusi juttu että ei ole vielä mitää ilmoitettavaa. Kaikki aikanaan eihän tuo ankatkaan ole vielä joukkuettaan julkaissut.
 
Viestejä
10,895
Mikäs Savo Volleyn osakeyhtiössä Einomiestä niin kovasti kiinostaa että usein niistä kyselee, osakeyhtiö asiathan on Yleistä tietoa, taitaa vaan tämä Savo Volleyn osakeyhtiö olla niin uusi juttu että ei ole vielä mitää ilmoitettavaa. Kaikki aikanaan eihän tuo ankatkaan ole vielä joukkuettaan julkaissut.

Olen nuoresta lähtien ollut kiinnostunut kaikesta. Kun Savo Volley ry:n lisäksi seuran päättäjät ovat luvanneet perustaa osakeyhtiön, niin alkoi tämäkin asia kiinnostamaan. Minä voin luvata käsi sydämellä, että ankkajoukkueesta on tulossa lähiviikkoina uusia pelaajauutisia. Mutta ehkäpä tuo osakeyhtiön perustaminen vaatii vielä ponnisteluja. Rahaahan sillä on ilmeisesti tarkoitus kerätä seuran toiminnan tueksi.
 
Viestejä
3,017
Olen nuoresta lähtien ollut kiinnostunut kaikesta. Kun Savo Volley ry:n lisäksi seuran päättäjät ovat luvanneet perustaa osakeyhtiön, niin alkoi tämäkin asia kiinnostamaan. Minä voin luvata käsi sydämellä, että ankkajoukkueesta on tulossa lähiviikkoina uusia pelaajauutisia. Mutta ehkäpä tuo osakeyhtiön perustaminen vaatii vielä ponnisteluja. Rahaahan sillä on ilmeisesti tarkoitus kerätä seuran toiminnan tueksi.
Täytyy myöntää että minä en tiedä tästä oakeyhtiö asiasta mitään, niin kun en muistakaan Savo Volleyn asioista, rivijäsenenä saan Essolta tietoni, mutta edelleen osayhtiön tiedot ei ole salaisia kyllä ne sieltä aikanaan tulee
 
Viestejä
3,017
FB:n mukaan Savolta huomenna taas uutisia, liekkö yp, libero, huoltaja vai kaikki 3...!?!?

Toivottavasti yp julkaistaan ja on joko entinen nuori yp tai sitten nimimiehiäkin on vielä vapaana.
Libero lienee Esson tiedoilla oleva pelaaja, huoltaja on arvoitus.
Joka tapauksessa hyvä joukkue Savolle tulossa.
 

Ryynäsen Topi

FB:n mukaan Savolta huomenna taas uutisia, liekkö yp, libero, huoltaja vai kaikki 3...!?!?


Kansaivälinen siirtoikkuna umpeutui 31.7.

Mikäli libero Niklas Breilin ei ole löytänyt kansaivälisiltä kentiltä sopimusta, pelaa hän tulevalla kaudella Savon keltamustassa peliasussa. Sen voisi kyllä jo vihdoin julkistaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös