Verkkovirhe

Savo Volley 2020-2021

Viestejä
3,017
Ei tullut vielä tänäkään perjantaina Savo Volleyn joukkueeseen uusia pelaajia, sen tiedän että niitä on mutta kovin säästeliäästi niitä julkaistaan.
Noo odotellaan sieltä saattaa tulla joku yllärikin vielä.
 
Viestejä
3,557
Ei tullu uutista tuutista, ei.. Odotin vähintään kolmen jatkolapun julkaisemista mutta ei näköjään vielä. Liekkö Savvoon haluava maajoukkue keskari jo nimensä lappuun laittanu? Sitä uutista minä eniten odotan mutta mikään ei ole varmaa ennenkuin se nimi on siinä paperissa.. 😉
 
Viestejä
3,017
Ei tullu uutista tuutista, ei.. Odotin vähintään kolmen jatkolapun julkaisemista mutta ei näköjään vielä. Liekkö Savvoon haluava maajoukkue keskari jo nimensä lappuun laittanu? Sitä uutista minä eniten odotan mutta mikään ei ole varmaa ennenkuin se nimi on siinä paperissa.. 😉

Joo viimekauden joukkueen keskarit on vähissä, luulen tai melko varma tieto on että yksi jatkaa.
Yleispelaaja kiinostaa eli jos Hurmoksesta tulisi yksi ja Silli jatkaisi niin kuka on kolmas.
Hakkurikin varmaan Lelun aisapariksi tulee ja libero, ne kiinostavat pitääkö Esson tiedot vähääkään kutiaan.
 
Viestejä
3,557
Severin jatko luulis olevan varma, torilla huhuttu myös toisesta mj keskarista jonka kanssa soppari lähellä, liekkö kotimainen. Toivotaan ettei pelkästään huhu puheita! 😉
 
Viestejä
3,017
Severin jatko luulis olevan varma, torilla huhuttu myös toisesta mj keskarista jonka kanssa soppari lähellä, liekkö kotimainen. Toivotaan ettei pelkästään huhu puheita! 😉

Joo on täälläkin liikkunut tieto toisestakin sentteristä, ei hätää sillä osastolla jo huhu on totta.
Libero juttu kiinnostaa, yksi vaihtoehto olisi tietenkin Mutka, en ainakaan ole nähnyt mihinkään sopparia hänen tehneen.
Sammossa pelasi pari kautta, on vissiin mennyt noista ajoista eteenpäin, ei kelvannut kuitenkaan Valepalle.
 
Viestejä
3,017
Mikkään ee oo varmoo ennenku julukasoovat vuan en niä Severiä oikeen muittenkaan miehenä..

Severin tulosta Savo Volleyn sentteriksi en olisi huolissani.
Nyt kun näyttää että Jäntti menee Perpoon jää mielenkiintoinen tilanne, tuleeko Petteri kakkos passariksi, ei ole mitää muuta tietoa kun että
Kuopiolaisena olisi varteenotettava vaihtoehto ja minun tietojeni mukaan terveenä.
Ei ole näkynyt Petteriä syntymäkötonaan käymässä viime syksynä olen viimeksi jututtanut häntä.
 
Viestejä
3,557
Severin tulosta Savo Volleyn sentteriksi en olisi huolissani.
Nyt kun näyttää että Jäntti menee Perpoon jää mielenkiintoinen tilanne, tuleeko Petteri kakkos passariksi, ei ole mitää muuta tietoa kun että
Kuopiolaisena olisi varteenotettava vaihtoehto ja minun tietojeni mukaan terveenä.
Ei ole näkynyt Petteriä syntymäkötonaan käymässä viime syksynä olen viimeksi jututtanut häntä.
Jäntti menee eikä näyttää. Ja eiköhän Seve kotia jiä, ja voep olla ettet hirveen viärässä muutenkaa oo. suap nähä mitä tapahtuu
 
Viestejä
3,017

Ryynäsen Topi

Täytyy täällä Savon omalla palatsillakin toivottaa Seve ja Silli tervetulleeksi Savon joukkueeseen.
Molemmat ihan tuttuja pelaajia, Seven kanssa enemmänkin tuttu, lähes naapurin poika.
Savolle alkaa muodostua hyvä joukkue, varsinkin jos Esson tiedot pitää paikkansa vielä julkaisemattomista pelaajista.

Hieno homma. Savo on kärkiporukoita myös tulevalla kaudella.

Onnittelut myös Fedelle vuoden miesjuniorin palkinnosta. Fede pelasi hyvän kauden todella vastuullisessa passarin tehtävässä.
 
Viestejä
324
No totta, jos sellainen on, niin olisi luullut, että asiat on jo sovittu...Cielavs?
Potentiaalinen kaveri, tosin on jo muutama vuosi, kun näin viimeksi pelaavan.
Olisi ollut potentiaalia junnumajuun, muttei vissiin halunnut.
Ehkäpä Latvian joukkueeseen mielummin.
 
Viestejä
3,017
No totta, jos sellainen on, niin olisi luullut, että asiat on jo sovittu...Cielavs?
Potentiaalinen kaveri, tosin on jo muutama vuosi, kun näin viimeksi pelaavan.
Olisi ollut potentiaalia junnumajuun, muttei vissiin halunnut.
Ehkäpä Latvian joukkueeseen mielummin.

En ole varma tästä Markuksen kansalasisuudeta, saattaa olla että Latvian kansalainen vaikka jo hyvin nuorena Pielavedellä olikin, myöhemmin Sale muutti Rovaniemelle ja tietenkin poika myös joten pelaili nuorena Oulunsalossa.
Ehkä siksi ei nuortenkaa maajoukkueessa.
 
Viestejä
420
Viikonloppuna pikkulinnut lauloi, että kaksikosta Siirilä/Sinkkonen ainakin toinen olisi menossa Savoon... Tiedä sitten onko jutuissa perää
 
Viestejä
3,017
Viikonloppuna pikkulinnut lauloi, että kaksikosta Siirilä/Sinkkonen ainakin toinen olisi menossa Savoon... Tiedä sitten onko jutuissa perää

Pikkulinnut laulaa kaikenlaisista joskus niissä on perääkin.
Essolla puhuvat kanssa Savon senttereistä noitakin nimiä olen kuullut mainittavan mutta se on vaan Esson tietoa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös