Verkkovirhe

Savo Volley 2020-2021

Ryynäsen Topi

Pikkulinnut laulaa kaikenlaisista joskus niissä on perääkin.
Essolla puhuvat kanssa Savon senttereistä noitakin nimiä olen kuullut mainittavan mutta se on vaan Esson tietoa.

Ei tarvitse, kun tehdä vähän johtopäätöksiä niin Siirilä/Sinkkonen -akselille on varmaan kysyntää Savon maalla. Eurooppaan on tie lähes tukossa vallitsevan korona-tilanteen takia. Tommihan ilmoitti jo pariviikkoa sitten, että ei lähde ulkomaille ilmaiseksi, tai ruokapalkalla pelaamaan. Pitäisin ihmeenä, jos Savossa ei verkot olisi vesillä todenteolla. Veikkaan, että Perälän Timo tietää asiasta jo paljon enemmän, kuin mitä Essolla arvaillaan.

Valistunut arvaus on, että Tommi on kovasti kiikarissa. Carmodyä ei taida Kuopio niinpaljon houkutella kuin Sastamala. Tai Korso. Morsmaikun lähelläolo varmaankin myös painaa vaakakupissa.
 
Viestejä
5,720
Ei tarvitse, kun tehdä vähän johtopäätöksiä niin Siirilä/Sinkkonen -akselille on varmaan kysyntää Savon maalla. Eurooppaan on tie lähes tukossa vallitsevan korona-tilanteen takia. Tommihan ilmoitti jo pariviikkoa sitten, että ei lähde ulkomaille ilmaiseksi, tai ruokapalkalla pelaamaan. Pitäisin ihmeenä, jos Savossa ei verkot olisi vesillä todenteolla. Veikkaan, että Perälän Timo tietää asiasta jo paljon enemmän, kuin mitä Essolla arvaillaan.

Valistunut arvaus on, että Tommi on kovasti kiikarissa. Carmodyä ei taida Kuopio niinpaljon houkutella kuin Sastamala. Tai Korso. Morsmaikun lähelläolo varmaankin myös painaa vaakakupissa.

Siirilä ois hyvä, ja toivotaan että mies ois tikissä. Tietysti Siirilä ja Sinkkonen varmasti molemmat kelpaa, mutta Savonsalmi jäis sitten vähän vähemmälle peliajalle.
 
Viestejä
3,036
Siirilä ois hyvä, ja toivotaan että mies ois tikissä. Tietysti Siirilä ja Sinkkonen varmasti molemmat kelpaa, mutta Savonsalmi jäis sitten vähän vähemmälle peliajalle.

Jos omia päätelmiä tekee Esson ohi niin minäkin pidän Tommia varmempana vaihtoehtona kun Sinkkosta, eikä Severiä varmaan ohiteta, Svererihän tekee lopullisen läpimurron tulevalla kaudella.
No Perälä tietää varmasti pelaako Siirilä Savossa ja jos niin jossain vaihessa nimikin julkaistaan.
Siirilähän pelasi Sammossakin aikoinaan joten Perälälle tuttu mies.
 
Viestejä
10,895
15.5. tiedotettiin uudesta oy:stä ja sen suunnatusta osakeannista. Onko Essolla tai ST1:sen kylmäasemilla tuosta huhuiltu.
 
Viestejä
5,720
No tänäänhän tulee kasilta sitten youtubesta tieto keitä on kaksi uutta Savo Volleyn pelaajaa! Veikkaan Siirilää ja sitten jotain toisen pelipaikan pelaajaa.
 
Viestejä
326
No tänäänhän tulee kasilta sitten youtubesta tieto keitä on kaksi uutta Savo Volleyn pelaajaa! Veikkaan Siirilää ja sitten jotain toisen pelipaikan pelaajaa.

Minäkin veikkaan, vaikken ole mitään huhua kuullutkaan. Mä veikkaan Sinnkkosta Savon keskustaan.
 
Viestejä
3,569
15.5. tiedotettiin uudesta oy:stä ja sen suunnatusta osakeannista. Onko Essolla tai ST1:sen kylmäasemilla tuosta huhuiltu.
Ei ees torilla oo puhetta kuulunu..
Tämän päivän julkaisuun heitän arveluksi yp ja libero, vai tuleeko jo se toinen passari ja libero julki tänään? 3h päästä nähdään miten hukassa olen..😜
 
Viestejä
1,505
Yhdellä pahalla selvittiin vihun näkökulmasta. Aattelin jo että kaverukset Siirilä ja Kerminen sieltä pamahtaa!
 
Viestejä
3,036
Siirilä sopparia osattiin vähän odotella.
Reijosta en oikein muista vaikka Lekassakin pelannut.
Olin siihen aikaan vielä Vantaalla kun Leka pelasi sarjassa, joten saattaa olla että en ole häntä nähnytkään.
No Severi, Siirilä kaksikko on tosi hyvä sentterikaksikko.
 
Viestejä
3,569
Arttu oli kovin työmyyrä harjoittelun suhteen Lehtos Jugin ohella jo LEKAssa pari vuotta sitten ja miehellä jo silloin kova halu kehittyä pelaajana, minulle tuli hieman puskista miehen paluu liigaan ja odotan erittäin positiivisesti miten haastaa maajoukkuekeskarit tulevalla kaudella, järkevä soppari ja hyvä haastaja ennakkoon odotetuille pelipaikoille! Loistavaa Savo!
 
Viestejä
1,766
Arttu oli kovin työmyyrä harjoittelun suhteen Lehtos Jugin ohella jo LEKAssa pari vuotta sitten ja miehellä jo silloin kova halu kehittyä pelaajana, minulle tuli hieman puskista miehen paluu liigaan ja odotan erittäin positiivisesti miten haastaa maajoukkuekeskarit tulevalla kaudella, järkevä soppari ja hyvä haastaja ennakkoon odotetuille pelipaikoille! Loistavaa Savo!

On myös Arttu onneksi jo opiskellutkin tulevaisuuden varalle. Hienoa, varmasti ahkera mies!
Tommi Siirilä on ollut aina mieluisa pelaaja, ainakin minulle. Hienoa, että tuli Savo Volleyhyn! (y)
 
Viestejä
3,036
Arttu oli kovin työmyyrä harjoittelun suhteen Lehtos Jugin ohella jo LEKAssa pari vuotta sitten ja miehellä jo silloin kova halu kehittyä pelaajana, minulle tuli hieman puskista miehen paluu liigaan ja odotan erittäin positiivisesti miten haastaa maajoukkuekeskarit tulevalla kaudella, järkevä soppari ja hyvä haastaja ennakkoon odotetuille pelipaikoille! Loistavaa Savo!

Kiitoksia Sawolaeselle Reijosen tiedoista, siitä samalla saa kaikki muutkin tietoja hänestä.
Näyttää nyt siltä että Savo Volley on saamassa hyvän joukkueen tulevalle kaudelle, luulen että vielä on tulossa entisiä Sammon pelaajia ja ehkä nykyisestäkin Sammon joukkueesta joku voi tulla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös