Verkkovirhe

Sampo Volley

Viestejä
1,766
Matti K kirjoitti: Sampo päätti kautensa ja uransa arvokkaasti. Lähes loppuun asti piti silti jännittää, kun muisti edellisten pelien jyrkät käänteet. Raadik ja Herrera olivat kuin uudesti syntyneitä keskiviikon pelin jälkeen, ja varsinaisia epäonnistujia ei joukkueessa nyt ollutkaan.

Sampo ja sen lentopallojoukkue on ainoa urheiluseura, jota koskaan olen kannattanut. Tuskinpa enää uutta faniseuraa alan itselleni hankkimaan. Kiitos Sammolle, joka on tarjonnut monia iloja ja pettymyksiäkin 20 vuoden ajan.
Sammon organisaatio - kaikki siellä ja ISO KIITOS heille kaikille - on tarjonnut NIIN MONTA ikimuistettavaa Suomen mestaruutta, hoppeeta ja pronsseja, Suomen Cupin voittoja ja mitaleita - että tippaa pukannut linssiin!!

Hieno organisaatio, hienoa työtä kaikin puolin, hienot pelaajat, valmentajat - KIITOS!

Vapaaehtoiset talkoolaiset, niin ainoastaan ERINOMAISTA työtä.
DOLE ja PEKKA, kiitos kaudesta, koko hieno joukkue, sen kentällä näkee.
 
Viestejä
2,970
Onnittelut minultakin joukkueelle,valmentajille, huoltajalle ja kaikille jotka ovat mukana olleet.
Olen päässyt aika läheltä seuraamaan joukkuetta ja kaikki on hienoja poikia, Ellikin sai viimein pitkän uran jatkoksi eka mitaliinsa varmaan tuntuu Eilistä mukavalta.
 
Viestejä
63
Onnittelut lähes oman kylän pojille pronssimitaleista. Näin päätyy, ainakin toistaiseksi, se tarina jota olen ollut mukana seuraamassa jo jostain 1970-luvu loppupuolelta. Eka ottelu jonka muistan nähneeni oli Pielaveden Sammon vieraspeli Etelä-Kuopion Ilvestä vastaan (ehkä 2-sarjaa) ja silloin olin samassa kyydissä joukkueen mukana ja paluumatkan parin pysähdyksen (toinen taisi olla Santtu Siilinjärvellä ja toin oli varmasti Tavinperseeksi kutsutuksi paikassa Maaningalla) aikana muistan sen miten suuriksi urheilusankareiksi he silmissäni tulivatkaan. Tossavaisen Jukka ja parit Sisson veljekset taisi olla silloin joukkueessa mukana. Ja myöhemmin ne kiihkeät Sammon ja Pielaveden Alun paikallispelit joissa tunnelmaa piisasi pienessä vanhan lukion salissa aivan riittämiin. Ja kun omia sukulaisia pelasi verkon molemmin puolin. Ja loput pelaajat oli, joko luokkakaverin veljiä, isiä tai enoja, muista sukulaisuussuhteista puhumattakaan.
Itsekin pääsin myöhemmin hieman pelailemaan, joten aloin ymmärtämään lajista ja ennen kaikkea sen vaikeudesta hieman paremmin, mutta joskus jopa Sammon jotain III porukkaa vastaan pelanneena, vielä Pielaveden lentopallopyhätössä, taisin hieman sisimmässäni toivoa Sammon voittoa, olinhan itse silloin suuren kaupungin joukkueen edustaja (Kuopio
 
Viestejä
63
Muistissani on myös se kuinka jouduin parkkeeraamaan autoni Vuorelassa varmaan tunniksi kun Iisalmen paikallisradio lakkasi lähes niillä nurkilla kuulumasta ja siellä tuli suoraa selostusta Sammon pelistä, muistaakseni ViLePaa vastaan, (sielläkin taisi pelasi tuttuja) jossa ratkaistiin paikat silloiseen mestaruussarjaan. Ja miten hyvälle se tuntuikaan, kun kauan odotettu nousu tapahtui. JEEE!!!
Ja kun siinä vaiheessa Kehä III eteläpuolelle sijoittuneena jouduin jättämään suurimman osan peleistä väliin, kuitenkin aina tilanteen niin salliessa, huomasin olevani su iltana katsomassa matsia Pielaveden liikuntahallissa ja kun pelit saattoi venähtää yli klo 21 niin aamupuolellehan se meni ennen kuin Espoossa auto oli parkissa… Enkä väitä, että olisin ollut ainoa, joka näin teki. Sudeettipielavetisiä lentopallofaneja on yllättävän paljon. Ja kuinka paljon julkisuutta pienen kylä joukkue saikaan, Tallinnassa, olisiko ollut CEV cupin turnauksessa, muiden joukkueiden fanit ei olleet uskoa, kun kerroin mikä on Pielaveden asukasmäärä. Muut oli miljoonakaupunkien joukkueita :
 
Viestejä
63
Minulle ovat suuria sankareita olleet vuosien varrella Eikka K, Jukat (Tuovinen, Savonsalmi, Raatikainen), Viänäset, Sissot, Sale, Sergei, molemmat Ollit, Maris (niin hyvässä kuin pahassa) Janus, Möttus, Kardo, noin päällimmäisenä, mutta myös kaikki ne jotka talkootyöllään ovat mahdollistaneet ylipäätään koko lentopallo toiminnan (Ikäheimot, Kalle T, TP,HK jne jne).Todella Suuret Kiitokset teille kaikille.
Kun nyt tämä aikakausi tuli tiensä päähän niin toivotan kaikkea hyvää uusille suunnitelmille, Savo Volleylle, olkoot olosuhteet sille myönteiset, tehkää siitä iso ja suuri ja joka on valmis suuriinkin haasteisiin.
Minä kuitenkin olen ehkä enemmän Pielaveden fani kuin mitään muuta.
Ugh, olen puhunut
 
Viestejä
10,871
Onnittelut Sampo Volleylle. Pikkuisen haikea olo, kun yksi kaikkien aikojen seuroista häviää liigakartalta. Korson Veto ja Vantaa Ducks ei ole liigatasolla koskaan voittanut Sampoa,joka sekin kertoo jotakin. Tästä painajaisesta pääsemme nyt eroon.
 
Viestejä
2,970
Joe Hoss kirjoitti: Onnittelut lähes oman kylän pojille pronssimitaleista. Näin päätyy, ainakin toistaiseksi, se tarina jota olen ollut mukana seuraamassa jo jostain 1970-luvu loppupuolelta. Eka ottelu jonka muistan nähneeni oli Pielaveden Sammon vieraspeli Etelä-Kuopion Ilvestä vastaan (ehkä 2-sarjaa) ja silloin olin samassa kyydissä joukkueen mukana ja paluumatkan parin pysähdyksen (toinen taisi olla Santtu Siilinjärvellä ja toin oli varmasti Tavinperseeksi kutsutuksi paikassa Maaningalla) aikana muistan sen miten suuriksi urheilusankareiksi he silmissäni
tulivatkaan. Tossavaisen Jukka ja parit Sisson veljekset taisi olla silloin joukkueessa mukana. Ja myöhemmin ne kiihkeät Sammon ja Pielaveden Alun paikallispelit joissa tunnelmaa piisasi pienessä vanhan lukion salissa aivan riittämiin. Ja kun omia sukulaisia pelasi verkon molemmin puolin. Ja loput pelaajat oli, joko luokkakaverin veljiä, isiä tai enoja, muista sukulaisuussuhteista puhumattakaan.
Itsekin pääsin myöhemmin hieman pelailemaan, joten aloin ymmärtämään lajista ja ennen kaikkea sen vaikeudesta hieman paremmin, mutta joskus jopa Sammon jotain III porukkaa vastaan pelanneena, vielä Pielaveden lentopallopyhätössä, taisin hieman sisimmässäni toivoa Sammon voittoa, olinhan itse silloin suuren kaupungin joukkueen edustaja (Kuopio
Oikein hyvin muistan minäkin nuo ajat.
Tossvaisen Jukka oli siskon poika.
Kyllä oli kovia pelejä Alun ja Sammon pelit tosin aika kultaa muistoja.
 
Viestejä
1,766
Sammon miehet ja Sammon C-junnut juhlivat yhdessä fanien kanssa mitaleitaan huomenna Pielavedellä.
Palaillaan jollain topicilla.

Muistakaa: Savo Volleylla on jo jonkin aikaa ollut omat nettisivut, joille pikkuhiljaa toivotaan täydennyksiä:

http://www.savovolley.fi/
 
Viestejä
5,648
PassariLiberoHakkuri kirjoitti: Sammon miehet ja Sammon C-junnut juhlivat yhdessä fanien kanssa mitaleitaan huomenna Pielavedellä.
Palaillaan jollain topicilla.

Muistakaa: Savo Volleylla on jo jonkin aikaa ollut omat nettisivut, joille pikkuhiljaa toivotaan täydennyksiä:

http://www.savovolley.fi/
Onko Siltala tulossa pelaamaan? Kovasti on toiminnassa ainakin mukana! :)
 
Viestejä
2,970
Juu huomenna on liikuntahallilla C-poikien kultamitali ja miesten pronssimitali juhla.
Lähden jo hyvissä ajoin poikien kanssa laittamaan paikkoja juhlakuntoon.
En ole ihan varma onko Raadin ja Herrera mukana mutta muuten pitäisi kaikki pelaajat molemmilta joukkueista olla paikalla.
 
Viestejä
221
Pielavesi-Keitele -lehti (Janne Taskinen) arvioi, että vain noin kolmannes Sammon pelaajista saisi paikan Savo-Volleyn joukkueeseen. Mihin menee loput? Kirjoittajan mukaan Maaningan Mahti voisi saada vahvistuksia Sammon ja Lekan tämän kauden pelaajista ja sillä olisi mahdollisuus nousta liigaan.

Onkohan realistista, että tuolla alueella nyt resursseja kahdelle liigajoukkueelle, kun juuri kaksi joukkuetta yhdistyi riittävien resurssien turvaamiseksi?
 
Viestejä
357
No ei kyllä mielestäni.. Vaatisi Maaningan budjettii satojatuhansia lisää ja liigakelpoinen paikka missä pelata. Maaningan salissa on hieno tunnelma mutta ei siellä pitäisi maan ylintä sarjatasoa pelata.

Hurmos on myös tällä viikolla jättänyt hakemuksen Mestaruusliigaan, joten ehkä Savon mualta sinne valuisi pelaaja tai kaksi?
 
Viestejä
2,970
No ei kyllä mielestäni.. Vaatisi Maaningan budjettii satojatuhansia lisää ja liigakelpoinen paikka missä pelata. Maaningan salissa on hieno tunnelma mutta ei siellä pitäisi maan ylintä sarjatasoa pelata.

Hurmos on myös tällä viikolla jättänyt hakemuksen Mestaruusliigaan, joten ehkä Savon mualta sinne valuisi pelaaja tai kaksi?

Huemokselle vaan kaikkea hyvää, kyllä Joensuussa on senverran pitkät perinteet että heillä on realistinen kuva mitä Liigassa pelaaminen vaatii.
Ehkä Sammon pelaajista joku haluaa sinne mennä jos tarvitsevat mieleen tulee ainakin yksi jolla on vähän juuriakin siellä suunnalla.
 
Viestejä
5,648
Pielavesi-Keitele -lehti (Janne Taskinen) arvioi, että vain noin kolmannes Sammon pelaajista saisi paikan Savo-Volleyn joukkueeseen. Mihin menee loput? Kirjoittajan mukaan Maaningan Mahti voisi saada vahvistuksia Sammon ja Lekan tämän kauden pelaajista ja sillä olisi mahdollisuus nousta liigaan.

Onkohan realistista, että tuolla alueella nyt resursseja kahdelle liigajoukkueelle, kun juuri kaksi joukkuetta yhdistyi riittävien resurssien turvaamiseksi?

Mielenkiintoista kyllä pohtia, että keitä nämä pelaajat olisi. Jos kaikki haluaisivat paikan joukkueessa, niin varmaan itse ottaisin seuraavat:

Jukka Lehtonen
Akseli Lankinen
Petteri Penttinen
Aleksi Mutka
Andrus Raadik
Aleksi Kaatrasalo
Timo Leikas
Mikko Väliaho

Tohon sitten lisäks pari kovaa, esim. Antti Siltala? Olli-Pekka Ojansivu?
 
Viestejä
2,970
Sammolla näyttää Sergein hyvin valmentamat nuoret.
C- pojat otti tänävuonna kultaa, B- poikien Luomuvolley nimellä pelaava joukkue hopeaa jossa pelasi useita Sergkein valmennettavavia poikia ja nyt parasta aikaa Siilinjärvellä pelattava A-poikien SM-turnaus jossa siinäkin Sampo on vähintään neljäs.
Mahtavaa toimintaa Sergeiltä ja nuorilta pelaajilta.
 
Viestejä
2,970
Sammolla näyttää Sergein hyvin valmentamat nuoret.
C- pojat otti tänävuonna kultaa, B- poikien Luomuvolley nimellä pelaava joukkue hopeaa jossa pelasi useita Sergkein valmennettavavia poikia ja nyt parasta aikaa Siilinjärvellä pelattava A-poikien SM-turnaus jossa siinäkin Sampo on vähintään neljäs.
Mahtavaa toimintaa Sergeiltä ja nuorilta pelaajilta.

Sampo vähintäin hopealla hienoa pojat.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös