Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2013-2014

Viestejä
2,116
Muuttuuko peli joksikin eri peliksi sitten kun liigakarsinnat alkavat? Aikanaanhan se nähdään.

Euran tilastoja kun katsoo niin parissa viimeisessä pelissä se on kaatunut omiin virheisiin. Selkeimmin LiigaPlokia vastaan jossa kolmeen erään 26 pistettä vastustajalle omilla virheillä. Siis kotipeleissä.

Mitä Verdiniin tulee niin kyllähän hän on ollut melko ailahteleva pelaaja ottelun sisälläkin jo Pieksämäellä pelatessa. Jokin pätkä kulkee, mutta sitten taas ei kulje. Itsekin olen vielä kyllä siinä uskossa, että tämän kauden päätteeksi nähdään kaksi tuoretta joukkuetta liigassa.

Jos esim. Pallo-Karhut selviää näistä ykkösen pudotuspelien alun äkkikuolemapeleistä jatkoon niin mahdollisuudet ovat hyvät. Jos vaikka LiigaEura olisi vastassa niin peli vaan paranee sarjan edetessä.
 
Viestejä
351
Bongaaja kirjoitti: Muuttuuko peli joksikin eri peliksi sitten kun liigakarsinnat alkavat? Aikanaanhan se nähdään.

Euran tilastoja kun katsoo niin parissa viimeisessä pelissä se on kaatunut omiin virheisiin. Selkeimmin LiigaPlokia vastaan jossa kolmeen erään 26 pistettä vastustajalle omilla virheillä. Siis kotipeleissä.

Mitä Verdiniin tulee niin kyllähän hän on ollut melko ailahteleva pelaaja ottelun sisälläkin jo Pieksämäellä pelatessa. Jokin pätkä kulkee, mutta sitten taas ei kulje. Itsekin olen vielä kyllä siinä uskossa, että tämän kauden päätteeksi nähdään kaksi tuoretta joukkuetta liigassa.
Jos esim. Pallo-Karhut selviää näistä ykkösen pudotuspelien alun äkkikuolemapeleistä jatkoon niin mahdollisuudet ovat hyvät. Jos vaikka LiigaEura olisi vastassa niin peli vaan paranee sarjan edetessä.

Itse olisin valmis uskomaan, että PaKa nousee suoraan. Euraa vastaan karsinnoissa pelaa joko Vampula tai Alajärvi!
 
Viestejä
2,116
Vuosaaren_Viikinki kirjoitti:
Bongaaja sanoi:
Muuttuuko peli joksikin eri peliksi sitten kun liigakarsinnat alkavat? Aikanaanhan se nähdään.

Euran tilastoja kun katsoo niin parissa viimeisessä pelissä se on kaatunut omiin virheisiin. Selkeimmin LiigaPlokia vastaan jossa kolmeen erään 26 pistettä vastustajalle omilla virheillä. Siis kotipeleissä.

Mitä Verdiniin tulee niin kyllähän hän on ollut melko ailahteleva pelaaja ottelun sisälläkin jo Pieksämäellä pelatessa. Jokin pätkä kulkee, mutta sitten taas ei kulje. Itsekin olen vielä kyllä siinä uskossa, että tämän kauden päätteeksi nähdään kaksi tuoretta joukkuetta liigassa.
Jos esim. Pallo-Karhut selviää näistä ykkösen pudotuspelien alun äkkikuolemapeleistä jatkoon niin mahdollisuudet ovat hyvät. Jos vaikka LiigaEura olisi vastassa niin peli vaan paranee sarjan edetessä.

Itse olisin valmis uskomaan, että PaKa nousee suoraan. Euraa vastaan karsinnoissa pelaa joko Vampula tai Alajärvi!
Nämä yhdestä poikki pelit ovat sellaisia, että niissä voi sattua ihan mitä hyvänsä. Huonoa päivää ei kestä tulla. Siten on aina sairastumis ja loukkaantumisriskit. Pallo-Karhuilla on nyt pelaajia liberon, hakkurin ja yp:n paikalle monenkin eri variaation verran. Viime sunnuntain peli oli kyllä karmaisevan valmista.
 
Viestejä
1,798
Vuosaaren_Viikinki kirjoitti:
Bongaaja sanoi:
Muuttuuko peli joksikin eri peliksi sitten kun liigakarsinnat alkavat? Aikanaanhan se nähdään.

Euran tilastoja kun katsoo niin parissa viimeisessä pelissä se on kaatunut omiin virheisiin. Selkeimmin LiigaPlokia vastaan jossa kolmeen erään 26 pistettä vastustajalle omilla virheillä. Siis kotipeleissä.

Mitä Verdiniin tulee niin kyllähän hän on ollut melko ailahteleva pelaaja ottelun sisälläkin jo Pieksämäellä pelatessa. Jokin pätkä kulkee, mutta sitten taas ei kulje. Itsekin olen vielä kyllä siinä uskossa, että tämän kauden päätteeksi nähdään kaksi tuoretta joukkuetta liigassa.
Jos esim. Pallo-Karhut selviää näistä ykkösen pudotuspelien alun äkkikuolemapeleistä jatkoon niin mahdollisuudet ovat hyvät. Jos vaikka LiigaEura olisi vastassa niin peli vaan paranee sarjan edetessä.

Itse olisin valmis uskomaan, että PaKa nousee suoraan. Euraa vastaan karsinnoissa pelaa joko Vampula tai Alajärvi!
Eura-Vampula-pari olisikin sitten aika mielenkiintoinen. Naapurikylien joukkueet vastakkain. Samoja taustahenkilöitä. Pelaajisto siirtynyt näiden kahden joukkueen välillä vilkkaasti
 
Viestejä
453
Itse olisin valmis uskomaan, että PaKa nousee suoraan. Euraa vastaan karsinnoissa pelaa joko Vampula tai Alajärvi![/quote]
Alajärvi?
 
Viestejä
2,116
Mitä olen kuullut kerrottavan niin Vampula on ilmeisesti jonkinlainen 'ilmiö' siellä kotiseudullaan. Tupa täynnä ja joukkue pelaa kotihurmoksessa. Pitäis varmaan yrittää jollakin keinolla paikalle itse toteamaan.

Ovatko katsojatkin siirtyneet Euralta Vampulalle?
 
Viestejä
347
Vuosaaren_Viikinki kirjoitti:

Hyötyä tai ei. Tässä tapauksessa tilastollinen fakta kuitenkin on, että Verdin on saavuttanut 1000 pisteen rajan...ihan kunnioitettava määrä.
Uskallan myös väittää, että liigakarsinnoissa Verdin tulee olemaan kova luu ja paha kanto kaskessa vastustajalle.
Tästä voisin olla vähän eri mieltä. Jos vahvistukseksi palkattu pelaaja tekee pelissä omalle joukkueelle 14 pistettä ja vastustajalle 16, niin onko hän vahvistus? Useinhan hän on vastapuolen paras pisteiden tekijä!
Eikö ole aika vaikeata pelata, kun omassa joukkueessa on kentällä 5 pelaajaa ja vastustajalla 7.

Verdin on pelannut koko kauden huonosti ja suunta on alaspäin, miinuspelejä on nyt jo 4 peräkkäin. Vampulan tytöillä on sen verran liigakokemusta, että he kyllä osaavat hyödyntää Verdinin heikkoudet vastaanotossa, puolustuksessa ja torjunnassa. Muutama kova, räväkkä lyönti ei niitä tyttöjä säikäytä.
 
Viestejä
351
Kausituristi kirjoitti:
Vuosaaren_Viikinki sanoi:
Hyötyä tai ei. Tässä tapauksessa tilastollinen fakta kuitenkin on, että Verdin on saavuttanut 1000 pisteen rajan...ihan kunnioitettava määrä.
Uskallan myös väittää, että liigakarsinnoissa Verdin tulee olemaan kova luu ja paha kanto kaskessa vastustajalle.
Tästä voisin olla vähän eri mieltä. Jos vahvistukseksi palkattu pelaaja tekee pelissä omalle joukkueelle 14 pistettä ja vastustajalle 16, niin onko hän vahvistus? Useinhan hän on vastapuolen paras pisteiden tekijä!
Eikö ole aika vaikeata pelata, kun omassa joukkueessa on kentällä 5 pelaajaa ja vastustajalla 7.

Verdin on pelannut koko kauden huonosti ja suunta on alaspäin, miinuspelejä on nyt jo 4 peräkkäin. Vampulan tytöillä on sen verran liigakokemusta, että he kyllä osaavat hyödyntää Verdinin heikkoudet vastaanotossa, puolustuksessa ja torjunnassa. Muutama kova, räväkkä lyönti ei niitä tyttöjä säikäytä.

Näytät olevan vakuuttunut, että Eura pelaa juuri Vampulaa vastaan. Mahdollista se toki on, mutta ei mitenkään varma. Kuten edellä kerroin, uskon, että Alajärvi tulee loppupeleihin rytinällä. Heidän viimeisin hankintansa, "Tatsi" Lapukhina (kaksi ed. kautta OrPo ja LP Viesti)on kova pelajaa nousukarsintoihin!!!
 
Viestejä
2,116
Alajärvi on ihan mielenkiintoinen joukkue ja on parantanut kovasti Lapukhinan tulon myötä. Passarivahvistushan heillä on myös. Hyvää tulosta ovat tehneet omassa jatkosarjassa kolmella voitolla. Etta on nyt vastassa ja urheilutalo on paha mille joukkueelle tahansa.

Mutta Alajärven jatkoon meno tarkoittaisi, että heillä pitää käydä vieraskentällä voittamassa jokin ylemmän jatkosarjan kolmesta parhaasta.
 
Viestejä
453
Lapukhina on ehdottomasti kovimpia hankintoja 1-sarjassa, etenkin hyökkäyksessä ja torjunnassa, siitä tuskin on kellään vastaväitteitä. Uskon itse kuitenkin siihen, ettei muun joukkueen tulituki riitä siihen että joku "kärkiporukka" kaatuisi.

Puolivälierä on mielenkiintoinen kun yhdessä pelissä on hieman liikaakin panosta. Sen Alajärvi voi hoitaakin jos hyvä päivä sattuu eikä vastustaja osaa suhtautua heidän hieman normaalista poikkeavaan peliin oikein.

Hienoa on kuitenkin nähdä miten peleissä käy, mielenkiintoisia pelejä tulee varmasti olemaan jokaikinen! Kummalla on muuten kotietu liigakarsinnassa?
 
Viestejä
2,116
Nemo kirjoitti: .. Kummalla on muuten kotietu liigakarsinnassa?
Miesten Liigan 11. ja naisten Liigan 8. kohtaa 1-sarjan
finaalin hävinneen joukkueen , kotietu liigajoukkueella.

http://mestaruusliiga-fi-bin.directo.fi/@Bin/96a430ddfe6c1c4c4f9e48b864c4729f/1391754619/application/pdf/948128/Liigan%20erityiset%20sarjam%C3%A4%C3%A4r%C3%A4ykset%202013-2014.4%20p%C3%A4ivitys%2016.9.2013.pdf
 
Viestejä
200
Vastavirtaa mennään...itse haluan joukkueeseen lisää vastaanotto/puolustus taitoa mielummin,kuin lisää tulivoimaa kun pudotuspelit alkaa :whistle: :whistle: :whistle:

Mitä tulee Verdiniin,niin uskon,että pahaa jälkeä saa aikaan kun karsinnat alkaa...on hän kuitenki aikaa hyvä hyökkääjä.... ;)
 
Viestejä
30
Paka ja Vampula varmaan lähtökohtaisesti ennakkosuosikkeja jatkopeleissä. Itse nostaisin myös Nurmon kärkikahinoihin vaikka ovatkin välillä vaihtelevasti pelanneet. Mutta mielenkiintoiset pudotuspelit tulossa!
 
Viestejä
351
Webster kirjoitti: Paka ja Vampula varmaan lähtökohtaisesti ennakkosuosikkeja jatkopeleissä. Itse nostaisin myös Nurmon kärkikahinoihin vaikka ovatkin välillä vaihtelevasti pelanneet. Mutta mielenkiintoiset pudotuspelit tulossa!

Aivan totta. Molemmat joukkueet, siis PaKa ja VU ovat suosikkeja. Varsinkin kotikentällään molemmat lienevät lähes voittamattomia. Oma suosikkijoukkueeni on Vampula :)!!! Vaan haastajia löytyy...koviakin
 
Viestejä
347
Verdin jatkaa taaperrustaan 9/-2. OrPon valmentaja suomi omia ammattilaisiaan tiukasti moisista lukemista, kokopäiväisten ammattilaisten pitäisi kuitenkin olla joukkueensa parhaita pelaajia.
Nyt Euran paras oli 17-vuotias B-tyttö Pia Korhonen 11/+3. Jopa toinen B-tyttö Sanna Ala-Kuljukin oli Verdiniä parempi...
 
Viestejä
647
waltsu kirjoitti: So what

Mahtaako Euralla olla varaa paljoa vahvistuksia vaihdella
Siirtoikkuna taisi sulkeutua 31.1. Ainakin ulkolaisten kohdalla vaihto onnistunee vain loukkaantumisen takia.

Tiiviillä aikataululla pelattu runkosarja lähestyy loppuaan. Kakkossijasta käydään kova taistelu kolmen seuran kesken. HPK lienee vahvimmilla?

Pudotuspeleihin selviytynyt Pieksämäki pelasi kotipelinsä kaikkein tiiviimmällä aikataululla. Ensimmäisen ja viimeisen kotipelin väliin mahtui 3 kk ja 13 päivää.
Keskimäärin noin neljään kuukauteen puristettu runkosarja, joka sisältää vielä neljänneksen viikkopelelejä, ei anna seuroille kovin hyviä mahdollisuuksia kerätä tuottoja koko kauden pyörittämiseen.
 
Viestejä
1,766
Harmittaa LiigaEurankin puolesta tää naisten liigatilanne. Harvoin on sarjoissa näin suurta piste-eroa: LP:llä 62 pojoa tässä vaiheessa. Vain 4 pistettä maksimista menetetty. Ja Euralla 0 pistettä.
Miten on: Karsiiko LML:n viimeinen nousijakandia vastaan keväällä kohtapuoliin?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös